دنیای بی‌نقص و رویایی دورایمون

خبر و اطلاعات انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا، چهل و دومین فیلم از سری انیمیشن ژاپنی دورایمون، بزودی منتشر می‌شود.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان فیلم دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا در یک دنیای بدون نقص و در آسمان اتفاق می‌افتد. در این دنیا‌ی خیالی همه با خوشحالی در کنار هم زندگی می‌کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه باهم دوست و یک‌دل‌اند. نوبیتا از وجود چنین دنیایی آگاه می‌شود. او یک بچه عادی است که در دنیای عادی زندگی می‌کند. نوبیتا آرزوی زندگی در یوتوپیای آسمانی را دارد. او از دورایمون گربه‌ای ربات گونه، می‌خواهد تا او را به این سرزمین آرمانی ببرد. جایی که هیچ مشکلی وجود ندارد و نوبیتا در آن می‌تواند به سادگی خوشحال باشد.

دورایمون و نوبیتا برای رسیدن به هم و همچنین زندگی کردن در سرزمین رویایی یوتوپیا با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که همین چالش‌ها سیر داستانی و ماجراجویانه انیمیشن دورایمون را کامل می‌کند.

دانلود دوبله انیمیشن دورایمون از فیلیمو

زمان انتشار انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۲ خودمان) منتشر می‌شود. مدت زمان این انیمیشن ۱۰۷ دقیقه است.

این انیمیشن با الهام از مانگایی با همین نام تهیه شده، این مانگا که یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تاریخ ژاپن است توسط فوجیکو فوجیو نوشته شده است. انیمیشن دورایمون محصولی از کشور ژاپن است و در ژانر علمی تخیلی قرار می‌گیرد. این چهل و دومین فیلم از سری انیمیشن ژاپنی دورایمون است که فیلمنامه آن توسط ریوتا فوروساوا نوشته شده است.

 

سازندگان و صداپیشگان انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

انیمیشن دورایمون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا doraemon nobita’s sky utopia به کارگردانی تاکومی دویاما تهیه شده است. این انیمیشن با تصاویری آغشته به شادترین رنگ‌هاست که برای گروه سنی خردسال عالی خواهد بود. ماجرای گیرا و الهام بخش انیمیشن دورایمون فضای پویایی دارد و علاوه بر کودکان، بزرگسالانی که به تماشای انیمیشن علاقه‌مند هستند را نیز راضی نگه می‌دارد.

  • یومی کاکازو (شیزوکا)
  • توموکازو سکی (سونئو)
  • سوبارو کیمورا (گین)
  • واسابی میزوتا (دورایمون)
  • مگومی اوهارا (نوبیتا)

 

پوستر انیمیشن doraemon nobita’s sky utopia

پوستر انیمشن doraemon nobita’s sky utopia

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم