دیزنی اعلام کرد Toy Story 5 ساخته خواهد شد

تاریخ ساخت و پخش داستان اسباب بازی ها ۵

انیمیشن داستان اسباب بازی ها که جان لستر از نویسنده‌های پای ثابت آن است و رندی نیومن آهنگسازی موسیقی آن را برعهده دارد، برای روایتی جدید از زندگی جالب اسباب بازی های اندی مهیا می‌شود. داستان اسباب بازی ها Toy Story 5 به گفته مدیر عامل دیزنی، در دست تولید قرار گرفته است.

یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای پیکسار انیمیشن داستان اسباب بازی ها است که برای اولین‌بار با صداپیشگی تام هنکس و تیم آلن منتشر شد. انیمیشنی که تا سری ۴ آن را تا سال ۲۰۱۹ تماشا کردیم و اسپین‌آف آن با نام لایتیر Lightyear با صداپیشگی کریس ایوانز در سال ۲۰۲۲ تولید شد. باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، چندی پیش خبر از تولید داستان اسباب بازی ها ۵ داده است.

۴ سال پس از آخرین ماجرای وودی و بازلایتیر، وعده تولید داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story 5) به‌طور رسمی از جانب مدیرعامل دیزنی تایید شد. تیم آلن که صداپیشگی باز لایتیر را برعهده دارد دیروز (۹ فوریه) در توییتی این موضوع را تایید کرد. «به زودی میبینمت وودی، تو یه مرد کوچولوی غمگین عجیبی که از من دلخوری و ما به سمت شماره ۵ راهی می‌شویم!» او در کنار عکسی از شخصیت خود نوشت. تا بی‌نهایت و فراتر!

تئوری تاریک انیمیشن داستان اسباب بازی ها

یک تئوری تاریک درباره انیمیشن داستان اسباب بازی ها وجود دارد که دانستن آن ممکن است خاطرات رنگی کوکی شما را تبدیل به یادگاری‌های خاکستری و گیج‌کننده کند. اگر برای از بین رفتن خاطرات کودکی‌تان آماده نیستید به خواندن این مطلب ادامه ندهید! هشدار جدی برای خاکستری شدن آنچه از انیمیشن داستان اسباب بازی ها در ذهن دارید.

این تئوری تاریک می‌گوید که تمام اسباب بازی های اندی و دیگر کودکان سراسر جهان همیشه زنده هستند. آن‌ها برای زنده ماندن از شادی کودکان تغذیه می‌کنند. قسمتی از این تئوری با بزرگ شدن اندی و فاصله گرفتن او از دنیای سبک‌بال کودکی و اسباب‌بازی‌هایش تحقق پیدا می‌کند. ما دیدیم که او چگونه ناچار به تفکیک دادن اسباب‌بازی‌ها از یکدیگر شد تا برای ورود به بزرگسالی مهیا شود.

این تئوری معتقد است تا زمانی که کودکان شادی برای نثار کردن به اسباب بازی‌ها داشته باشند، اسباب بازی ها زنده‌اند تا آن را گرفته و تغذیه کنند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. parisa می‌نویسد

    من با این انیمیشن بزرگ شدم هنوز که هنوز این انیمیشن رو میبینم و لذت میبرم خیلی خیلی مشتاقم که فصل ۵ اکران بشه

  2. بهزاد می‌نویسد

    آقا زود باش ما بزرگترها بیشتر مشتاق هستیم تا سری جدید بیاد

  3. Player می‌نویسد

    امیدوارم به زودی اکران بشهههه عالیههههههه
    ولی پیکسار هرسال یکم بدتر میشه به هرحال من هاشق سری ماشین ها و داستان اسباب بازی ها شدم💙

  4. ناشناس می‌نویسد

    واقعا بعضی از تئوری ها خیلی مسخرن

filimo the north pole