گپی درباره فیلم «طلا» و پرویز شهبازیِ قصه‌گو

اکران فیلم «طلا» اثر پرویز شهبازی از دهم اردیبهشت‌ماه در سینمای آنلاین فیلیمو آغاز شده است؛ در پادکست رادیو شات به این فیلم پرداخته‌ایم.

اکران فیلم «طلا» از چهارشنبه، دهم اردیبهشت‌ماه در سینمای آنلاین فیلیمو آغاز شده است؛ فیلمی که درجشنواره فجر موردتوجه مردم و منتقدان قرار گرفت و یکبار دیگر یادآوری کرد که پرویز شهبازی ذائقه هردوطرف را به‌خوبی می‌شناسد.
«طلا»، داستان زمانه خودش را تعریف می‌کند؛ روزگاری که اقتصاد بر همه زوایای زندگی سایه افکنده. شهبازی یکباردیگر راوی داستان جوان‌هایی شده که صدای خُردشدن استخوان‌هایشان در میان هیاهوی این‌روزها گم شده است. «طلا» روایت جدیدی است که نشان می‌دهد شهبازی قصه را می‌شناسد، سینما را بلد است و دغدغه نسلی را دارد که در تعریف ارزش‌هایش سردرگم مانده.

اکران اینترنتی فیلم «طلا» با نقش‌آفرینی هومن سیدی، طناز طباطبایی، نگار جواهریان و مهرداد صدیقیان همچنان ادامه دارد؛ علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سینمای آنلاین فیلیمو، به تماشای هفتمین اثر پرویز شهبازی بنشینند.
فیلم «طلا»، ماجرای ۴ جوان را روایت می‌کند که قصد شروع یک کسب‌وکار را دارند؛ اما چالش‌های پیش روی آن‌ها بسیار بیشتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کرده‌اند.

اکران آنلاین فیلم طلا

چه خواهید شنید؟

در اپیزود یازدهم رادیو شات، درباره سیر کارگردانی پرویز شهبازی صحبت خواهیم کرد، به شیوه او در روایت فیلمنامه و مفاهیم تکرارشونده در آثارش می‌پردازیم و نگاهی دوباره داریم به مسیر تغییر و تحول کاراکترهایی که توسط این فیلمساز خلق می‌شوند، از «نفس عمیق» تا «طلا». همچنین از نقاط قوت فیلم «طلا» در حوزه فنی صحبت می‌کنیم و از چگونگی تلاش فیلمساز برای به خدمت گرفتن تمام امکانات در راستای بیان دغدغه‌ها و مفاهیم موردنظرش؛ با ما همراه باشید.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole