جوئل مک هال به غیب‌گو: فیلم ۲ پیوست؛ جیمی سیمپسون برمی‌گردد

جوئل مک هال به غیب‌گو: فیلم ۲ پیوست؛ جیمی سیمپسون برمی‌گردد. درباره جزئیات کاراکتر مک هال، اطلاعاتی منتشر نشده و همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

تیموتی آماندسون (Timothy Omundson) بازیگر مجموعه غیب‌گو (Psych) در اینستاگرام خود با گذاشتن پستی از این موضوع خبر داد که جوئل مک هال ، بازیگر سریال اجتماع (Community) قرار است در نقش بازیگر مهمان در فیلم آینده شبکه تلویزیونی USA با نام غیب‌گو: فیلم ۲ (Psych :The Movie 2) بازی کند. درباره جزئیات کاراکتر مک هال، اطلاعاتی منتشر نشده و همچنان در هاله‌ای از ابهام است؛ اما شخصیت او در این فیلم، یکی از شخصیت‌های مرموز سری قدیمی لسی (Lassie) گرفته شده است. به‌علاوه، جیمی سیمپسون بازیگر مجموعه تلویزیونی وست ورلد (Westworld) ویدئویی در توییتر خود منتشر کرده است که به‌طور رسمی تایید می‌کند که او قرار است دوباره نقش Mary Lightly را در ادامه این مجموعه هم بازی کند.


نقد سریال ضد گلوله | پلیس‌های بریتانیایی‌ با رفتار آمریکایی


مک هال به خاطر بازی در نقش جف وینگر در مجموعه طنز تلویزیونی Community، شناخته و معروف شد. مک هال در این مجموعه در کنار بازیگران مشهوری قرار گر فته بود. آلیسون بری، نامزد گلدن گلوب و بازیگر سریال گلو (GLOWدونالد گلاور، برنده جایزه امی و بازیگر سریال آتلانتا و کن جیونگ بازیگر فیلم خماری (The Hangover) از جمله هم‌بازی‌های مک هال در این مجموعه بودند. کار بعدی که احتمالا در آینده‌ای نزدیک از مک هال دیده خواهد شد، فیلم Stargirl از دنیای دی‌سی است که مک هال در آن در نقش ابرقهرمانی به نام سیلوستر پمبرتون دیده خواهد شد.

مک هال

این سریال توسط استیو فرانک نوشته شده است و جیمز رودی، بازیگر سریال یک میلیون چیز کوچک که ستاره این سریال است، در نقش روانشناس تقلبی شاون اسپنسر ظاهر شده است. او که یک مشاور حقوقی است فکر می‌کند که دارای مهارت‌هایی است که می تواند مشکلات روانی مردم را حل کند. دولی هیل بازیگر سریال سوتس (Suits) که نقش بورتون «گاس» گاستر را ایفا می‌کند، بهترین دوست و شریک شاون است که در حل مسائل جنایی به او کمک می‌کند. پخش این سریال در سال ۲۰۰۶ شروع شد و در هشت فصل تا سال ۲۰۱۴ ادامه پیدا کرد و همچنان در حال پخش بود. این مجموعه توانست هم رتبه و امتیاز خوبی به‌دست آورد و هم نظر منتقدان را به‌سوی خود جلب کند. در زمان پخش این سریال و البته تا پایان پخش آن، هواداران پروپاقرص زیادی پیدا کرد و یک حزب و گروه هواداری برای این سریال ایجاد شد.

فرانک امیدوار بود هنگامی‌که نمایش این سریال به‌پایان رسید، داستان آن را در قالب قبلی ادامه دهد و این کار را هم کرد و Psych: The Movie را در سال ۲۰۱۷ ساخت که به‌طورکلی توانست نظرات مثبت منتقدان و تماشاچیان را به‌طور یکسان دریافت کند و نسبت به بقیه قسمت‌های این سریال، رتبه‌بندی و امتیاز بهتری دریافت کند. فرانک برنامه‌ریزی کرده بود که به مناسبت موفقیتش در این فیلم، پنج فیلم دیگر را هم در ادامه و امتداد اولین فیلم بسازد. شبکه آمریکا به اینکه همه شخصیت‌های مجموعه اصلی دوباره نقش‌های خود را بازآفرینی کنند، چراغ سبز نشان داده است. این فیلم قرار است در اواخر سال جاری ساخته شود.


حضور برایان کرانستون در داستان جنایی کلیشه‌ای سریال عالیجناب


فیلم Psych: The Movie در ادامه دو فیلم اولیه بود و در آن کریستن ویک در نقش رئیس کارن ویک، مگی لاسون بازیگر سلاح مرگبار (Lethal Weapon) در نقش ژولیت اوهارا و کربن برنسسن بازیگر The Punisher در نقش هنری اسپنسر ظاهر شده بودند. آن‌ها به زادگاه خود سنتا باربارا برگشته بودند تا به دنبال قاتلی که به کارلتون لیزر شلیک کرده بود و او را در فیلم لسی (Lassie) به قتل رسانده بگردند. تیموتی آندرسون بازیگر Supernatural نقش این قاتل جنایتکار را بازی می‌کرد.

اما باوجود سابقه خوب و خوش‌نامی آن‌ها در این شهر، شاون و گاس در تلاش برای حل این مساله و پیدا کردن قاتل، از سوی پلیس محلی مورد استقبال گرمی قرار نگرفتند. آن‌ها مجبور شدند بدون کمک عزیزان، دوستان و خانواده و حتی آشپز محبوبشان به ادامه کار خود بپردازند. احتمالا ممکن است بتوانند چیزهایی را که بر روابط آن‌ها تاثیر می‌گذارد کشف کنند.

فرانک دوباره کارگردانی این کار را بر عهده خواهد داشت؛ آن‌هم با فیلمنامه‌ای که با همکاری رودی نوشته است. کمپانی Universal Content Productions و Thruline Entertainment تولید این فیلم را به عهده دارند و قطعا به همان خوبی فرانک، رودی، هیل، کریس هنز و مک هال از عهده کارشان بر خواهند آمد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil