ما انتخاب کردیم ولی نظر شما چیست؟

بهترین ها در فینال فصل اول شب‌های مافیا؛ زودیاک

فصل اول شب‌های مافیا؛ زودیاک بعد پخش ۹ قسمت پرهیجان مقدماتی به مرحله فینال رسید. مرحله‌ای که در هر ۳ قسمت نشان داد خیلی بیش از ۹ قسمت قبل پر است از اتفاقات غیرقابل پیش بینی و پرهیجان که هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران جذابتر شده. با نگاهی به قسمت‌های فینال مروری کرده‌ایم بر ترین‌های این بازی. بهترین بازیکن، اشتباه‌ترین تصمیم، بهترین شات، بدترین شات و… در فینال یک بار مافیا و ۲بار شهروندان برنده شدند.

همه چیز درباره شب های مافیا؛ زودیاک

فهرست فینالیست‌های فصل اول شب‌های مافیا؛ زودیاک

سام درخشانی، محمد شعبانپور، فرزاد فرزین، جواد خیابانی، امید حاجیلی، مینا وحید، بهرنگ علوی، ملیکا شریفی‌نیا، دیبا زاهدی، امیرحسین هاشمی، شیدا خلیق و مریم مومن، ۱۲ فینالیست اولین فصل شب‌های مافیا؛ زودیاک بودند.

 

ترین های فینال فصل اول شب های مافیا؛ زودیاک

پرهیجان‌ترین فینال شب های مافیا زودیاک

قسمت سوم فینال شب‌های مافیا؛ زودیاک، پرهیجان‌ترین قسمت فینال بود. در این قسمت اکثر بازیکنان بسیار تهاجمی و پرقدرت و فعال بودند و در بعضی دقایق هیجان بازی آنقدر بالا بود که بارها چالش بین بازیکنان بالا گرفت و حق رأی تعدادی از آنها گرفته شد.

بهترین شات فینال شب های مافیا

هرچند شات زودیاک هم در بازی اول فینال (بهرنگ علوی در نقش زودیاک در دومین شب بازی به درستی امید حاجیلی، آل کاپن بازی را شات کرد و یک مافیا را از بازی بیرون کرد) و هم در بازی سوم فینال (امید حاجیلی در نقش زودیاک به درستی ملیکا شریفی‌نیا را شات کرد و آل کاپن را از شهر بیرون کرد) بسیار درست و به موقع بود اما قطعا شما هم با من هم‌نظر هستید که شات بهرنگ علوی به سمت امید حاجیلی با تفنگی که تفنگدار به او سپرده بود و باعث بیرون کردن زودیاک شد بسیار جذاب‌تر و حساس‌تر از بقیه شات‌های فینال بود.

بدترین شات فینال فصل اول زودیاک

رتبه اول: مریم مومن در قسمت سوم فینال در نقش حرفه‌ای در شب سوم بازی به اشتباه محمد شعبان‌پور را که کارآگاه بازی بود، شات کرد و صبح روز بعد خودش که یکی از مهر‌های اصلی شهر بود، از بازی بیرون رفت.

رتبه دوم: جواد خیابانی در قسمت دوم فینال در نقش حرفه‌ای در شب دوم بازی به اشتباه به مریم مومن که نقش محافظ را داشت شلیک کرد و صبح روز بعد خودش از بازی بیرون رفت.

بدترین تصمیم فینال

بمب‌گذاری مافیا جلوی یکی از اعضای خودش در دومین قسمت فینال شب‌های مافیا یکی از بدترین تصمیم‌های بازیکنان در فینال بود. امیرحسین هاشمی علیرغم مخالفت شیدا خلیق و امید حاجیلی، بمب را جلوی خودش گذاشت تا سفید شود که البته محافظ و بقیه شهروندان فریب این خودزنی را نخوردند و او در روز بعد با رأی‌گیری از شهر بیرون رفت.

اثرگذارترین بازیکن

سام درخشانی در این سه قسمت فینال بهترین و جدی‌ترین بازی خود در تمام ۶ قسمت حضورش را در بازی شب‌های مافیا؛ زودیاک داشت. هرچند در قسمت اول فینال به عنوان دکتر صد در صد موفق نبود و تارگت اشتباهی هم به مینا وحید زد و باعث بیرون رفتن او از بازی شد اما در شناسایی مافیاها، تارگت زدن‌ها و همراه کردن شهر با هم بسیار موفق بود. در قسمت دوم فینال هم به عنوان اوشن با پیدا کردن دو یار خود در پیروزی شهر نقش زیادی داشت و در قسمت سوم فینال به عنوان مافیا بدون اشتباه بازی کرد.

ناکام‌ترین بازیکن

دیبا زاهدی در قسمت اول فینال با نقش حرفه‌ای در شب اول با شات مافیا از بازی بیرون رفت و در قسمت دوم فینال هم برخلاف مرام‌نامه نانوشته بازی در روز اول بازی با رأی‌گیری از شهر بیرون رفت و ناکام‌ترین بازیکن فینال شد. او در هر دو قسمت فینال، بخش عمده بازی را از اتاق مردگان تماشا کرد.

دقیق‌ترین حدس

جواد خیابانی در روز دوم قسمت اول فینال، با اینکه تا پیش از آن هیچ تارگتی نداشت، به یکباره هر سه مافیای بازی یعنی مریم مومن، امید حاجیلی و فرزاد فرزین را تارگت کرد و باعث تعجب مافیاها و ساکنان اتاق مردگان شد.

جواد خیابانی و محمد شعبانپور در فینال فصل اول شب های مافیا زودیاک

ترین های ساید سفید فینال زویاک؛ فصل اول

بدشانس‌ترین تفنگدار

مینا وحید در بازی دوم فینال در شب اول، تفنگ را به سام درخشانی داد که درخشانی اصلا در آن روز از تفنگ استفاده نکرد. شب دوم تفنگ را به دست جواد خیابانی داد که خیابانی همان شب به عنوان حرفه‌ای بازی با شات اشتباهی که به مریم مومن کرد خودش صبح شهر را ترک کرد و فرصت استفاده از اسلحه را پیدا نکرد و شب سوم هم مینا وحید تفنگ را به ملیکا شریفی‌نیا داد که شات شب مافیا شد و صبح شهر را ترک کرد.

بهترین محافظ

مریم مومن در دومین قسمت فینال به درستی برای خنثی کردن بمب جلوی امیرحسین هاشمی بلند نشد و دست مافیا که قصد سفید کردن خود را داشتند به خوبی خواند.

جنگجوترین شهروند

مینا وحید در قسمت سوم فینال هرچند یک شهروند ساده، بدون هیچ توانایی خاصی بود اما از همان ابتدا با قدرت زیاد برای شهر جنگید و خیلی تلاش کرد تا شهروندی خودش را ثابت کند و به پیدا کردن مافیاها کمک کند.

ناموفق‌ترین دکتر فینال مافیا

ملیکا شریفی‌نیا در قسمت دوم فینال هر سه شب، شهروندان اشتباهی را نجات داد و نتواست جلوی شات شب مافیا را بگیرد.

ملیکا شریفی نیا در شب های مافیا زودیاک

ترین های ساید سیاه بازی فینال فصل اول شب های مافیا؛ زودیاک

شجاع ترین مافیا

ملیکا شریفی‌نیا در قسمت سوم فینال در نقش آل‌ کاپن یکی از شجاع‌ترین مافیاهای فینال و حتی تمام این فصل بود. مافیایی که بدون پنهان کردن خودش پشت شهروندان و یارگیری‌ از بین آنها و بدون ترس از جلب توجه و شناسایی شدن از همان ابتدا تهاجمی و پر انرژی بازی کرد و چندبار هم حق رأیش گرفته شد.

تابلوترین مافیا

مافیای قسمت دوم فینال خیلی زود و در همان روز اول تارگت شدند. امیرحسین هاشمی، شیدا خلیق و امید حاجیلی. جالب این بود که امیرحسین هاشمی تا پیش از این در همه بازی‌های گذشته این فصل و در قسمت اول فینال شهروند بود و وقتی برای اولین بار مافیا شد در همان روز اول در تارگت‌های اکثر بازیکنان قرار گفت.

بهترین مافیا

فرزاد فرزین در قسمت اول فینال توانست به عنوان مافیا تا آخر در بازی بماند. هرچند بارها در طول بازی تارگت خورد اما آنقدر خوب پشت دست شهر بازی کرد که توانست بیشتر شهروندان و در آخر ملیکا شریفی‌نیا را فریب دهد و باعث برد مافیا در این قسمت شود.

مافیاترین بازیکن

امید حاجیلی در هر دو قسمت فینال شب‌های مافیا؛ زودیاک، در ساید مافیا بود و جالب‌تر اینکه هر دو بار نقش آل کاپن را داشت.

بدترین شعبده باز فینال شب های مافیا

شیدا خلیق در قسمت دوم فینال، در شب اول توانایی یک شهروند ساده ( بدون توانایی) را گرفت، شب دوم توانایی محافظ که کارش را قبلا انجام داده بود گرفت و شب سوم هم توانایی اوشن که او هم قبلا از تواناییش استفاده کرده بود. به این ترتیب او نتوانست از توانایی خودش به درستی استفاده کند.

تلخ‌ترین لحظه فینال فصل اول شب های مافیا؛ زودیاک

لحظاتی بعد از اینکه دیبا زاهدی با رأی‌گیری در اولین روز بازی، مجبور به ترک شهر شد، آنقدر فضا تلخ و سنگین شد که حتی محمد بحرانی هم به آن اشاره کرد. هرچند او زودیاک بود و بیرون رفتنش از بازی به نفع شهروندان و مافیاها بود اما زود بیرون رفتن یک بازیکن خوب از بازی اتفاق بسیار تلخ و ناراحت کننده‌ای بود.

خونین‌ترین شب فینال

شب دوم قسمت سوم فینال با ۳ کشته خونین‌ترین شب فینال بود. مافیاها به اوشن (امیرحسین هاشمی) شلیک کردند، حرفه‌ای (مریم مومن) یک مافیا (سام درخشانی) را از بازی بیرون کرد و یک مافیای دیگر (ملیکا شریفی‌نیا) با شات زودیاک (امید حاجیلی) کشته شد.

تماشای شوی شب های مافیا: زودیاک در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

27 نظر
  1. Ava and atrin می‌نویسد

    من واقعاً از اینکه مریم مومن هست بسیار خوشحال هستم ولی به همان اندازه از جناب آقای باربد بابایی حالم بد می شود

  2. Noora می‌نویسد

    واقعا آقای هاشمی یه بازیکن تک هستن
    بعد از ایشون آقای علوی و درخشانی بازیکنای خوبی هستن
    فقط واقعا موندم چرا توی فینال شهرام قائدی حضور ندارن ولی خانم شریفی نیا هستن!

  3. کریم می‌نویسد

    اقای بحرانی عالی بودن. فقط گاهی وقتا زیادی مته ب خشخاش میگذاشتن و گاهی هم از موضع بالا با بازیکنها کرکری میخوندن که زیبنده ایشان نبود.
    اما بهترین جای مسابقه ان بودکه جلوی تقلب را گرفته بودن. مشخصا” اقای حسین مهری که در شبهای مافیا به محض چشم باز کردن هر۴مافیا رو شناسایی میکرد. اینجا در سه مسابقه که حضور داشت حتا یک مافیا را نتوانست حدس بزند.در حالیکه به پشتوانه همونبازیها اینجا دبگران خیلی محتاط باهاس طرف میشدن. خودشم هم با یه استایل خاص و مغرورانه به بقیه نگاه میکرد. وبا غرور خاصی ار همون اول به جنگ فرزادفرزین بهترین بازیکن این فصل میرفت. یعنی خودشو در حد فرزاد و حتا بالاتر میدید. در ست سومی که حضور داشت فهمید حریف فرزاد فرزین نیست پیشنهاد دوستی به فرزاد داد. که فرزاد مچشو گرفت. پبشنهاد شو رد کرد واز بازی انداختش بیرون. چون زودیاک بود. اقای محمد شعبانی هم که یکتنه یک بازی فبنال رو برای بیننده زهر مار کرد.اصلا ایشون صلاحبت حضور در فینال رو نداشت. دوتا بازی اولش که افتضاح بود. بازی سوم البته خواب نما شده بود ظاهرا و بازیش از این رو به اون رو شد.!!! که نقطه تاریک این سری برنامه بود. در فینال هم که گفتم یک بازی رو به تنهایی از سکه انداخت و برای بیننده زهر مار کرد.

  4. کریم می‌نویسد

    اقای بحرانی عالی بودن. فقط گاهی وقتا زیادی مته ب خشخاش میگذاشتن و گاهی هم از موضع بالا با بازیکنها کرکری میخوندن که زیبنده ایشان نبود.
    اما بهترین جای مسابقه ان بودکه جلوی تقلب را گرفته بودن. مشخصا” اقای حسین مهری که در شبهای مافیا به محض چشم باز کردن هر۴مافیا رو شناسایی میکرد. اینجا در سه مسابقه که حضور داشت حتا یک مافیا را نتوانست حدس بزند.در حالیکه به پشتوانه همونبازیها اینجا دبگران خیلی محتاط باهاس طرف میشدن. خودشم هم با یه استایل خاص و مغرورانه به بقیه نگاه میکرد. وبا غرور خاصی ار همون اول به جنگ فرزادفرزین بهترین بازیکن این فصل میرفت. یعنی خودشو در حد فرزاد و حتا بالاتر میدید. در ست سومی که حضور داشت فهمید حریف فرزاد فرزین نیست پیشنهاد دوستی به فرزاد داد. که فرزاد مچسو گرفت. پبشنهاد شو رد کرد واز بازی انداختش بیرون

  5. ژاله می‌نویسد

    بازی خیابانی رو خیلی دوست داستم .یعنی اگر نبود احساس خوب به بازی بده برنامه اعصاب خوردکن و پراسترس میشد . حدس هاش درست بودن

  6. باکوت می‌نویسد

    خیلی خیلی ممنون از تمااام عوامل این برنامه فوق العاده
    و همچنین از مسئولین دکور بی نظیر و طراحان لباس آقای امیرحسین هاشمی😂🧡
    بهترین پلیر ها رو آورده بودین اما از نظر من بنده دو تا پلیر رو باید برای فینال حذف میکردین
    آقای جواد خیابانی.. با تمام احترامی که برای ایشون قائل هستم به عنوان یک بیننده میفهمم که جای یک گزارشگر فوتبال در رئالیتی شو مافیا سناریو زودیاک نیست و صرفا شما برای جذب بیننده ایشون رو دعوت کرده بودید به برنامه.
    خانم ملیکا شریفی نیا.. باز هم با تمام احترامی که برای ایشون قائلم بازی این خانم رو نقد میکنم چون به صورت تعصبی همراه آقای فرزین بازی میکردند. یعنی همیشه همدیگر رو تو ساید سفید داشتن، درحدی که وقتی خانم شریفی نیا در یکی از قسمت ها به عنوان کارگاه استعلام آقای فرزین رو مثبت گرفتن روز بعد ایشون رو معرفی نکردن! متاسفانه در بیشتر قسمت ها شهر رو به گمراهی کشیدن.
    بست پلیرها با اختلاف:
    مریم مومن، امیرحسین هاشمی، بهرنگ علوی، سام درخشانی(فقط در فینال) و تا حدودی شیدا خلیق
    اما!! یک نکته بشدت مهم
    در این دوازده قسمت تنها یک قسمت بود که اعضای مافیا متشکل از سه بازیکن آقا بود
    در یازده قسمت دیگر تماما این روند (دو مافیای آقا و یک مافیای خانم) اجرا شده بود
    و این منِ بیننده رو به شک میندازه که نکنه این بازی برنامه ریزی شده‌س.
    .
    .
    .
    به نظرتون همچین چیزی ممکنه اتفاقی و شانسی باشه؟!

  7. رمضانی می‌نویسد

    فرزاد فرزین چرا اینقدر با گارد بازی می‌کنه
    خیلی احساس برتری می‌کنه تو هر بازی و یا قسمتی،درست صحبت کردن با همکاران خودش و هم بلد نیست.
    آقای بحرانی هم عالی عالی

  8. امیر خان می‌نویسد

    این ملیکارو چرا میاری کارگردان یکم احترام به بیننده

  9. هادی می‌نویسد

    آقای بحرانی شما از همه این بازیکن های محترم بهتر شهروندی بازی کردید بهتون تبریک میگم🙂

  10. بهنام می‌نویسد

    برنامه بسیار زیبایی بود ، از عوامل این مجموعه ممنونم ، و بهترینها را از خداوند متعال برایشان خواستارم .

  11. ۲۰۷اسپرت می‌نویسد

    کی برد؟ زودیاک ؟ شهر؟ مافیا؟.
    ..

  12. ۲۰۷اسپرت می‌نویسد

    کی برد؟ زودیاک ؟ شهر؟ مافیا؟.

  13. ۲۰۷اسپرت می‌نویسد

    کی برد؟ زودیاک ؟ شهر؟ مافیا؟

  14. ستار می‌نویسد

    آقی بحرانی عزیز شهر وندترین شهر ها بسیار لذت بردم از بازی گردانی شما .امیدوارم پیام من رو بخونید برای شما احترام زیادی قائلم بعضی از سایت ها سنگ تمام گذاشتن برای خراب کردن مافیا (زودیاک) ولی عملکرد شما عالی ..به همگی پلیرها خسته نباشید میگم بی نهایت زیبا و عالی بودید.
    فقط امیدوارم فصل بعد هم ساخته بشه با تمام چالش هایی که پیش رو دارید …مخلص آقای بحرانی

  15. محمد می‌نویسد

    بهترین بازیکن مافیا زودیاک فینال بهرنگ علوی و مریم مومن. خواهشا دیگه ملیکا شریفی نیا و دیبا زاهدی و محمد شعبانی نژاد بازیکن فصل دوم نباشند

  16. امیر می‌نویسد

    شریفی نیا خیلی افتضاح بازی میکنم. دیگه نبینمت نچسب

  17. محمد می‌نویسد

    باعرض سلام واقعا آقای بحرانی عاالی گاد بازی رو اجرا کرد .هرچند ب پای کامبیز نمی‌رسه….
    واقعا از بازی مومن و شریفی نیا متنفر بودم خودخواه خود رای و مستبد….
    خیابانی عشق…………..

  18. محمد می‌نویسد

    باعرض سلام واقعا آقای بحرانی عاالی گاد بازی رو اجرا کرد .هرچند ب پای کامبیز نمی‌رسه….
    واقعا از بازی مومن و شریفی نیا متنفر بودم خودخواه خود رای و مستبد….
    خیابانی عشق….

  19. امیرحسین می‌نویسد

    با سلام

    ابتدا می‌خوام تشکر کنم از همه عوامل سازنده این برنامه ( من فصل های قبل رو ندیده بودم به خاطر شرکت کنندگانش ولی این فصل رو به خاطر هم گرداننده زیباش و هم شرکت کنندگانش دیدم که بسیار کیف کردم )

    ابتدا می‌خوام راجب اونایی که از آقای بحرانی انتقاد میکنن گله کنم ( واقعا ایشون یکی از بهترین گرداننده هایی بود که تا حالا دیده بودم هم سخت گیر و هم نکته سنج )

    و همینطور دوستان می‌خوام بگم خانم مومن یکی از بهترین پلیر های مافیاست درسته گاهی اوقات در عین جوگیری همه بینندگان رو عصبی میکنند از جمله من ولی واقعا عالین

    خب همچنین می‌خوام از خانم شریفی نیا انتقاد کنم که اصلا بازی نمی‌کردن فقط با هوچیگری جو رو متشنج میکردن و وقتی ام استعلام میگرفتن و مافیا در میومد بخاطر اینکه زودیاک نبره بازی رو به سمت مافیا نمی‌برد و شهر گمراه میشد

    یه تشکر خاص هم بکنم از تهیه کننده که آقای خیابانی رو آوردن تو این بازی درسته همون جملات قصارشون رو میگفتن و اکثر اوقات شهر رو به گمراهی کشیده میشد ولی خوب بازی کردن انصافا ، امیدوارم فصل بعد هم باشن ( به هر حال شما که هر فصل دو سه تا آدم باحال میارید چه عیبی داره ایشون باشن )

    در آخر از تهیه کننده این گیم شو می‌خوام که در فصل بعد همه شرکت کننده هایی که تو فینال حضور داشتن ( علی الخصوص بست پلیر های مثل محمد شعبان پور ، امیرحسین هاشمی ، مریم مومن ، شیدا خلیق ، سام درخشانی ، بهرنگ علوی ) تو فصل بعد حتما باشن به جز خانم شریفی نیا به دلایلی که گفتم

    و عاجزانه خواهشمندم
    آقای خیابانی
    آقای بحرانی ( گرداننده )
    حتما باشن که اگه نباشن متاسفانه فصل بعد رو مانند فصل های قبلی نمیبنم

    و اگه امکان دارد آقای فردوسی پور رو ( اگه شرایط مهیا باشه ) تو فصل جدید دعوت کنین که خیلی میترکونه

    سپاسس

  20. عاطفه می‌نویسد

    آقای بحرانی علارغم علاقه شدیدم به ایشون واقعا گرداننده خوبی نیست و با توهین و برخورد نامناسب میخواد بازی رو جمع کنه. ایشون در فیلد خودشون بهترین مثلا در صداتو عااااالی بودن ولی در اینجا نه متاسفانه.
    خانم شریفی نیا با توجه به ادبیات نامناسب، رفتار بی ادبانه و بازی غیرحرفه ای خشم و ناراحتی ببیننده رو برانگیخته و در فضای مجازی میتونید بازخوردی رو ببینید،لطفا در فصل های بعدی لحاظ بشه.ممنون

  21. علی اصغر عباسی ثانی می‌نویسد

    با سلام و احترام
    ضمن تقدیر و تشکر از کارگردان و عوامل پشت صحنه ، از نظر من بهترین بازیکن جواد خیابانی بود که درسهای آموزنده ای به ما داد و بهترین بازی ایشان زمانی بود که محافظ بود و هنگامیکه بمب را جلوی مریم مومن قرار دادند بیدار شد و به درستی رمز خنثی را گفت ولی متاسفانه روز بعد بازی مریم مومن ایشان را با تفنگی که از تفنگدار گرفته بود کشت و از باز بیرون رفت.

  22. مصطفی می‌نویسد

    بهترین بازیکن شهر امیر حسین هاشمی
    بدترین بازیکن شهر خانم شریفی نیا
    بهترین بازیکن مافیا فرزاد فرزین – امید حاجیلی
    بدترین بازیکن مافیا خانم شریفی نیا

  23. جواد می‌نویسد

    بهترین پلیرهای فینال زودیاک از نظر من به ترتیب:
    بهرنگ علوی، فرزاد فرزین، امیرحسین هاشمی، مریم مومن، امید حاجیلی، شیداخلیق ، محمدشعبانپور، سام درخشانی، دیبازاهدی، جوادخیابانی، مینا وحید و ملیکا شریفی نیا.

  24. مینا می‌نویسد

    ضمنا علت تابلو شدن امیرحسین هاشمی به دلیل صداقت این بازیکن بود.چون آدمهای با صداقت دروغ گفتن برایشان سخت است و بنابراین تابلو می شوند.

  25. مینا می‌نویسد

    به نظر من بهترین پلیر ها امیرحسین هاشمی بهرنگ علوی و فرزاد فرزین بودند مریم مومن و شیدا خلیق بودند

  26. رضا می‌نویسد

    پلیرهای درجه یک :مریم مومن . فرزاد فرزین .سام رخشانی . بهرنگ علوی . امید حاجیلی.حسین مهری.امیرحسین
    پلیرهای متوسط: شیوا خلیق . ملیکا شریفی نیا.جواد خیابانی .محمد شعبانپور.مهران غفوریان.دیبا زاهدی. مینا وحید.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید

filimo the north pole