حضور دومینیک تورن در گروه بازیگران سریال Ironheart

گروه بازیگران سریال Ironheart در حال تکمیل شدن است و دومینیک تورن در این گروه حضور دارد؛ او در این سریال نقش ریری ویلیامز را بازی می‌کند.

دومینیک تورن در گروه بازیگران سریال آیرون هارت (Ironheart) حضور دارد؛ او در این سریال نقش ریری ویلیامز را بازی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


اواخر سال ۲۰۲۰ خبرهایی از دیزنی به گوش رسید که از جمله آنها انتخاب دومینیک تورن به‌عنوان بازیگر شخصیت اصلی سریال Ironheart بود. چیناکا هاج که پیش از این فیلمنامه فیلم Snowpiercer را نوشته بود، نگارش فیلمنامه این اثر را نیز بر عهده دارد. دومینیک تورن در فیلم‌های پلنگ سیاه (Black Pantherیهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah) و اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند (Beale Street Could Talk) نقش‌آفرینی‌های درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.

کوین فایگی به‌تازگی با سایت ComicBook مصاحبه‌ای داشته و این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است: «ما در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری Black Panther: Wakanda Forever هستیم. شما شخصیت ریری ویلیامز را برای اولین‌بار در فیلم Black Panther 2 خواهید دید. فیلم‌برداری اوایل هفته و قبل از آغاز ساخت سریال Ironheart شروع شده است.»

ریری یک جوان ابرنابغه است که به موسسه فناوری ماساچوست می‌رود و در آن جا اولین زره فلزی خود را می‌سازد. کمیک‌های آیرون‌هارت توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو نوشته شده است.

تنک هوئتا از سریال Narcos: Mexico در یک نقش منفی در Black Panther: Wakanda Forever حضور خواهد داشت. لتیتیا رایت، وینستون دوک، لوپیتا نیونگو و آنجلا بست نیز که در فیلم اول بازی داشتند در این سریال نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.

گروه بازیگران سریال آیرون هارت همچنان درحال تکمیل شدن است اما تاریخ پخش این سریال هنوز مشخص نیست، اما فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.


۳۵ نمونه از بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۱


منبع: Empireonline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil