نگاهی به قسمت هفتم سریال زخم کاری 2

بوی خون فرا گرفته قصه رو…

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت هفتم فصل دوم زخم کاری این مطلب را بخوانید

قسمت هفتم سریال زخم کاری؛ بازگشت ساخته محمدحسین مهدویان جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت درام سریال باز هم به سراغ قتل و جنایت رفت تا هیجان همچنان بر اتمسفر اثر سایه بیندازد و شاهد یکی از قسمت‌های خوب این فصل باشیم. در ادامه نگاهی داریم به حاشیه و روند قصه قسمت هفتم این سریال.

اطلاعات کامل فصل دوم زخم کاری

روند داستانی قسمت هفتم زخم کاری ۲

سفر پر ماجرای میثم به ترکیه

در قسمت هفتم زخم کاری ۲ میثم با اعتماد به املشی راهی سفری به ترکیه می‌شود تا با یک تاجر عرب پیرامون جذب سرمایه گفت‌وگو کند. تله‌ای که از طرف املشی و با فشار شفاعت و طلوعی جلوی پای میثم گذاشته شده می‌تواند او را به قهقرا ببرد اما میثم با انگیزه از میان برداشتن طلوعی و استفاده از ظرفیت نفوذ فرنهادزاده و املشی به هر قیمت که شده است می‌خواهد از زیر سایه آن‌ها بیرون بیاید. استدلال میثم آن است که هر چقدر از لحاظ مالی وابستگی کمتری به طلوعی داشته باشد بهتر می‌تواند هلدینگ را اداره کند. در این میان شاید لجبازی‌های میثم که متاثر از جوانی اوست باعث شده حتی به حرف‌های مادرش هم اعتماد نکند و خودسرانه برای آینده شرکت تصمیم بگیرد.

سمیرا و مادری دلسوز برای میثم

تقلای سمیرا برای حفظ جان میثم و محافظت از او نشان از آن دارد که سمیرا بیش از هر زمان دیگری تنهاست و حتی نمی‌تواند به حرف‌های طلوعی برای ادامه زندگی اعتماد کند. سمیرا می‌داند که با حذف میثم دیگر هیچ نشانه‌ای از او و خانواده‌اش باقی نمی‌ماند و شاید سرنوشتی تلخ‌تر از ریزآبادی‌ها برایش رقم بخورد. برای همین به سفر میثم مشکوک می‌شود و تلاش می‌کند تا از ماجرا سر در بیاورد و میثم را از این سفر منصرف کند.

عکس های قسمت هفتم فصل دوم زخم کاری

قتل جاوید و الهام در قسمت هفتم زخم کاری ۲

قتل جاوید و الهام دو نفر از رفقای میثم در حالی در استانبول رقم خورد که سمیرا با تغییر نامه به عاملان قتل دستور داد تا به جای میثم دو نفر همراهش کشته شوند. جاوید و الهام با طمع گرفتن پول هنگفت از طلوعی به میثم پشت کردند و با عادی کردن سفر به استانبول مقدمات حذف میثم را فراهم کردند غافل از اینکه قاتلین منتظر خودشان بودند و اینطور شد که باز هم بوی خون در اتمسفر سریال جاری شد و باید در قسمت‌های بعدی شاهد قتل‌های بیشتری باشیم.

 

پای هکرها دوباره به زخم کاری ۲ باز شد

فرصت استفاده از تکنولوژی در پیشبرد داستان سریال زخم کاری باعث شد تا اینجای کار شاهد حضور هکرها در دو قسمت سریال باشیم. پیشتر و در ماجرای هک شدن تلگرام میثم و دریافت رمز کیف پول دیجیتال از سماوات هکرها به نفع طلوعی کار کردند و در قسمت هفتم وقتی سمیرا متوجه نقشه شوم طلوعی برای حذف میثم شد با استخدام یک هکر ایمیل املشی را هک کرد و از قول املشی برای قاتلین نامه نوشت و از آن‌ها خواست به جای میثم دو مسافر همراهش یعنی جاوید و الهام را بکشند.

مهران غفوریان در فصل دوم سریال زخم کاری

درخشیدن مهران غفوریان

یکی از پدیده‌های فصل دوم زخم کاری بازی درخشان مهران غفوریان در نقش شفاعت است. غفوریان که مدتی است تصمیم گرفته است در کنار بازی در فیلم‌ها و سریال‌های طنز در آثار جدی هم شانسش را امتحان کند اولین بار در سریال قورباغه نبوغ خود را در بازی در نقش جدی امتحان کرد و حالا در زخم کاری ۲ با بازی در نقش شفاعت همه مخاطبان را غافلگیر کرد. بازی خشم و قدرت او و چهره مصمم‌اش برای اجرای نقشه‌های مختلف و حضور در پشت صحنه جنایت‌هایی که طلوعی برنامه ریزی کرده است از شفاعت چهره‌ای مرموز ساخته است. شفاعت در کنار آنکه خودش را مرد خانواده و پدری مهربان نشان می‌دهد یک جلوه دیگری دارد که خوی وحشی‌گری و قتل درون آن بسیار پررنگ است و همین موضوع باعث شده است غفوریان با درک صحیح از ابعاد نقش بهترین بازی خودش را ارائه دهد و تا اینجای کار تبدیل به پدیده فصل دوم زخم کاری شود.

شما هم برای ما بنویسید که چه نکات و حاشیه‌هایی در این قسمت زخم کاری بود؟

تماشای آنلاین و دانلود زخم کاری 2

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

15 نظر
  1. رضا می‌نویسد

    سلام منابع معتبر و مستقل

  2. مهدی می‌نویسد

    پای پلیس وسط هست دیگه وارد جزییات نمیشن که طلوعی رو بگیرن

  3. بلال می‌نویسد

    چجوری اینهمه قتل اتفاق افتاده ولی پلیس واردنمیشه از فصل اول که نگاه کنیم مالک حاج عمو نجفی کلفت خونه ناصر بعدش کریم شوهر زن سابقش میکشه بعد مالک کریم میکشه بعدش مظفری و اخوان و کلفت خونه مالک کشته میشن اما بعدش که مالک کشته میشه یدفعه پلیس پیداش میشه دوباره باشروع فصل دوم سلاخی آدمها شروع میشه اول ناصر بعدش منصوره بعد الهام و جاوید جالبه اصلا انگار پلیس ام که وجود نداره وقتی شما بادونفر میرید سفر در طول سفر دونفر همراهتون کشته بشن امکان نداره شمارو برای بازجویی و بعنوان متهم احضار نکنن

  4. بلال می‌نویسد

    چجوری اینهمه قتل اتفاق افتاده ولی پلیس واردنمیشه از فصل اول که نگاه کنیم مالک حاج عمو نجفی کلفت خونه ناصر بعدش کریم شوهر زن سابقش میکشه بعد مالک کریم میکشه بعدش مظفری و اخوان و کلفت خونه مالک کشته میشن اما بعدش که مالک کشته میشه یدفعه پلیس پیداش میشه

  5. افروز می‌نویسد

    سریال جذاب و قشنگیه. ولی یه کم تخیلیه این همه قتل اتفاق افتاده ولی توی هیچ کدومش پای پلیس به ماجرا باز نشده

  6. مبین می‌نویسد

    خیلی بازی اقای دیرباز مخصوصا سکانس اول

  7. مینو می‌نویسد

    دقیقا با کاربر《 محمد》موافقم… طلوعی فصل بعد هست(همونطور که آقای دیرباز توی برنامه دوشات گفتن) و فصل سوم تقابل بین قدرت طلوعی و مالکه

  8. مارال می‌نویسد

    برای من هم سوال شده همیشه=)) و جالبه که هیچ کجا اشاره نکردن.

  9. رضا می‌نویسد

    نجوا زمانی بازیگر نقش الهام
    اون یکی را نمیدونم

  10. امیر می‌نویسد

    فیلیمو میتونی بگی مالک در فصل ۲ برمیگرده یا نه

  11. Zakhm می‌نویسد

    قورباغه نه غورباقه

  12. پارسا احمدی می‌نویسد

    سریال زخم کاری عالیه و حرف نداره
    واقعاً هر قسمت هیجانش بیشتر و بیشتر میشه
    کارتون حرف نداره دمتون گرم
    دست مریزاد فیلیمو

  13. ابوالفضل می‌نویسد

    واقعا دلیل استفاده کلمه پدیده جلوی اسم آقای مهران غفوریان رو نمی فهمم . پدیده به کسی می گن که برا اولین بار درخشیده و اسمش کنار اسم فیلم بلند شده . اما مهران غفوریان به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران ایران یکی از دلایل جذابیت این فصل زخم کاریه . واقعا عجیبه برام استفاده از این لفظ برا مهران غفوریان . مثلا شما فصل پیش یه جواد عزتی پدیده زخم کاری می گفتید…..!

  14. محمد می‌نویسد

    مالک تو این سریال حضور پر رنگی نسبت به فصل اول نداره ولی در قسمت آخر یا یکی دو قسمت مونده به آخر وارد سریال میشه همون سکانسی که تیزر آهنگ اومدم مثل یه ببر کینه توز لب ساحل میثم قبل می‌کنه و بعد فصل دوم تموم میشه و در اصل فصل سوم مالک دیگه هستش و مثل فصل اول میاد و میشه همه کاره هلدینگ و طلوعی و می‌کشه و شفاعتم که تکلیفش معلوم میمیره تو این فصل ولی بهترین سکانس زخم کاری بازگشت دیدار مالک با خانواده اش هست.

  15. مهدی می‌نویسد

    نام الهام و جاوید بازیگران سریال چیست

filimo the north pole