انیمیشن جذاب ریزغولک ها با کلی ترانه شنیدنی می‌آیند

زمان پخش ترول ها ۳ مشخص شد

انیمیشن ترول ها متحد با هم Trolls Band Together با دوبله اختصاصی به زودی در فیلیمو منتشر می‌شود

انیمیشن ترول ها ۳ با نام ریزغولک ها متحد با هم Trolls Band Together به کارگردانی تیم هایتز و کالین جک تولید شده و در ژانر کمدی قرار می‌گیرد. این انیمیشن بر اساس عروسک ترول Troll doll به نویسندگی توماس دم، ساخته شده است. انیمیشن ترول ها متحد در دریم‌ورکس انیمیشن تولید شده و توسط یونیورسال پیکچرز پخش می‌شود.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن ترول ها متحد با هم

در انیمیشن ترول ها ۳ متحد باهم، پس از ماجراهای عاشقانه‌ای که در قسمت اول و دوم دیدیم، پاپی و برانچ سرانجام یک زوج هستند! با صمیمی‌تر شدن رابطه‌شان، پاپی متوجه می‌شود که برانچ گذشته پنهانی دارد. او زمانی به همراه ۴ برادرش: فلوید، جان دوری، اسپراس و کلی، یکی از پدیده‌های گروه پسر مورد علاقه او، بروزون بود. گروه بزوزون، زمانی که برانچ هنوز نوزاد بود منحل شد و برانچ از آن زمان دیگر برادرانش را ندیده است. اما وقتی برادر برانچ، فلوید، به خاطر استعدادهایش در موسیقی توسط یک جفت شرور ستاره پاپ ربوده می‌شود – ولوت و ونیر – برانچ و پاپی سفری دشوار و عجیب را آغاز می‌کنند تا برادران دیگرش را دوباره متحد کنند و فلوید را از سرنوشتی که در انتظارش است، نجات دهند.

 

زمان پخش و دوبله انیمیشن ترول ها ۲۰۲۳

انیمیشن Trolls Band Together در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شد و حالا با کمترین فاصله پس از انتشار در سرویس‌های استریم، با زیرنویس فارسی در فیلیمو هم به نمایش درآمد. نکته مهم اینکه انیمیشن ترول ها ۳ به زودی با اجرا و دوبله ترانه‌ها به‌طور اختصاصی در فیلیمو قابل تماشاست.

تماشای آنلاین انیمیشن ترول ها متحد باهم در فیلیمو

پوستر انیمیشن ترول ها متحد با هم

پوستر انیمیشن ترول ها متحد باهم

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم