شلوار مکعبی دوباره دیدارها را تازه می‌کند

زمان انتشار انیمیشن جدید باب اسفنجی مشخص شد

انیمیشن باب اسفنجی: جستجوی شلوار مکعبی The SpongeBob Movie: Search for SquarePants به کارگردانی درک درایمون در دست تولید قرار گرفته است. این انیمیشن محصول کشور آمریکاست و در ژانر کمدی-ماجراجویی قرار می‌گیرد و اثری تماشایی برای تمام سن‌هاست. هنک اسمیت آهنگساز موسیقی متن این اثر و پت پینی اجرا کننده آن بوده است.

بهترین انیمیشن های سریالی جهان

خلاصه داستان انیمیشن جدید باب اسفنجی

ماجرای انیمیشن جدید باب اسفنجی یا عنوان در جست‌وجوی شلوار مکعبی از این قرار است که او تصمیم می‌گیرد به اعماق اقیانوس برود تا با روح هلندی پرنده ملاقات کند. پیش از این هم او را در برخی از قسمت‌های باب اسفنجی دیده‌ایم. روح هلندی پرنده صاحب یک کشتی ارواح افسانه‌ای است که هرگر در هیچ بندری لنگر نیانداخته. این کشتی نفرین شده و محکوم است برای همیشه در هفت دریا حرکت کند.

روح هلندی پرنده

صداپیشگان The SpongeBob Movie: Search for SquarePants

  • تام کنی (باب اسفنجی، گری)
  • بیل فیجرباک (پاتریک ستاره)
  • کلنسی براون (آقای خرچنگ)
  • راجر بامپاس (اختاپوس)
  • کارولین لارنس (سندی)
  • مستر لارنس (پلانکتون)

 

زمان پخش انیمیشن باب اسفنجی: جست‌وجوی شلوار مکعبی

انیمیشن باب اسفنجی: جست‌وجوی شلوار مکعبی برای انتشار در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است. یونایتد پلنکتون پیکچرز نیکلودین و انیمیشن استودیوز تولیدکننده انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی و ام‌تی‌وی نتورکس انترنشنال توزیع کننده آن است.

دانلود دوبله انیمیشن جدید باب اسفنجی

با خالق اصلی باب اسفنجی استیون هیلنبرگ بیشتر آشنا شوید

انیمیشن باب اسفنجی اولین‌بار توسط استیون هیلنبرگ نوشته شد. او در رشته زیست‌شناسی دربایی تحصیل کرده بود و در رشته‌های انیماتوری، کارگردانی و نویسندگی و نهیه‌کنندگی نیز فعالیت داشته است. هیلنبرگ با کمک چندی از دوستانش کاراکتر باب اسفنجی و محیط زندگی او را طراحی کرد. برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ بود که جهان با باب اسفنجی شلوار مکعبی آشنا شد. استقبال گسترده و فروش فوق‌العاده این انیمیشن باعث شد که تا ۱۳ فصل (۲۷۸ قسمت) از این اثر تولید شود.

استیون در سن ۵۷ سالگی بر اثر بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (بیماری که به مرور عضلات را از بین می‌برد و استیون هاوکینگ نیز به آن دچار بود) فوت شد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم