همه باهم برابرند اما بعضی‌ها برابرترند...

انیمیشن قلعه حیوانات تولید می‌شود

انیمیشن مزرعه یا قلعه حیوانات با اقتباس از کتاب مشهور جورج اورول در دست تولید قرار گرفته است. اگر از مخاطب‌های کتاب‌های اورول باشید بدون شک به این حقیقت واقف هستید که با دانشی که این نویسنده از حکومت‌های دیکتاتور و توتالیتاریسم داشت، اگر قدرتی به‌دستش می‌افتاد می‌توانست از هیتلر هم پرآوازه‌تر شود. نویسنده‌ای که دیکتاتور را خط به خط می‌شناخت و آثارش سند محکمی بر این ماجراست.

خلاصه داستان انیمیشن قلعه حیوانات

انیمیشن قلعه حیوانات Animal Farm ماجرای یک مزرعه را روایت می‌کند که حیوانات در آن تحت ستم مزرعه‌داران هستند. این انیمیشن که اقتباسی از کتابی به همین نام است، سعی دارد حکومت دیکتاتوری را در شمایل حیوانات اسیر شده در مزرعه و صاحبان سنگ‌دل آن‌ها به تصویر بکشد. حیوانات در میان خودشان قانون‌هایی دارند که تک تک آن‌ها نسبت به این قانون‌ها متعهد هستند. مهم‌ترین قانون در این میان منفور بودن آدم‌ها و ضرورت دوری کردن از آنهاست. به مرور و در جهت انقلابی که حیوانات مزرعه سعی در رقم زدن آن دارند، خوک‌ها با آدم‌ها دوست می‌شوند و قانون دوری از آدم‌ها را زیر پا می‌گذارند. خوک‌ها هر روز کمی از قانون‌ها را به نفع خودشان تغییر می‌دهند و این روند تا جایی پیش می‌روند که خوک‌ها در کنار آدم‌ها قرار می‌گیرند با آن‌ها هم پیمان می‌شوند. سرانجامی سخت، واقعی و ملموس که برای تمام آدم‌هایی که با دیکتاتورها زندگی کرده‌اند ملموس است.

فهرست بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

زمان پخش انیمیشن قلعه حیوانات

زمان پخش انیمیشن مزرعه حیوانات هنوز مشخص نیست و به محض انتشار خبرهای جدید این مطلب بروزرسانی می‌شود.

 

درباره انیمیشن Animal Farm

در جولای۲۰۱۱، اعلام شد که یک فیلم بلند اقتباسی از رمان مزرعه حیوانات جورج اورول در حال ساخت است و روپرت وایات به عنوان کارگردان انتخاب شده است. وایات و اندی سرکیس قرار بود به‌عنوان فیلمنامه‌نویس در این پروژه همکاری کنند. در اکتبر ۲۰۱۲، سرکیس اعلام کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. در آگوست ۲۰۱۸، نتفلیکس حقوق پخش فیلم را خریداری کرد. در مارس ۲۰۲۳ طی مصاحبه‌ای با اسکرین رانت Screen Rant، او اظهار داشت که یک سال از تولید انیمیشن قلعه حیوانات گذشته و یک سال دیگر از تولید آن باقی مانده است.

پیش از این در سال ۱۹۵۴ نیز انیمیشنی با همین نام با اقتباس از کتاب مزرعه حیوانات جورج اورول تهیه شد. این اثر آنچنان که باید نتوانست قدرتمند ظاهر شود و بیشتر شبیه دیگر انیمیشن‌های دیزنی بود که با حضور حیوانات به یک ماجرای طنز تبدیل شده‌اند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole