بزرگان در مزرعه زرشک!

بدترین انتخاب فیلم بازیگران بزرگ

این لیست برای ندیدن است؛ بدترین نقش همه عمر بازیگران شناخته‌شده و مشهور

هیچ ستاره‌ای بدون عیب‌ونقص نیست؛ «لیونل مسی» گاهی در زمین گم می‌شود. «رونالدو» ممکن است پنالتی خراب کند. «مانوئل نویر» گاهی لایی می‌خورد. تازه فوتبال عرصه‌ای است زنده که باید تمام تصمیمات خود را در لحظه بگیرید و فرصت برداشت مجدد و اصلاح اشتباه برای‌تان مقدور نیست.
در این سوی ماجرای ستارگان سینما هم با وجود داشتن زمان برای پرهیز از اشتباه، گاهی محاسبات فاجعه‌باری انجام می‌دهند و در فیلم‌هایی ظاهر می‌شوند که حضور در آن‌ها دست‌کمی از پریدن به سطل زباله را ندارد! همیشه از بهترین‌ها حرف زده‌ایم، این‌بار می‌خواهیم برویم سراغ بدترین‌ها و ببینیم شماری از بهترین بازیگران تاریخ سینما چطور در بدترین فیلم‌های این حوزه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

۷ نقش مورد علاقه ۷ بازیگر مشهور سینما

رابرت دنیرو | فیلم شب سال نو | New Year’s Eve

در این فیلم ضعیف و بی‌مایه، «خوب بودن» سخت است، حتی برای استادی در اندازه‌های رابرت دنیرو؛ فیلم ستارگان زیادی دارد که هیچ‌کدام نتوانسته‌اند ضعف‌های پرشمار «شب سال نو» را بپوشانند و دنیرو هم از این قاعده مستثنا نبوده برای همین این فیلم را باید سرلیست بدترین انتخاب بازیگران بزرگ دانست.

اگر از طرفداران استاد هستید، دیدن این فیلم را مطلقا به شما توصیه نمی‌کنیم. بگذارید تصویر بی‌نقص او در فیلم‌های شاهکارش در ذهن‌تان باقی بماند!

رابرت دنیرو در فیلم شب سال نو

کیت وینسلت | فیلم  ۴۳ | Movie 43

یک دوجین کارگردان خوش‌فکر سینما دور هم جمع شده‌اند تا با کارگردانی کردن شماری از بازیگران درجه‌یک هالیوود، فیلمی اپیزودیک بسازند. حاصل کارشان هم به فیلمی تبدیل شده که در وب‌سایت Rotten Tomatoes فقط ۴% نقد مثبت دریاف کرده است!

«فیلم ۴۳» یکی از بدترین کمدی‌های تاریخ است، در حدی که حتی از شدت «بد بودن» هم شما را نمی‌خنداند و متاسفانه وینسلت تنها نقطه ناامیدکننده فیلم نیست و شریک جرم‌های دوست‌داشتنی و آدم‌حسابی دیگری مثل «هیو جکمن»، «نائومی واتس»، «یوما ترمن»، «هال بری» و «اما استون» در ساخت این معجون سمی نقش داشته‌اند.

 

جک نیکلسون | فیلم وحشت | The Terror

آیا دوست دارید با دیدن شکوه و نقش‌آفرینی درجه‌یکی از «نیکلسون» تن‌تان بلرزد؟ بروید سراغ تماشای فیلم «درخشش». اما اگر دوست دارید با دیدن یکی از بهترین بازیگرهای سینما در یکی از مزخرف‌ترین فیلم‌های تاریخ تن‌تان بلرزد، «وحشت» (  The Terror – 1963) بهترین انتخاب ممکن است!

کارگردان فیلم سلطان سینمای وحشت است: «راجر کورمن». اما فیلمش از هر لحاظ بد از کار درآمده و بیشتر از این‌که شما را بترساند، می‌خنداند!

تماشای آنلاین فیلم وحشت

آل پاچینو | فیلم جیلی | Gigli

این بازیگر فوق‌العاده و جذاب زمانی صاحب یک رکورد حیرت‌انگیز بود: پاچینو همزمان در بهترین و بدترین فیلم سایت IMDB حضور داشت. بهترین فیلم «پدرخوانده» بود و بدترین فیلم «جیلی».

همه چیز فیلم روی کاغذ درست به نظر می‌رسد: یک داستان گنگستری-رمانتیک جذاب و حضور پاچینو، بن افلک، جنیفر لوپز و کریستوفر واکن به عنوان بازیگر. «جیلی» اما افتضاح است، آن‌قدر که با وجود این همه ستاره و با یک بودجه ۷۵ میلیون دلاری، تنها ۷ میلیون دلار فروخت!

آل پاچینو در فیلم جیلی

کریستین بیل | فیلم خدایان و پادشاهان | Exodus: Gods And Kings

تا قبل از تماشای این فیلم خیال می‌کردم «بیل» از آن بازیگرانی است که حتی در بدترین فیلم‌ها هم سطحی از استاندارد را در بازی‌اش خواهد داشت.

او زمانی که برای بازی در این فیلم قرارداد بست، همه چیز عالی به نظر می‌رسید: بازیگری که به تازگی اسکار گرفته قرار است در فیلمی از «ریدلی اسکات» نقش حضرت موسی (ع) را بازی کند. اما این پتانسیل تبدیل شد به اجرایی بی‌رمق که منتقدان آن را «افتضاح» نامیدند.

تماشای آنلاین فیلم Exodus: Gods And Kings

تام هنکس | فیلم دایره | The Circle

اگر با خودتان فکر کرده‌اید که چرا تام هنکس هیچ‌وقت نقش آدم‌های بد را بازی نمی‌کند، پاسخ سوال‌تان را با تماشای فیلم دایره خواهید گرفت.

مشکل این‌جاست که «هنکس» واقعا برای بازی در نقش‌های منفی ساخته نشده و از نزدیکی ذهنی به چنین کاراکترهایی عاجز است. خود او هم بعد از بازی در این فیلم به این موضوع تلخ اعتراف کرد و گفت: «مدت‌ها پیش در خودم تشخیص دادم که بلد نیستم ترس یا نفرت را به دیگران منتقل کنم.»

تماشای آنلاین فیلم دایره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole