انتقام جویان بازمی‌گردند

خبر و اطلاعات فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان

فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان یک فیلم ابرقهرمانی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس با همین نام ساخته شده است.

فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان Avengers: Secret Wars به نویسندگی مایکل والدرون تهیه شده که پیش از این دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی را نیز نوشته بود. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام جویان، انتقام جویان: عصر اولترون، انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت، انتقام جویان: پایان بازی و انتقام جویان: سلسله کانگ است. این چهل و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و آخرین قسمت از فاز شش و حماسه چندجهانی است. این فیلم در ژانر علمی تخیلی قرار می‌گیرد و با بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری در حال طی کردن مراحل تولیدش است.

بررسی دنیای سینمایی مارول و ۶ فاز آن

خلاصه داستان فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان

فیلم سینمایی جدید انتقام جویان: جنگ های پنهان بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس با همین نام ساخته شده است. در کتاب‌های مصور دو خط داستانی برای جنگ های مخفی وجود دارد که هر دو با وجود داشتن عنوان مشابه، بسیار متفاوت هستند. در این دنباله در تلاشی برای جلوگیری از نابودی کامل، دکتر دووم از قدرت بیاندر برای ایجاد یک دنیای نبرد جدید استفاده می‌کند، که تلفیقی از هر واقعیت جایگزین در دنیای مارول است. به این ترتیب او خود را به عنوان امپراتور نیز منصوب می‌کند.

قهرمانان و تبهکاران دنیای مارول هیچ خاطره‌ای از زندگی خود قبل از دستور جدید دکتر دووم ندارند، به همین دلیل است که اکثر آنها واقعیت عجیب جدیدی را که در آن می‌بینند زیر سوال نمی‌برند.

انتظار داشته باشید که Avengers: Secret Wars عناصری را از هر دو داستان به عاریت بگیرد و همچنین شکوفایی اصلی خود را به نمایش بگذارد.

دانلود دوبله فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان از فیلیمو

زمان پخش فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان

فیلم خارجی جدید Avengers: Secret Wars برای انتشار در ۱ می ۲۰۲۷ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است. والت دیزنی پیکچرز پخش کننده این فیلم خواهد بود.

 

بازیگران فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان

کاترین نیوتن (کیسی لنگ)، جاناتان میجرز (کانگ فاتح)، مارک روفالو (بروس بنر)، بندیکت وانگ (وونگ)، دومینیک تورن (ریری ویلیامز)، آنتونی مکی (کاپیتان آمریکا)،  سیمو لیو (شانگ چی)، بندیکت کامبربچ (دکتر استیون استرنج)، ایمان ولانی (خانم مارول)، کریس همسورث (ثور)، زوچیتل گومز (آمریکا چاوز).

 

پوستر اولیه فیلم Avengers: Secret Wars

پوستر فیلم Avengers: Secret Wars

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. محسن غلامپور می‌نویسد

    هرچه زودتر بهترلطقا پخش کنید تا اون موقع پیر شدیم

filimo the north pole