همه چیز درباره انیمیشن Kitti Katz

انیمیشن سریالی دختران گربه ای منتشر شد

انیمیشن سریالی دختران گربه ای Kitti Katz توسط اد بیگنل کارگردانی شده و در ۱۰ قسمت از نتفلیکس منتشر شده است. این انیمیشن محصول آمریکاست و علاقمندان می‌توانند این اثر را با دوبله اختصاصی از فیلیمو تماشا کنند.

انیمیشن سریالی دختران گربه ای به کارگردانی اد بینگل در ژانر کمدی-فانتزی تهیه شده است. اد بیگنل و هانا لی کوک نویسندگان فیلمنامه فصل اول این انیمیشن هستند و گای مایکلمور تنظیم موسیقی انیمیشن دختران گربه ای را برعهده داشته است. از آنجایی که این انیمیشن با استقبال خوبی روبه‌رو شد، انتظار می‌رود فصل دوم آن نیز تولید شود. نتفلیکس هنوز در اینباره خبری منتشر نکرده، اما زمزمه‌هایی برای تولید فصل دوم انیمیشن دختران گربه ای تا سال ۲۰۲۵ به گوش می‌رسد.

بهترین انیمیشن‌های سریالی جهان

خلاصه داستان انیمیشن سریالی دختران گربه ای

ماجرای انیمیشن Kitti Katz از این قرار است که سه دختر نوجوان متوجه نیروی خارق‌العاده‌ای در خود می‌شوند. این سه دختر می‌توانند به ابرقهرمان‌های گربه‌ای تبدیل شده و کارهای بزرگی در جهت حفظ جهان انجام دهند. در این قصه آن‌ها وظیفه دارند با به کار گرفتن قدرت‌هایشان، جهان را از شر یک الهه شیطانی مصری نجات دهند. در این مسیر این سه دختر دچار چالش‌های فراوانی می‌شوند که برای مخاطب کودک بسیار آموزنده خواهد بود.

 

صداپیشگان انیمیشن سریالی دختران گربه ای

  • بریانا پرایس
  • شورن مارکسامی
  • اوکومورا جونز
  • کوشا انگلر
  • امریتا اچاریا
  • اریک سیراکیان

 

پوستر انیمیشن دختران گربه ای

پوستر انیمیشن سریالی دختران گربه ای

تماشای آنلاین انیمیشن سریالی دختران گربه ای

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole