اقتباسی جدید از مکس دیوانه در راه است

خبر و اطلاعات فیلم فیوریوسا

فیلم فیوریوسا برپایه مکس دیوانه: جاده خشم (۲۰۱۵) نوشته شده است. جرج میلر کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

فیلم فیوریوسا Furiosa به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جرج میلر تولید شده است. نیکو لاتوریس و جرج میلر نویسنده‌های این فیلم و جانکی ایکس‌ال تنظیم موسیقی آن را برعهده دارد.

نظرات اخیر کریس همسورث درباره این فیلم حاکی از آن است که فیوریوسا چیز خاصی خواهد بود و تیم بازیگرانش این فیلم را اثر برجسته‌ای در کارنامه خود می‌دانند. همسورث اعتراف کرد که خسته از پروژه‌های قبلی وارد مرحله تولید این فیلم شد، او می‌گوید: «هفته اول تمرین با [میلر]، ناگهان انرژی خلاقانه من دوباره شعله‌ور شد. این فیلم بهترین تجربه زندگی حرفه‌ای من خواهد بود و چیزی است که من به آن افتخار می‌کنم.»

همسورث همچنین حضور در Furiosa را غرور آفرین‌ترین لحظه زندگی حرفه‌ای خود می‌نامد و آن را بهتر از نقش‌هایش در MCU معرفی می‌کند. او اشتیاقش را درباره همکاری با میلر اینگونه روایت می‌کند: «من در پی همکاری‌های بیشتر با جورج میلر هستم. اگر او بخواهد.» باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا فیلم فیوریوسا می‌تواند آنطور که تعریفش را می‌دهند ما را شگفت‌زده کند یا خیر.

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

خلاصه داستان فیلم فیوریوسا

فیلم  Furiosa برپایه مکس دیوانه: جاده خشم (۲۰۱۵) نوشته شده است. در این قصه فیوریوسا در جست‌وجوی راهی برای بازگشت به خانه است. در این مسیر او با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود و باید از میان نزاع دیگران نیز خودش را رها کند. همه این رویدادها بعد از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می‌افتد.

 

زمان پخش فیلم Furiosa

فیلم فیوریوسا در ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران می‌شود. همزمان با این فیلم، فیلم‌های مهم دیگری از جمله فیلم اگر If با بازی رایان رینولدز، دنباله فیلم علمی تخیلی پادشاهی سیاره میمون‌ها و انیمیشن بلند سینمایی گارفیلد با صداپیشگی کریس پرت نیز منتشر می‌شوند.

 

بازیگران فیلم

  • آنیا تیلور-جوی (امپراتور فیوریوسا)
  • کریس همسورث
  • تام برک
  • ناتان جونز (ریکتوس ارکتوس پسر ایمورتان جو)
  • آنگوس سمپسون (اورگانیک مکانیک)
  • کوادن بیلز

 

پوستر فیلم فیوریوسا

پوستر فیلم فیوریوسا

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole