قورباغه‌ها شما را دعوت می‌کنند به تماشا

از انیمیشن کولیپاری بیشتر بدانید

برای اولین‌بار در ۲۸ فوریه ۲۰۲۳، اعلام شد که استودیو هولو فصل سوم انیمیشن کولیپاری را با عنوان Kulipari: A King Rises در دست تولید قرار داده و برای انتشار در ۲۰۲۴ مهیا می‌کند. قسمت‌های پیشین این انیمیشن سریالی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸، در سه فیلم تلفیقی در گوگل پلی، آمازون و آیتونز در دسترس قرار گرفت و این عناوین عبارت می‌شدند از کولی‌پاری: ارتش قورباغه‌ها، کولی‌پاری: مزدوران و کولی‌پاری: ظهور دوزیستان.

بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن کولیپاری

ماجرای انیمیشن کولیپاری Kulipari حول محور دارل می‌چرخد ​​که به‌عنوان شخصیت اصلی سریال با آپاری و آکالا که والدینش هستند، حضور دارد. جی قورباغه چاق، خجالتی و پرخور است که نزدیک‌ترین و وفادارترین دوست دارل است. کورا یکی دیگر از دوستان دارل و مورد علاقه عربانو است. او در زمینه پزشکی مهارت‌های استثنایی دارد. استینگر پسر مارمو است و ثارتا، توما و تیپی سه فرزند و سه قلوهای دیگر آپاری و آکالا هستند.

سریال در دهکده‌ای پنهان از قورباغه‌ها به نام دهکده دوزیستان، اتفاق می‌افتد. ساکنان دهکده همگی در پشت حفاظت از حجاب جادویی و همچنین کولیپاری توانا، یک گروه نخبه از قورباغه‌های سمی، زندگی امن و سالمی دارند. داستان دوزیستان از جایی آغاز می‌شود که مردم ساکن در آن در معرض تهدید یک ارتش عقرب به رهبری ملکه عنکبوتی قدرتمند با قدرت‌های جادویی قرار می‌گیرند. اینجاست که قهرمان ما وارد دارل می‌شود، قورباغه غیر سمی که با وجود نداشتن صلاحیت همیشه امیدوار بود به تیم کولیپاری بپیوندد. او در هنگام نبرد با عقرب‌ها وارد مبارزه می‌شود. این تنها شانس دارل برای تحقق رویای کولیپاری شدن با نجات جامعه قورباغه‌هایش از خطری است که زندگی آن‌ها را تحتالشعاع قرار می‌دهد.

انیمیشن کولیپاری

زمان پخش انیمیشن کولیپاری

انیمیشن Kulipari  برای انتشار در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده. این انیمیشن ۱۰ قسمت ۲۳ دقیقه‌ای است.

 

صداپیشگان انیمیشن Kulipari

  • جاش کیتون (دارل، نهرادان)
  • مایکی کلی (جی)
  • لیسی چابرت (کورا)
  • فیل لامار (آربانو، آپاری، کیلارا، استینگر، دارکان)
  • کیت دیوید (لرد مارمو)
  • چارلی آدلر (فرمانده پیگو، پدر کورا، بیندی، صداهای اضافی)

دانلود دوبله انیمیشن کولیپاری

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم