نگاهی به قسمت آخر سریال گناه فرشته

این آسیاب به نوبت است…

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت آخر گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت آخر سریال گناه فرشته در حالی به پایان رسید که سرنوشت تلخ و محتوم شخصیت‌های سریال از این سریال یک پایان تلخ و متفاوت را در پیشگاه مخاطب قرار داد. به بهانه پخش قسمت آخر سریال گناه فرشته مروری بر این قسمت داریم.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

عماد تهرانی و یک انتقام تلخ

عماد تهرانی مهره اصلی درام پرکشش گناه فرشته به حساب می‌آید به‌خصوص در قسمت آخر آن. پیرمردی دنیا دیده و سرد و گرم چشیده روزگار که در ماجرای قتل همسرش صبوری و دنیا دیدگی‌اش باعث شد بسیاری از جمله فرزندش او را به مصالحه‌گری متهم کنند. در حالی که عماد تهرانی تلاش می‌کرد در بهترین موقعیت و در شرایط مناسب به سراغ قاتل همسرش یعنی امیر عشیری برود و انگیزه‌هایی که فرشته برای انتقام گرفته از خانواده عشیری داشت موتور محرکی شد تا عماد هم بعد از گذشت ۱۴ سال انتقام مرگ ناباورانه همسرش را بگیرد. عماد اگرچه از سوی مشفق و پسرش حامد مورد شماتت قرار گرفت اما او مصلحت را در حفظ کیان خانواده خودش و حامد دید و تلاش کرد زندگی حامد نیز دستخوش تغییرات و کینه‌جویی‌ها نشود.

مرگ عماد تهرانی یک مرگ نمادین در قسمت آخر سریال گناه فرشته بود. مردی پر نفوذ که احترامش برای دشمنش هم واجب است. عماد تهرانی انگار در یک سیستم مشخص قرار است بعد از قتل امیر عشیری حذف شود تا این آسیاب به نوبت باشد. مرگ او بعد از خوردن چای سمی و کشیدن سیگار یکی از سکانس‌های جالب و ماندگار نمایش خانگی است.

پشیمانی حامد و بازگشت به سوی مهتاب

حامد تهرانی بعد از مرگ فرشته یکی از افرادی است که بازنده تمام عیار در زندگی است و دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن در این زندگی ندارد. از سوی دیگر دخترش تنها انگیزه‌ او است تا بخواهد باز هم با مهتاب زندگی کند. از سوی دیگر مهتاب که خود را بازیچه دست عماد تهرانی دیده است دوست دارد باز هم فرصتی به حامد بدهد تا در این داستان تلخ و باورنکردنی که هر دو سوی ماجرا شکست خورده بودند فرصت جبران زندگی را داشته باشند تا بلکه تنها فرزندشان در آرامش بزرگ شود.

داستان نوید عشیری در قسمت آخر گناه فرشته

عماد تهرانی و امیر عشیری در یک جدای و از سوی دست‌های پشت پرده برای همیشه حذف شدند تا زندگی و روند زندگی در آن بر پایه دستوراتی باشد که از سوی افراد ناشناس دیکته می‌شود و حالا با کناره‌گیری حامد تهرانی از زندگی مافیایی شاهد هستیم که نوید عشیری ادامه دهنده راه پدرش است و در این رهگذر قرار است تا زمانی که فرصت پیش بیاید و به قول معروف آسیاب به نوبت او برسد از زندگی‌اش لذت ببرد.

گناه فرشته سرگذشت و سرنوشت همه این آدم‌ها است. افرادی که از فرط طمع دست به کارهایی می‌زنند که دیگر نمی‌توانند با مختصات و عواقبش کنار بیایند. عواقبی تلخ که شاهد بودیم گریبان خاندان تهرانی را گرفت.

نظر شما درباره سریال گناه فرشته چیست؟

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole