کِرم‌های بانمک در نتفلیکس!

انیمیشن سریال خانواده کرم ها منتشر شد

انیمیشن سریالی خانواده کرم ها محصولی از کره جنوبی است که در ژانر کودکانه تولید شده است. در قسمت جدید این انیمیشن خانواده لارو بزرگ شده‌اند و بچه‌های کوچکی دارند که به بامزه‌تر شدن ماجرا کمک می‌کنند.

انیمیشن سریالی خانواده کرم ها Larva Family محصولی از کره جنوبی است که فصل اول آن از نتفلیکس پخش شد. این انیمیشن سرگرم کننده مناسب گروه سنی کودکان بالای دو سال است و قسمت اول آن بسیار مورد توجه قرار گرفت. این سریال درباره حشرات، طبیعت و خانواده است. دو کرم زرد و قرمز در این انیمیشن خالق ماجراهای دنباله‌داری هستند که از قسمت اول انیمیشن سریالی خانواده کرم‌ها تا قسمت جدید آن که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، ادامه دارد.

بهترین انیمیشن های سریالی جهان

در قسمت جدید این انیمیشن خانواده لارو بزرگ شده‌اند و بچه‌های کوچکی دارند که به بامزه‌تر شدن ماجرا کمک می‌کنند. نکته جالب درباره خانواده لارا این است که آن‌ها صحبت نمی‌کنند و حتی مثل مینیون‌ها گویش خاص خودشان را هم ندارند. خانواده کرم‌ها با صوت‌های بامزه‌ای که موقع هیجان، ناراحتی، شادی یا خنده صدایش را می‌شنویم احساس خودشان را نشان می‌دهند.

ماجراهای شگفت‌انگیز خانواده کرم‌ها با اتفاق‌های ساده و بامزه‌ای پیش می‌رود که کودکان را به‌خوبی سرگرم می‌کند، تنها قسمت آزاردهنده این انیمیشن می‌تواند به‌تصویر کشیدن استفراغ و … باشد. در مجموع انیمیشن خانواده کرم‌ها پر از خیال‌پردازی و ماجراهای بامزه و اتفاق‌های جالب مناسب برای بچه‌هاست.

 

خلاصه داستان انیمیشن سریالی خانواده کرم ها

انیمیشن سریالی خانواده کرم ها اینبار ماجرای پدر و مادر شدن کرم‌ها را به‌تصویر می‌کشد. در این قسمت کرم‌ها صاحب فرزندانی شده‌اند و تصمیم دارند بهترین پدر و مادر برای فرزندانشان باشند. آن‌ها دچار چالش‌های عجیبی می‌شوند و این اتفاق‌ها توام با احساسات فراوان و لحظه‌های خنده‌داری است که تا آخرین قسمت ادامه دارد.

 

تاریخ انتشار انیمیشن کرم ها

انیمیشن سریالی خانواده کرم ها در تاریخ ۴ می ۲۰۲۳ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر شده است. این انیمیشن دارای ۹ قسمت کوتاه و زیر ۳۰ دقیقه است. همین الان در فیلیمو ببینید.

تماشای آنلاین انیمیشن سریالی خانواده لاروا در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم