اطلاعات اولیه فیلم لونی تونز

درباره انیمیشن روزی که زمین منفجر شد چه می‌دانیم

انیمیشن روزی که زمین منفجر شد: فیلم لونی تونز، یک اثر علمی تخیلی کمدی ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی پیت برونگارت (در اولین کارگردانی بلند خود) است. این اثر اولین فیلم کاملا انیمیشنی غیر تلفیقی در مجموعه لونی تونز است که اکران سینمایی دریافت کرده، این یک محصول فرعی از مجموعه کارتون‌های Looney Tunes است.

خلاصه داستان انیمیشن روزی که زمین منفجر شد: فیلم لونی تونز

داستان انیمیشن روزی که زمین منفجر شد را اینطور می‌شود تعریف کرد؛ با توجه به یک سری کارهای خلاف در کارخانه آدامس بادکنکی، دافی داک و خوک پورکی یک نقشه مخفی را کشف می‌کنند که از طریق آن کنترل ذهن اهالی زمین را به‌دست بگیرند. این دو باید با هم همکاری کنند تا بیگانگان را متوقف کنند، در حالی که سعی می‌کنند روی اعصاب یکدیگر نروند.

بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

زمان پخش انیمیشن The Day the Earth Blew Up

انیمیشن روزی که زمین منفجر شد: فیلم لونی تونز برای اکران در تابستان ۲۰۲۴ (بهار ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

 

صداپیشگان انیمیشن لونی تونز ۲۰۲۴

  • اریک باوزا (دافی داک و خوک پورکی)
  • کاندی میلو (خوک)
  • پیتر مک نیکول
  • فرد تاتاسیوره
  • لارین نیومن

 

درباره انیمیشن روزی که زمین منفجر شد

  • در سپتامبر ۲۰۲۱، اعلام شد که فیلمی بر اساس مجموعه کارتون های لونی تونز و با حضور دافی داک و خوک پورکی در حال ساخت است. کوین کاستلو، که پیش از این  لایواکشن تام و جری را نوشته بود، که در اوایل همان سال منتشر شد، به عنوان نویسنده در تیم تولید حضور دارد. پیت برونگارت نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان اجرایی به این پروژه بازگشته است. جاشوا موشیر، موسیقی انیمیشن جدید لونی را برعهده دارد که از ۲۰۱۹ تاکنون آهنگساز همه موسیقی‌های این انیمیشن بوده است.
  • فیلم The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes توسط جی‌اف‌ام انیمیشن در سطح بین‌المللی و برادران وارنر پیکچرز در آمریکای شمالی و سایر کشورها توزیع می‌شود.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole