یک انیمیشن سریالی فانتزی از نتفلیکس

خبر و معرفی اولیه سریال شاهزاده اژدها

سریال شاهزاده اژدها انیمیشنی اکشن-درام-ماجراجویانه است که برای اولین‌بار در ۲۰۱۸ شاهد نخستین فصل آن بودیم. فصل پنجم این سریال پخش شده و خبرها حاکی از آن است که این سریال تا فصل هفتم نیز ادامه خواهد داشت.

بهترین انیمیشن های سریالی جهان

سریال شاهزاده اژدها The Dragon Princeمحصولی از نتفلیکس است که آرون اگزاس و جاستین ریچموند سازندگان آن هستند. فصل اول این سریال در ۲۰۱۸ پخش شده و پس از آن فصل دوم و سوم در ۲۰۱۹، فصل چهارم در ۲۰۲۲ و فصل پنجم در جولای ۲۰۲۳ منتشر شد. پس از اینکه سریال شاهزاده اژدها در میان طرفداران انیمیشن به جایگاه مطلوبش رسید، یک بازی ویدیویی نیز با اقتباس از قصه آن تهیه شد. این سریال که در هر فصل به ماجرایی تماشایی می‌پردازد در ژانر اکشن-درام-ماجراجویانه قرار می‌گیرد و مورد توجه منتقدان است.

 

خلاصه داستان سریال شاهزاده اژدها

سریال شاهزاده اژدها در سرزمین زیدیا جریان دارد. زیدیا سرزمینی است که انسان‌ها، الف‌ها و اژدها در آن زندگی می‌کردند. صلح در میان این تنوع از نژاد و موجودات برقرار بود تا زمانی‌که انسان‌ها به سمت استفاده از جادوی سیاه تمایل پیدا می‌کنند. گرایش انسان به جادوی سیاه و دست بردن در این نیروی ممنوعه شروعی برای برهم زدن آرامش این سرزمین می‌شود. از آنجایی‌که زیدیا مهد جادوهایی است که از شش عنصر اولیه حیات می‌گیرد، با برهم خوردن نظمش و استفاده از جادوی سیاه، به خشم می‌آید و با گدازه‌های آتشین رودخانه‌ای عظیم جاری می‌کند و خاکش را به دو قسمت تقسیم می‌کند. صلح از این سرزمین رخت برمی‌بندد و پادشاه انسان‌ها خون پادشاه اژدهاها را می‌ریزد و این شروع انتقامی سخت از انسان‌ها می‌شود.

به این ترتیب همه اژدهاها باهم متحد می‌شوند تا با انسان‌ها مقابله کنند. درواقع مقابل آن‌ها جادوسی سیاه است که قد علم کرده و پس از کش مکش‌های بسیار زیاد داستان به جایی می‌رسد که آن‌ها از نبرد خسته می‌شود و سعی می‌کنند در آرامش باقی بمانند اما کینه‌ای که شکل گرفته صلح را برای همیشه نابود کرده و یک جنگ ویرانگر را برای ابد، آغاز کرده است.

دانلود دوبله سریال شاهزاده اژها از فیلیمو

زمان پخش فصل پنجم سریال شاهزاده اژدها

فصل پنجم سریال شاهزاده اژدها در ۲۷ جولای ۲۰۲۳ (۵ مرداد ۱۴۰۲) از نتفلیکس پخش شد. این فصل ۹ قسمت حدودا ۳۰ دقیقه‌ای دارد.

دانلود دوبله سریال شاهزاده اژدها از فیلیمو

نگاهی به فصل پنجم سریال The dragon prince

شاهزاده اژدها ثابت کرده که حماسه‌ای قوی برای همه مخاطبان است و تمایل دارد موضوع‌های سنگین‌تر را با لحنی سبک و خانوادگی ترکیب و بیان کند. به جرات می‌شود گفت این سریال پس از پنج فصل بسیار تغییر کرده و با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شده است.

فصل پنجم شاهزاده اژدها فضای بیشتری برای بازگشت داستان‌های ماجراجویانه‌ای دارد که در فصل‌های اول تماشا کردیم. داستان تمام هیجانش را روی جنگ‌ها و مبارزه‌های بین شخصیت‌های متفاوتش پیش می‌برد. در این میان سریال شاهزاده اژدها چهره‌های تازه‌ای را معرفی می‌کند و از جادوها و مهم‌تر از آن اژدهاهای قدرتمندش به درستی و باب سلیقه مخاطب استفاده می‌کند.

به این ترتیب با جلو رفتن داستان، قصه تنها در ژانر اکشن باقی نمی‌ماند بلکه با اضافه شدن ماجراهای عاشقانه، چاشنی از عواطف را در سریال پررنگ می‌کند و چشم‌اندازها و دیالوگ‌های زیبا خلق می‌کند.

در ادامه فصل جدید سریال شاهزاده اژدها، قدرت‌های خارق‌العاده کاراکترهایش را با شکوهی متفاوت‌تر به نمایش می‌گذارد و هیولاهای جدید وحشتناکی را در سفرهای خود معرفی می‌کند، اما هرگز از هسته جذابی که در وهله اول آن را بسیار سرگرم‌کننده کرده بود، غافل نمی‌شود. سریال شاهزاده اژدها با هر فصل بهتر و بهتر می‌شود و حس جذابیت و شیرینی را در تمام طول آن حفظ می‌کند. فصل ۵ ادامه‌ای قوی بر ماجرای این سریال است که طرفداران را برای قصه‌های هیجان‌انگیزتر در قسمت‌های بعد آماده می‌کند.

 

تیزر سریال شاهزاده اژدها

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 نظر
  1. نفیسه می‌نویسد

    تریلر فصل ششم اومده لطفا داخل فیلیمو شات قرارش بدین ممنونم!

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ممنون. به تیم تامین محتوای خارجی میگیم… بذارند زود.

  2. محمد می‌نویسد

    سلام خوبید ببخشید فصل ۶کی میاد ازش خبری نیست

  3. مصطفی می‌نویسد

    فصل ششم سال اواخر ۲۰۲۴ منتشر میشه

  4. Rosa می‌نویسد

    ببخشید خبری از فصل ۶ نیست ؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بررسی می‌کنیم خدمتتون میگیم

filimo the north pole