کتاب کمیک کیانو ریوز با محوریت شخصیتی فناناپذیر منتشر خواهد شد

کتاب کمیک کیانو ریوز با همکاری مت کینت منتشر خواهد شد و داستان مردی با زندگی جاودانه را روایت خواهد کرد که به خشونت نفرین شده است.

کیانو ریوز در حال نوشتن داستانی مصور با محوریت شخصیتی ابرقهرمان دقیقاً مشابه با خودش است. ازاین‌رو، این اثر را می‌توان یک خودزندگینامه (اتوبیوگرافی) نامید. کتاب کمیک «BRZRKR» داستان مرد نامیرایی است که قرن‌ها‌ی متمادی روی کره زمین سفر کرده و حالا برای انجام مأموریت‌های فوق سری به استخدام دولت آمریکا در آمده است. در این اثر حماسی، اکشن و تا حدودی خشن، ماشین‌آلات شکست‌ناپذیری هم حضور دارند که با الهام از شخصیت ریوز طراحی شده‌اند. به نظر می‌رسد این اثر، مجموعه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده باشد و حقیقتاً تحمل انتظار برای اولین قسمت آن بسیار سخت است. با فیلیمو شات همراه باشید تا جزئیات بیشتری از کتاب کمیک کیانو ریوز را بررسی کنیم.


کیانو ریوز مجموعه ۱۲ قسمته «BRZRKR» را به کمک مت کینت برای استودیو Boom نوشته است. این استودیو پیش‌تر مجموعه کمیک «بیل و تد» (با عنوان اصلی «Bill & Ted») را نیز منتشر کرده بود.

کیانو ریوز طی یک اطلاعیه رسمی در وب‌سایت استودیو Boom گفته است : «من از دوران کودکی عاشق کتاب‌های کمیک بودم و آن‌ها ازلحاظ هنری تأثیر بسزایی روی من داشتند. داشتن فرصتی این‌چنینی که بتوانم در خلق مجموعه «BRZRKR» با هنرمندان شاخص این رشته مثل مت کینت، الساندرو ویتی، بیل کربتری، کلم رابینز، رافائل گرمپا و دیگر دوستان در استودیو Boom همکاری داشته باشم، برای من رؤیایی بود که حالا به حقیقت پیوسته است.»

کینت هنرمندی تأثیرگذار و چهره‌‌ای شاخص در دنیای کمیک است. او در خلق آثار مشهوری چون «مرد عنکبوتی» (با عنوان اصلی «Spider-Man») و «لیگ عدالت آمریکا» (با عنوان اصلی «Justice League of America») حضور داشته و همچنین ۶ بار نامزد دریافت جایزه آیزنر و ۶ بار نیز نامزد دریافت جایزه هاروی بوده است. او در کارنامه حرفه‌ای خود یک جایزه هاروی نیز دریافت کرده است.


نقد و بررسی فیلم «جان ویک ۳» با بازی کیانو ریوز را در فیلیمو شات بخوانید


کینت معتقد است مهم‌ترین نکته در یک همکاری موفق این است که هرکدام از طرفین با خود چیزی نو و بدیع بیاورند. او درباره همکاری با پروژه « BRZRKR» این‌طور می‌گوید : «در خلق این پروژه هرکدام از ما چیزی را وسط می‌گذاشتیم که همه‌ گروه عاشقش بودیم. درنتیجه، ترکیب نهایی مخلوطی از همه المان‌های موردعلاقه ما شد. ما در این مجموعه، داستان جنگجویی فناناپذیر را در کنار ماجراهایی توأم با توطئه‌چینی، کمی چاشنی معنویت و البته کمک بزرگ دو عنصر اکشن و خشونت به تصویر کشیده‌ایم.»

در ادامه خلاصه رسمی که برای «BRZRKR» منتشر شده است را می‌خوانید :

مردی نیمه انسان و نیمه خدا به نام Berzerker که به خشونت ابدی نفرین شده، پس از قرن‌های طولانی سفر روی زمین، برای خودش پناهگاهی پیدا کرده است. این پناهگاه درواقع کار کردن برای دولت آمریکاست؛ او باید به شرکت در نبرد‌ها و جنگ‌هایی بسیار خشن و خطرناک تن دهد. در ازای این کار، Berzerker به بزرگ‌ترین خواسته‌ همیشگی‌اش می‌رسد و علت این زندگی جاودان و نحوه پایان دادن به آن را خواهد فهمید.

اولین قسمت مجموعه کتاب کمیک کیانو ریوز در ماه اکتبر، در فروشگاه‌های محلی کمیک بوک و البته در وب‌سایت استودیو Boom در دسترس خواهد بود. نسخه‌های دیجیتال این اثر نیز به کمک تهیه‌کنندگانی چون Google play و ComiXology در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil