روایتی از یک ماجرا که تصورش را هم نمی‌کنید!

خبر و اطلاعات فیلم کتاب کلارس

کتاب کلارنس یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی جیمز ساموئل است. جیمز ساموئل، شان کارتر، جیمز لاسیتر و تندو ناگندا نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و جیمز ساموئل آهنگسازی فیلم را برعهده داشته است. فیلمبرداری فیلم کتاب کلارنس در نوامبر ۲۰۲۲ در ماترا، ایتالیا آغاز شد.

فهرست بهترین فیلم های تاریخی سینما

خلاصه داستان فیلم کتاب کلارس

ماجرای فیلم کتاب کلارس The Book of Clarence درباره مردی درمانده به نام کلارنس است که در سال ۲۹ پس از میلاد در اورشلیم زندگی می‌کند. او انسانی باهوش و فرصت طلب است. کلارس برای رهایی از مصیبت‌هایش دست به اقدامی عجیب می‌زند، او با ادعای اینکه مسیح جدیدی است که توسط خدا فرستاده شده، از ظهور عیسی مسیح سرمایه گذاری می کند تا خود را از شر بدهی ها رها کند و زندگی خود را آغاز کند.

 

زمان پخش فیلم The Book of Clarence

فیلم کتاب کلارس اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن در ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ داشت و قرار است در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) در سینما اکران شود. این فیلم ابتدا قرار بود در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شود، اما به دلایل نامشخصی به تعویق افتاد.

 

بازیگران فیلم کتاب کلارس

  • لکیت استنفیلد (کلارنس)
  • عمر سی (باراباس)
  • آنا دیوپ (عاشق کلارنس و خواهر جدییا)
  • آر جی سایلر (الیجا، بهترین دوست کلارنس)
  • دیوید اویلوو (جان باپتیست)

 

درباره فیلم کتاب The Book of Clarence

از نظر کاربران IMDb فیلم کتاب کلارنس شوخی‌های زیادی دارد، اما فیلمنامه منسجمی ندارد. بسیاری از شخصیت‌های فیلم بطور کامل یک بعدی بودند (اگرچه ممکن است به دلیل دوره زمانی آن باشد). به‌نظر می‌رسد برخی از تمثیل‌هایی که فیلم سعی در ساخت آن داشت نیز اجباری بود. کمدی اسلپ استیک با مذهب بسیار هوشمندانه بود، اما بسیاری از قسمت‌های گنگ و غیرقابل توضیح در طول فیلم را جبران نکرد. اگرچه، از مک آووی و کامبربچ در برخی از نقش‌های کوچک و در عین حال عالی استفاده عالی و بامزه‌ای شده است. جیمز ساموئل بدون شک دیدگاه‌های منحصربه‌فردی دارد و جایگاهی در آینده فیلم‌سازی دارد، اما برای ما، این ماجرا و شگفتی‌هایش کمی کوتاه بود.

 

پوستر و عکس های فیلم کتاب کلارس

پوستر فیلم کتاب کلارس

عکس های فیلم کتاب کلارس عکس های فیلم کتاب کلارس

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole