به علاوه خبرهایی درباره قسمت دوم Wicked

تاریخ اکران فیلم شرور مشخص شد

فیلم شرور اثری فانتزی-موزیکال حماسی است که به کارگردانی جان ام. چو تهیه شده است. قسمت دوم این فیلم نیز در دست تولید قرار گرفته و برای اکران در ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده.

خلاصه داستان فیلم شرور

فیلم شرور Wicked ماجرای الفابا را به تصویر می‌کشد که پس از به چالش کشیدن رژیم توتالیتر جادوگر در اوز، باید با هویت خود به عنوان، جادوگر شریر غرب، دست و پنجه نرم کند. در همین حال، جادوگر به گلیندا لقب گلیندای خوب و جایگاه عمومی به‌عنوان مدافع ملت در برابر الفابا داده است. دو جادوگر باید تصمیماتی بگیرند که سرنوشت آنها را در این قسمت دوم موزیکال رقم بزند.

فهرست بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما

زمان پخش فیلم Wicked

فیلم شرور برای اکران در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دی ۱۴۰۳)  برنامه ریزی شده است. قسمت دوم این فیلم در ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

 

بازیگران فیلم شرور

  • سینتیا اریوو (الفابا تروپ)
  • آریانا گرانده (گلیندا آردوئنا آپلند)
  • جاناتان بیلی (فیهرو تیگلار)
  • جف گلدبلوم (جادوگر شگفت‌انگیز شهر از)
  • اتان اسلاتر (باک)
  • میشل یئو (مادام موریبل)

 

درباره فیلم Wicked

فیلم شرور یک موزیکال به کارگردانی جان ام. چو است که از فیلم موزیکال شرور (۲۰۰۳) اقتباس شده. قسمت دوم این فیلم با عنوان Wicked 2، درحال تولید است و قصه آن به این ترتیب پیش می‌رود که جادوگر شهر اوز پیچ و تاب جدیدی از جانب خودش به قصه خواهد داد.

پیشینه و اطلاعات در مورد Wicked 2

قسمت دوم فیلم شرور داستانی که در Wicked شروع شده بود را به پایان می‌رساند. در ابتدا، دانش آموزان جادوگر الفابا (سینتیا اریوو) و گلیندا (آریانا گرانده) در مدرسه جادویی اوز رقیب یکدیگر بودند، اما دوستی آنها به پیشرفت هر دویشان کمک کرده است. با این حال، الفابا همه چیزهایی که در اوز اتفاق می‌افتد را دوست ندارد. فیهرو زیبا برای مدت طولانی اعصاب او را به‌هم ریخت و به‌نظر می‌رسد جادوگر شهر زمرد در حال دنبال کردن نقشه‌های عجیبی برای دوروتی تازه وارد شده تا قدرت بیشتری به‌دست آورد.

این فیلم بر اساس کتاب شرور: زندگی و زمانه جادوگر شریر غرب نوشته گریگوری مگوایر تهیه شده است. او در رمان خود از داستان جادوگر شگفت انگیز شهر اوز اثر ال فرانک باوم در سال ۱۹۹۰ با تغییراتی مطلوب، استفاده می‌کند. البته این موضوع نیز شایان ذکر است که این فیلم از طریق اقتباس سینمایی جادوگر شهر اوز به شهرت بین‌المللی دست یافت.

فیلم شرور از سال ۲۰۱۲ در یونیورسال تولید می‌شود و قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود. با این حال، فیلم‌های دیگری در اولویت قرار گرفتند و Wicked به حالت تعلیق درآمد. علاوه بر این، همه‌گیری کرونا تولید این فیلم را بیشتر به تاخیر انداخت.

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole