خبرهایی از یک فیلم پراحساس رباتی

انیمیشن ربات وحشی به درد تماشا می‌خورد؟

سومین قسمت هیجان‌انگیز از مجموعه ربات‌های وحشی، خوانندگان را به ماجراجویی جدیدی در زیر اقیانوس و آب‌های سرد شمالی می‌برد، جایی که رز ممکن است مجبور به فداکاری غیرمنتظره شود.

خلاصه داستان انیمیشن ربات وحشی

داستان انیمیشن ربات وحشی را اینطور باید تعریف کرد؛ زندگی رز و حیوانات در جزیره آنها عالی است: وحشی، طبیعی و هماهنگ. پسرش برایت بیل حتی یک شریک عاطفی پیدا کرده است! اما پس از آن، روزی یک فوک مجروح به ساحل می‌آید و در مورد آب‌های خطرناک و ابرهایی که به سمت جزیره می‌روند هشدار می‌دهد. این بحران به زودی حیوانات را ناچار می‌کند تا در خشکی بر سر منابع رو به پایانشان بجنگند.

رز حیوانات را آرام و سازماندهی می‌کند، اما جزر و مد سمی تلفات وحشتناکی بر جزیره وارد می‌کند. هنگامی‌که ربات متوجه می‌شود که بدن جدید او ضد آب است، به درون امواج می‌رود و در سراسر اقیانوس حرکت می‌کند و مصمم است که موج آسیب‌رسان را متوقف کند.

رز در طول سفر زیردریایی خود با تشکیلات زمین‌شناسی شگفت‌انگیز و موجودات باورنکردنی روبرو می‌شود و ویرانی‌های ناشی از آب‌های سمی را می‌بیند. موجوداتی که او در طول مسیر ملاقات می‌کند او را به سمت یک شخصیت مرموز به نام کوسه باستانی هدایت می‌کنند، که توضیح می‌دهد جزر و مد سمی توسط ایستگاه بزرگی که روی امواج شناور است ایجاد می‌شود. ایستگاهی که توسط انسان‌ها و ربات‌ها اداره می‌شود. برای متوقف کردن آنها، کوسه باستانی آماده حمله با ارتشی از موجودات دریایی است. با این حال، رز امیدوار است در عوض راه‌حلی مسالمت‌آمیز پیدا کند. آیا ربات وحشی می‌تواند اقیانوس و جزیره خود و هر آنچه که دوست دارد را نجات دهد؟

بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

زمان پخش انیمیشن The Wild Robot

انیمیشن ربات وحشی در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ مهر ۱۴۰۲) اکران شده است.

 

درباره انیمیشن ربات وحشی ۲۰۲۳

انیمیشن ربات وحشی The Wild Robot یک انیمیشن آمریکایی است که بر اساس کتابی به همین نام به نویسندگی پیتر براون ساخته شده و توسط کمپانی دریم ورکس انیمیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. کریس سندرز برای کارگردانی ربات وحشی، بر اساس کتاب پیتر براون، به دریم ورکس بازگشت.

درباره نویسنده

پیتر براون نویسنده و تصویرگر بسیاری از کتاب‌های پرفروش کودکان از جمله سه‌گانه ربات های وحشی، کودکان حیوانات خانگی وحشتناک می‌سازند Children Make Terrible Pets و باغ کنجکاو The Curious Garden است. او بارها برنده جایزه بهترین کتاب کودک سال شده و معروف‌ترین اثر براون، کتاب ربات وحشی، در فهرست ۵۰ تایی بهترین رمان‌های درجه متوسط ​​قرن بیست و یکم خود قرار گرفت.

 

پوستر انیمیشن The Wild Robot

پوستر انیمیشن The Wild Robot

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole