یک کمدی مهیج و تماشایی

خبر و اطلاعات اولیه فیلم اتاق کشتار

فیلم اتاق کشتار به کارگردانی نیکول پائون تهیه شده و در ژانر کمدی -مهیج قرار می‌گیرد. این فیلم برای انتشار در پاییز برنامه‌ریزی شده است.

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

فیلم اتاق کشتار The Kill Room به کارگردانی نیکول پائون تهیه شده است. این فیلم در ژانر کمدی -مهیج قرار می‌گیرد و جاناتان جیکوبسون نوشتن فیلمنامه آن را برعهده داشته است.

فیلم اتاق کشتار نمایشی تماشایی با داستانی خوب است که از آهستگی و کندی مبراست. این فیلم یک جریان سریع دارد که لازم است مخاطب با آن همراه باشد تا از وقایع عقب نیفتد. تولیدکنندگان فیلم The Kill Room بر این باورند که این فیلم برای علاقه‌مندان به ژانر کمدی-مهیج بسیار سرگرم کننده است.

مراحل اولیه فیلمبرداری این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۲ در نیویورک و نیوجرسی انجام شده است. به این ترتیب فیلمبرداری در فضای کار مشترکی در یک گالری هنری که به عنوان محل اصلی فیلمبرداری انتخاب شده بود، انجام شد. برای این منظور مبلمان برداشته شد و پانل‌های مسطح از کف تا سقف برای بازسازی یک گالری هنری، به‌صورت جعبه سفید، نصب شد. همچنین گالری نوادو در شهر جرسی نیز به عنوان یک گالری هنری ثانویه برای فیلم استفاده شد. فیلمبرداری قرار بود در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان برسد، اما مسائل مربوط به آب و هوا باعث تاخیر و انتقال مجدد به لاواللت، نیوجرسی در اکتبر ۲۰۲۲ شد.

ساموئل ال. جکسون در فیلم اتاق کشتار

خلاصه داستان فیلم اتاق کشتار

فیلم The Kill Room داستان یک دلال هنری (اوما تورمن) را روایت می‌کند که با یک قاتل (جو مانگانیلو) و رییسش (ساموئل ال. جکسون) برای یک طرح پولشویی همکاری می‌کند که به طور تصادفی ماجرایی پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد که سر از دنیای هنر در‌می‌آورند. به این ترتیب است که فیلم اتاق کشتار تقابلی از دنیای هنر در برابر دنیای اموات می‌شود.

 

زمان انتشار فیلم اتاق کشتار

فیلم The Kill Room در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۶ مهر۱۴۰۲) منتشر می‌شود. زمان این فیلم ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه است.

 

بازیگران فیلم اتاق کشتار

  • اوما تورمن (پاتریس کاپولو)
  • ساموئل ال. جکسون (گوردون دیویس)
  • جو منگنیلو (رجی پیت)
  • مایا هاک
  • دری همینگوی
  • دبی میزار
  • لیو مورگان

 

تیزر رسمی فیلم اتاق کشتار

 

پوستر فیلم The Kill Room

پوستر فیلم The Kill Room

 

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole