نگاهی به قسمت چهاردهم سریال گناه فرشته

گفتم این آغاز، پایان ندارد…

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت چهاردهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت چهاردهم سریال گناه فرشته در نخستین هفته از سال ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش شد. در هفته‌های پایانی این سریال شاید به جرات می‌توان گفت قسمت چهاردهم گناه فرشته نقطه عطف این سریال از لحاظ درام و پرداخت داستانی است و از این جهت یکی از مهم ترین قسمت‌های این سریال دیدنی به شمار می رود. در ادامه نگاهی داریم به قسمت ۱۴ این سریال.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

تقابل فراق و وصال در قسمت چهاردهم گناه فرشته

روزگار تلخ حامد تهرانی بالاخره در قسمت چهاردهم گناه فرشته به روزهای عجیب خودش رسید. او در قمار بزرگی تمام زندگی‌اش را باخت و بعد از جدایی از مهتاب تلاش کرد به خاطر آخرین خواسته فرشته تصمیم گرفت با او ازدواج کند. حامد حتی پیش از ازدواج با فرشته به دفتر نوید عشیری رفت تا با التماس کردن به او شرایط بخشیده شدن فرشته را فراهم کند. اما نوید که منتظر هر موقعیتی برای له کردن حامد است  ازدواج با یک اعدامی که آخرین خواسته‌اش رسیدن به وصال عشقی غیرممکن بود.

حالا فرشته با جاری شدن عقد نکاح میان خودش و حامد به بهترین و زیباترین آرزویش رسید و به وصال مردی رسید که حتی در خواب‌هایش هم تصور نمی‌کرد کنار او بنشیند. فرشته لباسی را به تن کرد که گمان می‌کرد صبح اعدام به تن می‌کند و حالا ازدواج با حامد را یک نشانه از سوی خدایی می‌داند که همه چیز را به وقتش انجام می‌دهد. فرشته اگرچه به وصال حامد رسید اما باید سه روز دیگر اعدام شود و این یعنی فراق و وصال برای حامد تهرانی از زمان مرگ مادرش تبدیل به تقدیری نانوشته شده است.

می‌بخشم اما فراموش نمی‌کنم!

مهتاب ۱۵ سال زندگی مشترک با حامد آن مرد مغرور و جذاب را به یک پرونده سرشار از پیچیدگی و سوتفاهم باخت. دردل‌های مهتاب با مشفق نشان داد او بازنده یک اتفاقی بود که خودش هیچ تقصیری در شکل‌گیری‌اش نداشت و قربانی نقشه و شرایطی شد که از پیش طرح‌ریزی شده بود. مهتاب حالا هم عشقش را از دست داده بود و هم اینکه نگران زندگی و آینده دختر و فرزند مشترکش با حامد است. مهتاب همه چیز را می‌بخشد چون نمی‌خواهد زندگی فرزندشان را به پای یک کینه قدیمی قرار دهد. او حالا بیش از هر زمان دیگری درک می‌کند وقتی می‌شود بخشید اما فراموش نکرد چه معنایی دارد.

تصادف سهمگین حامد و یک پایان غافلگیرکننده

در قسمت چهاردهم گناه فرشته حامد بعد از آنکه از ملاقات خصوصی با فرشته به سمت خانه آمد گرفتار یک تصادف سهمگین شد تا ماجراهای سریال گناه فرشته در قسمت‌های پایانی پیچیده‌تر شود. درام گناه فرشته با حذف احتمالی شخصیت اصلی یک اتفاق متفاوت را رقم می‌زند و حالا باید منتظر قسمت‌های آینده باشیم تا سرنوشت اعدام فرشته و تصادف حامد تهرانی را به تماشا بنشینیم.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8 نظر
  1. مرتضی می‌نویسد

    مرتضی..به نظر من فرشته در لحظه آخر یا بخشیده میشه از سوی نوید بخاطر صحبتهای مهتاب….یا از سوی همون جایی که تمام دستورها صادر می‌شده که قربانیان زیادی هم داشته اعدام میشه

  2. ناشناس می‌نویسد

    واقعا متاسفم که چنین فیلم هایی که زنهایی پا داخل زندگی متاهلی یک خانواده می گذارند فقط به خاطر یک عشق که به هوس آلوده شده و قبح این کار را در جامعه می‌ریزند و کانون خانواده رو از هم می پاشند

  3. ن می‌نویسد

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت

  4. سجاد می‌نویسد

    بنظرم اخرش فرشته اعدام میشه،حامدم به کما میره و بعد تمام
    هردو باهم از دنیا میرن

  5. علیرضا غریب می‌نویسد

    پیچیدگی داستان زیباست….
    وا اما نقص! هیچ چیز عادی نیست
    فیلم های اجتماعی از دل اجتماع بالا امده و رویکرد اجتماعی میپذیرد،فراز و نشیب های غیر واقعی و خیلی واقعی
    در هم،در کل امتیاز “خوب” از نظر بنده

  6. فتانه می‌نویسد

    جناب مهدی پور شعر شما رو بی اجازه استفاده کردن!!؟؟؟
    باب میلت نیست نگاه نکن برادر من

  7. بهار می‌نویسد

    ابتذالی به نام گناه فرشته. متاسفم برای اینکه همچین سریال هایی اجازه پخش میگیرن

  8. مهدی پور می‌نویسد

    آهنگ «عشق آسان ندارد» استاد قربانی حرمت داره. اینجوری خرابش نکنید. به چه جرعت شعر زیبای «اهورا ایمان» رو استفاده کردید؟

fosil