موش و گربه این‌بار از سنگاپور بازمی‌گردند

خبرهای اولیه انیمیشن جدید تام و جری

انیمیشن جدید تام و جری اینبار با سناریوی آسیایی و تصاویری از شناخته شده‌ترین لوکیشن‌های سنگاپور تهیه شده است.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن جدید تام و جری Tom and Jerry بزودی منتشر می‌شود. این انیمیشن محصولی از کمپانی برادران وارنر است و در آسیای شرقی (سنگاپور) مراحل تولیدش را سپری کرده. انیمیشن جدید تام و جری در ۷ قسمت ۳ دقیقه‌ای تولید شده است. این سری اولین نسخه بومی‌سازی شده است، اما شایان ذکر است که سال گذشته WBD مجموعه‌ای از قسمت‌های کوتاه تام و جری را در ژاپن منتشر کرد. وجه تمایز نسخه ژاپنی و سنگاپوری در این است که قسمت‌های کوتاهی که بصورت انیمیشن ژاپنی تهیه شد به سبک متمایز کاوایی/انیمه ساخته می‌شدند، اما همچنان در دنیای سنتی تام و جری قرار داشتند. به این ترتیب قسمت‌های جدیدی که سنگاپور تولید کرده با سناریوهای کاملا محلی و سنگاپوری پیش می‌رود. چنین کاری هرگز در خارج از ایالات متحده انجام نشده است.

دانلود انیمیشن جدید تام و جری از فیلیمو

خلاصه داستان انیمیشن جدید تام و جری

انیمیشن جدید تام و جری همچنان ماجرای از پی هم دویدن موش و گربه است. اما این‌بار آن‌ها در آشناترین و شناخته شده‌ترین مکان‌های سنگاپور به‌دنبال هم خواهند دوید. این بازی بی‌پایان آن‌ها در تصاویری آشنا از آسیای شرقی ثبت شده است.

 

زمان پخش انیمیشن جدید تام و جری

انیمیشن تام و جری سنگاپوری هنوز تاریخ اکران دقیقی ندارد. اما کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که در اواخر آگوست ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) یک قسمت از این انیمیشن پخش می‌شود.

 

آنچه درمورد انیمیشن جدید تام و جری می‌دانیم

  • این انیمیشن در اواخر سال جاری در آسیا و اقیانوسیه پخش می‌شود. همچنین وعده پخش  و در اواخر آن برای پایان امسال از شبکه HBO Go در آسیای جنوب شرقی، تایوان و هنگ کنگ داده شده و پس از آن در سطح بین‌المللی پخش می‌شود.
  • کریستوفر هو، یکی از مدیران کمپانی برادران وارنر درباره تولید این انیمیشن در آسیای جنوب شرقی گفت: «این مجموعه موسیقی نمادین و سبک انیمیشن کلاسیک را از دوران هانا-باربرا دهه ۱۹۵۰ دوباره زنده می‌کند؛ اما با پیچ و تاب مدرن ماجرا در سنگاپور. با دیدنی‌ها، پس‌زمینه‌ها و فضای متمایز، قانون‌ها و شهرهای آسیایی. از نظر من آسیا مکان ایده‌آلی برای ایجاد مضامین طنزآمیز به کانون تام و جری است. این پروژه با کار با استعدادهای خلاق بومی در سنگاپور و در سراسر آسیا، محبوبیت انیمیشن تام و جری را در منطقه و فراتر از آن رشد می‌دهد.
  • ویشنو آتریا، معاون ارشد سریال، انیمیشن برادران وارنر و استودیوی کارتون نتورک، افزود: «تام و جری دوتا از محبوب‌ترین شخصیت‌های ما هستند که ثابت می‌کنند خنده می‌تواند برای هر مخاطبی ترجمه شود. طرفداران در آسیا مدت‌هاست که این شخصیت‌ها را پذیرفته‌اند و خیلی خوب است که در نهایت نسخه‌ای به آن‌ها بدهیم تا آن را ازآن خود کنند.»

دانلود دوبله انیمیشن جدید تام و جری از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole