همه چیز درباره سریال صحنه هایی از یک ازدواج + تاریخ پخش و تریلر

سریال صحنه هایی از یک ازدواج با دیدی خوش‌بینانه نسبت به ازدواج و روابط پیش می‌رود و با فیلم‌هایی با سوژه مشابه، متفاوت است.

امیدواریم که هنوز از دیدن فیلم‌ و سریال‌هایی که درباره فراز و نشیب‌های رابطه و ازدواج ساخته می‌شوند خسته نشده باشید، چون قرار است که یک مینی‌سریال دیگر در این ژانر را ببینیم. فیلم‌هایی که اخیرا در مورد این موضوع ساخته‌شده‌اند، مثل داستان ازدواج و مالکوم و ماری، چشم‌اندازی نسبتا ناخوشایند از رابطه زناشویی را به تصویر کشیده‌اند، اما در سریال صحنه هایی از یک ازدواج ، اوضاع کمی متفاوت است و با دیدی خوش‌بینانه به این ایده پرداخته شده. برای اطلاعات بیشتر درباره این ‌مینی‌سریال جدید با فیلیمو شات همراه باشید.


تاریخ انتشار سریال کوتاه صحنه هایی از یک ازدواج

صحنه‌هایی از یک ازدواج (Scenes from a Marriage)، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰) به شکل انحصاری از HBO و HBO Max منتشر خواهد شد.

تریلر مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج

خلاصه داستان

مینی‌سریال صحنه‌هایی از یک ازدواج با اقتباس از فیلمی کلاسیک با همین نام به کارگردانی اینگمار برگمان ساخته شده که در سال ۱۹۷۳ روی پرده رفت. این سریال، احساساتی همچون عشق، نفرت، علاقه، ازدواج و جدایی را در زندگی یک زوج مدرن آمریکایی نشان می‌دهد.

عوامل و گروه بازیگران مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج

هاگای لوی، کارگردان‌ سریال رابطه (The Affair)، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این مینی‌سریال جدید خواهد بود‌. امی هرزوگ نیز در نگارش فیلمنامه در کنار لوی حضور دارد و تهیه‌کنندگی اجرایی را نیز عهده‌دار است.

جسیکا چستین (بازیگر فیلم‌های سی دقیقه پس از نیمه‌شب و اینتراستلار) و اسکار آیزاک (بازیگر فیلم‌های جنگ ستارگان و تل‌ماسه) در نقش این زوج بازی می‌کنند. این دو، پیش از این در فیلم یک سال بسیار خشن نیز همبازی بوده‌اند.
نیکول بهاری، سونیتا مانی و کوری استول از دیگر بازیگران این سریال هستند.


بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی


منبع:

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. مهدی می‌نویسد

    در فیلیمو شاهد مینی مینی مینی سریالش خواهید بود.. اونقدر که سانسورش کردن

fosil