یک کمدی تماشایی با بازی جنیفر لارنس

خبر و اطلاعات اولیه فیلم بدون احساسات جدی

فیلم بدون احساسات جدی No Hard Feelings به کارگردانی جین استوپنیتسکی تهیه شده جنیفر لارنس تهیه کننده و بازیگر نقش اول آن است.

فهرست بهترین فیلم های کمدی خارجی

فیلم بدون احساسات جدی No Hard Feelings به کارگردانی جین استوپنیتسکی تهیه شده و جان فیلیپس و جین استوپنیتسکی نویسندگان آن هستند. جنیفر لارنس به‌عنوان تهیه کننده و بازیگر در این فیلم حضور دارد که در شرکت کلمبیا پیکچرز آن را تولید کرده است.

در اکتبر ۲۰۲۱، اعلام شد که یک کمدی با درجه R بدون نام، همه شرکت‌های تولیدکننده بزرگ را به چالش کشیده است. شرکت‌هایی مانند اپل، نتفلیکس و یونیورسال پیکچرز علاقه خود را اعلام کردند، اما این سونی بود که در صدر قرار گرفت. با توجه به اینکه بسیاری از بزرگترین تیم‌های تولید جهان برای حقوق این فیلمنامه با هم رقابت می‌کردند، اما همچنان عنوان این فیلم مشخص نشده بود و همه در انتظار فهمیدن این مهم بودند. آن زمان در نهایت فرا رسید و به طور رسمی اعلام شد که عنوان فیلم بدون احساسات جدی است و جنیفر لارنس، برنده جایزه اسکار، قرار است تهیه‌کنندگی و بازیگری را در این فیلم بر عهده بگیرد. پس از آن انتظارها به پایان رسید و شمارش معکوس تا اعلام رسمی تاریخ اکران این فیلم ادامه داشت. درنهایت این فیلم در اوایل تابستان اکران شد و تبدیل به یکی از مهم‌ترین کمدی‌های ۲۰۲۳ شد.

فیلم No Hard Feelings سعی دارد در قالب یک کمدی برای مخاطب روشن کند که فرزندان بسیار مثبت و دور از جمع هم‌سن‌وسال‌های متنوعشان، برای حضور در اجتماع با چه چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند.

 

خلاصه داستان فیلم بدون احساسات جدی

مدی (جنیفر لارنس) برای کنترل شرایط زندگی‌اش ناچار است کار جدیدی انجام دهد. در گیرودار این قضیه یک کار عجیب به او پیشنهاد می‌شود و آن توی باغ آوردن جوانی ۱۹ ساله است که تازگی دانشگاه قبول شده. این جوان که تابحال فقط با خانواده در ارتباط بوده لازم دارد که برای حضور در محیط وسیع دانشگاه و پیدا کردن دوست مهیا شود. از این رو خانواده‌اش مدی را مامور روبه‌راه کردن او می‌کنند.

جنیفر لارنس در فیلم بدون احساسات جدی

زمان پخش فیلم بدون احساسات جدی

فیلم No Hard Feelings در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲تیر۱۴۰۲) منتشر شده است. این فیلم ۱۰۳ دقیقه زمان دارد و توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع شده.

 

بازیگران فیلم بدون احساسات جدی

  • جنیفر لارنس (مدی بارکر)
  • اندرو بارت فلدمن (پرسی بکر)
  • متیو برودریک (لیرد بکر)
  • لارا بنانتی (آلیسون بکر)
  • ناتالی مورالس (سارا)
  • اسکات مک‌آرتور (جیم)
  • ابن ماس-بچراک (گری)
  • حسن منهاج (داگ خان)
  • کایل مانی (جودی)
  • زان مک‌کلارنون (گیب ساویر)

 

نقد و بررسی فیلم No Hard Feelings

دوان کوگان | اینترتیمنت ویکلی

جنیفر لارنس در این فیلم می‌درخشد. او واقعا شیرین و سرگرم‌کننده است. فیلم بدون احساسات جدی با توجه به اینکه بسیار خوب مارکتینگ شده کمی عقب‌تر از آن همه غوغایی است که پیش از اکرانش به‌پا کرد.

آدام نیام | رینگر

چقدر صحنه‌های اضافی! فیلم بدون احساسات جدی برای پربیننده شدن به چیزی چنگ زده که در سینمای حرفه‌ای و کمدی مرغوب، نمی‌شود برای آن ارزشی تعیین کرد. هدف این فیلم چه چیزی بوده؟ جذب مخاطبانی که تازه از پای کارتون‌های کودکی برخاسته و می‌خواهند فیلم‌های بزرگسال ببینند؟

تومریس لافلی | د راپ

فیلم بدون احساسات سخت سرگرم کننده به‌نظر می‌رسد. پر از شوخی‌های بامزه و یک جنیفر لارنس خوب که نقش دختری سی ساله و گیج را بازی می‌کند. در تمام طول تماشای فیلم می‌شود خندید و منتظر پایانش نبود، بجز چند قسمت که قصه دچار لغزش می‌شود، باقی ماجرا بسیار دیدنی است.

وندی ایدی | گاردین

فیلم No Hard Feelings یک کمدی تقریبا بی‌مزه است اگر شوخی‌های بزرگسالانه را از آن بگیریم. شاید بشود گفت که نقطه قوت آن حضور جنیفر لارنس است اما اگر به‌دنبال تماشای یک کمدی باکیفیت باشید حتی این حضور نیست نقشی فراموش شدنی است که پس از تمام شدن فیلم فراموشتان می‌شود.

 

جدول امتیازهای فیلم No Hard Feelings

وبسایت میانگین امتیاز
IMDB ۶.۷ از ۱۰
کاربران متاکریتیک ۷.۳ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز ۷۰ درصد بر اساس ۲۱۶ نقد
کاربران راتن تومیتوز ۸۷ درصد
منتقدان متاکریتیک ۵۹ درصد براساس ۵۰ نقد

 

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole