انیمیشنی شبیه به شاهزاده مونونوکه میازاکی

داستان فولکلور اوکراینی ماوکا: ملودی جنگل

انیمیشن ماوکا: ملودی جنگل به کارگردانی اوله ملاموز و الکساندرا روبان تهیه شده است. این انیمیشن محصول کشور اوکراین بوده و الهام گرفته شده از ماجرایی فولک و محلی است.

بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن ماوکا: ملودی جنگل Mavka: The Forest Song ماجرایی مسحورکننده از نگهبان و روح جنگل است. آنچه تا امروز از پوستر و تیزرهای این انیمیشن دیده شده بسیار تداعی کننده انیمه پرنسس مونونوکه است. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا اوکراین و صنعت تولید انیمیشن آن توانایی تولید چنین شاهکاری را دارند؟

آنچه تماشای انیمیشن ماوکا را شگفت‌انگیزتر می‌کند توضیحی است که تولیدکنندگان درباره موسیقی این اثر نوشته‌اند: موسیقی متن این انیمیشن توسط نوازندگان سرشناس اوکراینی نوشته شده است و ترکیبی از آهنگ‌های فولکلور در اقتباس‌های مدرن و ساخته‌هایی که خاصه برای این انیمیشن ماجراجویی ساخته شده است.

 

خلاصه داستان انیمیشن ماوکا: ملودی جنگل

این انیمیشن الهام گرفته از یک ماجرای محلی است و بر پایه درام اوکراینی آهنگ جنگل اثر لسیا اوکراینکا (Lesya Ukrainka) شاعر و نویسنده مشهور اسلاویایی تولیده شده است. انیمیشن ماوکا شمایلی از فرهنگ، سنت و موسیقی اوکراین را به نمایش می‌گذارد.

تماشای آنلاین فیلم ماوکا: ملودی جنگل

تاریخ انتشار ماوکا

این انیمیشن در تاریخ ۲ مارچ ۲۰۲۳ (۱۱ اسفند ۱۴۰۱) منتشر شده و یک ماجرای ۹۰ دقیقه‌ای را روایت می‌کند و به زودی در فیلیمو در دسترس قرار می‌گیرد.

 

پوستر انیمیشن ماوکا: ملودی جنگل

پوستر انیمیشن ماوکا: ملودی جنگل

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. الیاس می‌نویسد

    سلام این عالی هست میشه ادامه این را بیارید و میخوام مثل این انمیشین یکی دیکه هم بزارید و این ادامه میشه بزاری خیلی قشنگ بود ممنون از سازنده و صدا سیما عالیییییی من خوشم آمد نمیدونم چتور تشکر کنم اکر درست کردی به این ایمل پیام بده من که دوست داشتم ۸۰نفر این را از من خواست که قسمت دیکه هم داره یانه آمدم بزنم که سایت شما را دیدم نظر هم دارم میدم ولی شما قسمت دیکه هم بزارید باشه بهترین انمیشین که دیدم این انمیشین بود ممنون

  2. میثم اهوازی می‌نویسد

    عالی هست مرسی

filimo the north pole