مروری بر تعداد مخاطبان آثار اکران شده

هانیه توسلی؛ درخشش یک ذهن پاک

۱۴خرداد تولد این بازیگر دوست‌داشتنی سینمای ماست

چهاردهم خردادماه سالروز تولد هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او با نقش‌آفرینی در سریال «غریبه» ساخته جواد اردکانی در سال ۱۳۷۹ فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و بلافاصله برای بازی در فیلم سینمایی «شام آخر» فریدون جیرانی (۱۳۸۰) انتخاب شد. طولی نکشید که برای هنرنمایی‌اش در فیلم «شب‌های روشن» که یک سال پس از «شام آخر» به کارگردانی فرزاد موتمن ساخته شد، تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشن خانه سینما دریافت کرد و خیلی زود به جایزه رسید. مروری داریم بر کارنامه بازیگری او و تعداد مخاطبان فیلم‌هایی که از او به نمایش درآمده است.

هانیه توسلی پس از ۴ بار نامزدی از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های «زمان می‌ایستد» (علیرضا امینی)، «جایی برای زندگی» (محمد بزرگ نیا)، «ندارها» (محمدرضا عرب) و «عصر روز دهم» (مجتبی راعی) سرانجام برای نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیزش در فیلم «دهلیز» (بهروز شعیبی) در یازدهمین سال فعالیت سینمایی‌اش به سیمرغ بلورین رسید. قسمت اول «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم که در سال ۱۳۹۴ تولید شد پرتماشاگرترین فیلم کارنامه توسلی است.

۱۳۸۱ | شروعی طوفانی با فیلم شب‌های روشن

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۰ و پس از اولین حضورش در تلویزیون با سریال «غریبه» برای بازی در فیلم «شام آخر» فریدون جیرانی دعوت شد. «شام آخر» که چهارمین بازی محمدرضا گلزار و اولین حضور کتایون ریاحی پس از ۵ سال دوری از سینما بود در بیستمین جشنواره فیلم فجر با استقبال نسبی مخاطبان روبه‌رو شد. البته در دوره‌ای که فیلم‌هایی چون من ترانه پانزده سال دارم، کاغذ بی‌خط، خانه‌ای روی آب، ارتفاع پست و قارچ سمی حضور داشتند، با وجود نقش‌آفرینی قابل توجه هانیه توسلی، تنها کتایون ریاحی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. «شام آخر» نوروز سال ۱۳۸۱ (از هشتم فروردین و پس از تاسوعا و عاشورای حسینی) در سینماهای ایران به روی پرده رفت و موفق شد با جذب بیش از یک میلیون مخاطب در رتبه پنجم پرتماشاگرترین‌های سال بایستد و هانیه توسلی با اولین حضور سینمایی‌اش نزد سینماروها به شهرت برسد.

هانیه توسلی در فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی

توسلی پس از «شام آخر» در فیلم «اثیری» ساخته محمدعلی سجادی بازی کرد که این فیلم به بیستمین جشنواره فیلم فجر نرسید و یک راست در سال ۱۳۸۱ اکران شد. این فیلم که خسرو شکیبایی و امین حیایی دیگر بازیگران آن بودند ۱۳ شهریور در سینماها به نمایش درآمد و نزدیک به دویست و هفتاد هزار نفر به دیدن آن رفتند و رتبه پانزدهم جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال به فیلم سجادی رسید.

توسلی در همین سال به عنوان نقش زن اصلی فیلم شب‌های روشن به کارگردانی فرزاد موتمن نیز انتخاب شد. فیلم که برداشتی آزاد از داستان «شب‌های روشن» نوشته فئودور داستایوفسکی در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با واکنش‌های ضد و نقیضی روبه‌رو شد. برخی فیلم را یکی از بهترین عاشقانه‌های سینمای ایران می‌دانستند و برخی هم ریتم فیلم را کند و کسالت‌بار و آزاردهنده می‌خواندند.

داوران تنها نقش‌آفرینی هانیه توسلی را در بخش بهترین بازیگر زن و فیلم را در بخش بهترین آثار هنر و تجربه شایسته کسب سیمرغ بلورین دانستند و در نهایت «شب‌های روشن» از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر دست خالی بیرون آمد. اما هفتمین دوره جشن خانه سینما که در سال ۱۳۸۲ برگزار شد، حسابی از خجالت فیلم شب‌های روشن درآمد. تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (هانیه توسلی)، بهترین فیلمبرداری (جمشید الوندی)، بهترین تدوین (حسین زندباف) و بهترین طراحی صحنه (محسن شاه ابراهیمی) به فیلم فرزاد موتمن رسید.

فیلم شب‌های روشن ۵ آذر سال ۱۳۸۲ در سینماهای ایران اکران شد و در گیشه چندان موفق نبود. تنها حدود صدهزار نفر از فیلم دیدن کردند و رتبه بیست و نهم جدول پربیننده‌ترین‌های سال به این اثر رسید.

اینفوی آماری فیلم‌های هانیه توسلی

۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ | ۳ فیلم و یک نامزدی

هانیه توسلی پس از درخشش در «شب‌های روشن» در ۳ فیلم دیگر بازی کرد: «گاهی به آسمان نگاه کن» ساخته کمال تبریزی، «یک شب» اولین فیلم سینمایی نیکی کریمی و «جایی برای زندگی» به کارگردانی محمد بزرگ نیا.

«گاهی به آسمان نگاه کن» در سال ۱۳۸۱ ساخته شد و در همان سال در جشنواره بیست و یکم فیلم فجر حاضر بود و در بخش‌های مختلفی چون کارگردانی، فیلمنامه (فرهاد توحیدی)، بازیگر مرد (احمد آقالو، رضا کیانیان، هوشنگ حریرچیان)، چهره‌پردازی (علی عابدینی) نامزد دریافت جایزه هم شد. فیلم تبریزی ۲۶ شهریور ۱۳۸۲ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و تنها نزدیک به ۸۰ هزار نفر از فیلم دیدن کردند و رتبه سی و سوم جدول پربیننده‌ترین‌های سال قرار گرفت.

«یک شب» اولین کارگردانی سینمایی نیکی کریمی پس از مستند «داشتن و نداشتن» در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و پس از حضور در بخش نوعی نگاه جشنواره کن در بخش «جشنواره جشنواره ها»ی بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از وقفه‌ای ده‌ساله در سال ۱۳۹۳ در گروه هنر و تجربه موفق به اکران محدود شد. حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر روانه سالن‌های سینمای نمایش دهنده «یک شب» شدند و رتبه پنجم جدول پرمخاطب ترین‌های گروه هنر و تجربه به فیلم نیکی کریمی رسید.

پوستر فیلم جایی برای زندگی ساخته محمد بزرگ‌نیا«جایی برای زندگی» ساخته محمد بزرگ نیا و نقش آفرینی بازیگرانی چون عزت الله انتظامی، هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی در کنار هانیه توسلی پس از حضور در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر و نامزدی در بخش‌های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش مکمل زن (هانیه توسلی)، بازیگر نقش اول مرد (عزت الله انتظامی)، طراحی صحنه (پروین صفری)، صداگذاری (پرویز آبنار)، صدابرداری (ساسان نخعی)، تدوین (عباس گنجوی)، فیلمبرداری (حسین جعفریان) و کسب سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه (نجف فتاحی)، ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و نزدیک به ۲۱۰ هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و فیلم محمد بزرگ‌نیا در رده بیست و پنجم جدول پرتماشاگرترین‌های سال قرار گرفت.

 

۱۳۸۴ | پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر

هانیه توسلی در سال ۱۳۸۴ و در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور در بخش مسابقه با ۳ فیلم سینمایی یکی از پرکارترین بازیگرانی بود که هر ۳ فیلم‌شان یا موفق به کسب سیمرغ بلورین شدند و یا در بخش‌هایی نامزد دریافت جایزه بودند؛

سامان مقدم در سال ۱۳۸۴ پس از موفقیت کمدی «مکس» در گیشه با برداشتی آزاد به رمان «کوچه مدق» نوشته نجیب محفوظ و همچنین نیم‌نگاهی به فیلم «کوچه میداک» ساخته خورخه فونس، فیلم «کافه ستاره» را ساخت که هانیه توسلی یکی از بازیگران اصلی آن بود. رویا تیموریان، افسانه بایگاه، پژمان بازغی، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری، نگار فروزنده و… هم دیگران بازیگران این فیلم بودند. «کافه ستاره» در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در چند بخش از جمله صدابرداری (امین میرشکاری و ایرج شهزادی)، چهره‌پردازی (مهری شیرازی) و بازیگر نقش اول زن (افسانه بایگان) نامزد جایزه شد اما نتوانست سیمرغی را از آن خود کند.

فیلم سامان مقدم ۱۸ مرداد سال ۱۳۸۵ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و با جذب حدود ۶۷۰ هزار مخاطب در رده نهم جدول پرتماشاگرترین‌های سال ایستاد.

هانیه توسلی و حامد بهداد و پژمان بازغی در فیلم کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم

توسلی در سال ۱۳۸۴ در فیلم «زمان می‌ایستد» ساخته علیرضا امینی هم بازی کرد که در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. اما «زمان می‌ایستد» هیچگاه رنگ پرده سینماها را ندید و به اکران عمومی درنیامد.

«عصر جمعه» اولین ساخته سینمایی مونا زندی حقیقی سومین فیلمی بود که هانیه توسلی در سال ۱۳۸۴ در آن ایفای نقش کرد. فیلم عصر جمعه هم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه حاضر بود و موفق به کسب سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران هم شد. «عصر جمعه» پس از ۵ سال انتظار سرانجام ۲۹ آذر سال ۱۳۸۹ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و تنها نزدیک به ۱۸ هزار نفر مخاطب داشت و رده پنجاه و چهارم جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال را به دست آورد.

 

۱۳۹۱ | وقت سیمرغ بلورین هانیه توسلی

هانیه توسلی از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۱ در ۹ فیلم سینمایی بازی کرد که از این میان فیلم «صد سال به این سال‌ها» ساخته سامان مقدم که پس از همکاری موفقیت‌آمیز «کافه ستاره» رقم خورده بود، تا به امروز رنگ اکران عمومی را به خود ندیده است. از بین ۸ فیلم دیگر، تنها فیلم «عاشق» ساخته افشین شرکت توانست تا مرز ۴۰۰ هزار مخاطب را در اکران عمومی سال ۱۳۸۶ داشته باشد و تعداد مخاطبان دیگر فیلم‌ها حتی به مرز ۲۰۰ هزار نفر هم نرسید.

در این میان فیلم‌های «کیفر» به کارگردانی حسن فتحی و «آقا یوسف» ساخته علی رفیعی و تا حدودی «ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب آثار قابل تأملی بودند و در زمان حضور خود در دوره‌های مختلف برگزاری جشنواره موفقیت‌هایی را هم به دست آوردند تا جایی که هانیه توسلی برای چهارمین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر برای هنرنمایی در فیلم «ندارها» از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم شد.

«عصر روز دهم» (مجتبی راعی)، «غیرمنتظره» (محمدهادی کریمی)، «زندگی خصوصی» («خصوصی») (محمدحسین فرح بخش) و همچنین فیلم «شیرین» (عباس کیارستمی) که بیش از صد بازیگر زن در آن حضوری کوتاه دارند، دیگر آثار هانیه توسلی تا قبل از سال ۱۳۹۱ بودند.

هانیه توسلی در فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبیفیلم «دهلیز» اولین ساخته سینمایی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۱ با نقش‌آفرینی رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، نگار عابدی، سعید چنگیزیان و… تولید شد. فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با استقبال مواجه شد و ضمن نامزدی در ۹ بخش، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (هانیه توسلی) و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را به دست آورد.ذ«دهلیز» ۹ مرداد ۱۳۹۲ در سینماهای ایران به روی پرده رفت نزدیک به ۲۸۰ هزار نفر از آن دیدن کردند و رتبه دهم جدول پرتماشاگرترین‌های سال به فیلم بهروز شعیبی رسید.

هانیه توسلی در سال ۱۳۹۱ در فیلم دیگری با نام «به خاطر پونه» ساخته هاتف علیمردانی هم ایفای نقش کرد که این فیلم در بخش مهمان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و از طرف منتقدان با تحسین مواجه شد. فیلم در اکران سال ۱۳۹۲ در ۲۷ شهریور نزدیک به ۱۷۰ هزار بیننده داشت و رتبه چهاردهم جدول پرمخاطب ترین‌های سال را به دست آورد.

 

۱۳۹۲ | «خط ویژه» و شروع موفقیت در گیشه تا سه سال

هانیه توسلی از سال ۱۳۹۲ با فیلم «خط ویژه» سومین ساخته سینمایی مصطفی کیایی تا «سیانور» باز هم فیلمی از بهروز شعیبی، سه سال متوالی حضور نسبتا موفقی در گیشه و نزد مخاطبان داشت.
«خط ویژه» با هنرنمایی بازیگرانی چون مصطفی زمانی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، میترا حجار، پریناز ایزدیار، سام قریبیان، نادر فلاح در کنار هانیه توسلی در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین فیلم منتخب تماشاگران و همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (میلاد کی مرام) را از آن خود کند. ضمن اینکه در بخش‌های بهترین فیلمنامه و تدوین (نیما جعفری جوزانی) هم نامزد دریافت جایزه بود.
«خط ویژه» از ۱۴ اسفند سال ۱۳۹۲ به عنوان فیلم نوروزی سال ۱۳۹۳ در سینماها اکران شد و در مجموع توانست بیش از ششصد و بیست هزار مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند و در رده ششم جدول پرتماشاگرترین‌های سال بایستد.

۱۳۹۴ | تکیه بر رده دوم جدول پرتماشاگرترین‌ها با حضوری کوتاه

هانیه توسلی در سومین همکاری‌اش با سامان مقدم در نقشی کوتاه (کاراکتر مادر ارژنگ) در فیلم «نهنگ عنبر» بازی کرد.
این فیلم که در جشنواره فیلم فجر حضور نداشت پس از تولید راهی اکران شد و در تاریخ ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در سینماهای ایران به روی پرده رفت. بیش از یک میلیارد و دویست و سی و پنج هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و رتبه دوم جدول پرمخاطب ترین‌های سال به فیلم سامان اختصاص یافت.
فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی با تعدادی دو برابر مخاطبان فیلم «نهنگ عنبر» صدرنشین جدول پرتماشاگرترین‌های سال شد.
توسلی در سال ۱۳۹۳ علاوه بر حضور در «نهنگ عنبر» در فیلم «شکاف» ساخته کیارش اسدی زاده و در کنار بازیگرانی چون بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر و سحر دولتشاهی ایفای نقش کرد. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با اینکه توفیق نسبی در نظر نویسندگان و منتقدان به دست آورد اما تنها توانست در بخش بهترین موسیقی متن (فردین خلعتبری) نامزد دریافت جایزه شود.
فیلم در سال ۱۳۹۴ و در تاریخ ۹ دی اکران شد و تنها صد و دوازده هزار نفر به دیدن آن رفتند و رده بیست و سوم جدول پربیننده ترین‌های سال قرار گرفت.

 

۱۳۹۸ |  محبوب در گیشه تا قبل از ظهور پدیده‌ای به نام کرونا

هانیه توسلی دو سال قبل از همه گیری کرونا در گیشه حضوری موفق داشت. او از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ در چند فیلم ایفای نقش کرد که هیچکدام نتوانستند مخاطبان را با خود همراه کنند. چهار فیلم «نقطه کور» (مهدی گلستانه)، «سوءتفاهم» (احمدرضا معتمدی)، «گرگ بازی» (عباس نظام دوست) و «مادری» (رقیه توکلی) طی این دو سال در سینماها اکران شدند و مجموع تماشاگرانش به عدد دویست و چهل هزار نفر هم نرسید. در این میان فیلم‌های «هفت ماهگی» (هاتف علیمردانی)، «سیانور» (بهروز شعیبی) که در سال ۱۳۹۵ در سینماها به نمایش درآمدند هر یک حدود سیصد و هفتاد هزار مخاطب را به سالن‌های سینما کشاندند و در رتبه‌های شانزدهم و هفدهم جدول پربیننده‌های سال ایستادند.

اما فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی و نقش آفرینی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، مجید صالحی و شبنم مقدمی در کنار هانیه توسلی بدون حضور در جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۷ و در تاریخ ۱۴ آذر در سینماهای ایران به نمایش درآمد و نزدیک به پانصد و هفتاد هزار نفر از فیلم دیدن کردند و رتبه پانزدهم جدول پرمخاطب ترین‌های سال به فیلم علیمردانی رسید.

توسلی در سال ۱۳۹۸ سه فیلم سینمایی بر پرده سینماها داشت که این سه اثر در مجموع حدود یک میلیون و هشتصد هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کردند.

چهره‌ها از نمای فیلیموشات

«ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی و با حضور بیشمار بازیگران چهره سینمای ایران همچون مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، حسن معجونی، سیروس گرجستانی، علی شادمان و… در کنار هانیه توسلی در تاریخ ۱۵ خرداد اکران شد و نزدیک به نهصد و هشتاد هزار نفر مخاطب داشت و در نهایت در رده هشتم جدول پرتماشاگرترین‌های سال ایستاد.

«ایده اصلی» دومین ساخته سینمایی آزیتا موگویی و نقش آفرینی بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی و مهرداد صدیقیان با حضور هانیه توسلی ۱۶ مرداد راهی پرده‌های سینمای ایران شد و نزدیک به سیصد و چهل هزار نفر از فیلم دیدن کردند و رتبه بیست و یکم به فیلم «ایده اصلی» رسید.

«جهان با من برقص» اولین تجربه کارگردانی سینمایی سروش صحت و با هنرنمایی بازیگرانی چون علی مصفا، جواد عزتی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم خانی و با حضور هانیه توسلی آخرین فیلم به نمایش درآمده توسلی در دوران قبل از کرونا بود که با توجه به تعطیلی نصفه و نیمه سینماها از اسفندماه سال ۱۳۹۸ بیش از پانصد و ده هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و رتبه هفدهم جدول پرمخاطب ترین‌های سال به فیلم سروش صحت رسید.

 

فیلم‌های به نمایش درنیامده هانیه توسلی

در کارنامه هانیه توسلی دو فیلم سینمایی همچنان رنگ پرده سینماها را ندیده اند: «زمان می‌ایستد» (علیرضا امینی) و «صد سال به این سال ها» (سامان مقدم). همچنین فیلم «بی صدا حلزون» که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و هانیه توسلی در آن بازی سخت و قابل توجهی را ارائه کرده، پس از سه سال همچنان در صف اکران است.

 

بیشترین همکاری هانیه توسلی با کارگردانان

  • سه فیلم و دو مجموعه |  سامان مقدم | کافه ستاره، صد سال به این سال ها، نهنگ عنبر |  مجموعه ها: قلب یخی، شمس العماره
  • چهار فیلم | هاتف علیمردانی | به خاطر پونه، مردن به وقت شهریور، هفت ماهگی، کلمبوس
  • دو فیلم و یک مجموعه | کمال تبریزی | گاهی به آسمان نگاه کن، ما همه با هم هستیم | مجموعه ها: ابله

نمودار آمار مخاطبان فیلم‌های هانیه توسلی

جدول تعداد تماشاگران آثار اکران شده هانیه توسلی

نام فیلم سال ساخت سال اکران تاریخ اکران تعداد تماشاگران رتبه
شام آخر ۱۳۸۰ ۱۳۸۱ ۸ فروردین ۱,۰۵۸,۲۰۷ ۵
اثیری ۱۳۸۰ ۱۳۸۱ ۱۳ شهریور ۲۶۸,۶۸۲ ۱۵
شب های روشن ۱۳۸۱ ۱۳۸۲ ۵ آذر ۱۰۳,۳۵۰ ۲۹
گاهی به آسمان نگاه کن ۱۳۸۱ ۱۳۸۲ ۲۶ شهریور ۷۹,۴۹۸ ۳۳
جایی برای زندگی ۱۳۸۳ ۱۳۸۴ ۱۴ اردیبهشت ۲۰۷,۲۲۴ ۲۵
کافه ستاره ۱۳۸۴ ۱۳۸۵ ۱۸ مرداد ۶۷۲,۹۲۱ ۹
غیرمنتظره ۱۳۸۵ ۱۳۸۶ ۱۹ دی ۱۶۲,۵۱۸ ۲۱
عاشق ۱۳۸۵ ۱۳۸۶ ۲۸ آذر ۳۸۷,۲۰۷ ۱۲
عصر جمعه ۱۳۸۴ ۱۳۸۹ ۲۹ آذر ۱۷,۶۳۲ ۵۴
عصر روز دهم ۱۳۸۸ ۱۳۸۹ ۲۹ آذر ۱۹,۲۴۱ ۵۲
کیفر ۱۳۸۸ ۱۳۸۹ ۱۹ خرداد ۱۰۴,۲۳۸ ۳۰
ندارها ۱۳۸۹ ۱۳۹۰ ۹ شهریور ۱۰۵,۳۱۳ ۲۶
آقا یوسف ۱۳۸۹ ۱۳۹۰ ۲۲ تیر ۷۴,۸۹۴ ۳۱
خصوصی ۱۳۹۰ ۱۳۹۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ۹۱,۱۷۲ ۲۳
ابرهای ارغوانی ۱۳۹۰ ۱۳۹۲ ۲۰ آذر ۱۹,۷۹۰ ۳۹
دهلیز ۱۳۹۱ ۱۳۹۲ ۹ مرداد ۲۷۹,۶۵۴ ۱۰
به خاطر پونه ۱۳۹۱ ۱۳۹۲ ۲۷ شهریور ۱۶۶,۱۹۸ ۱۴
یک شب ۱۳۸۳ ۱۳۹۳ ۱۳ مهر (هنر و تجربه) ۴,۵۲۲ ۵
خط ویژه ۱۳۹۲ ۱۳۹۳ ۱۴ اسفند ۹۲ ۶۲۲,۱۷۰ ۶
مردن به وقت شهریور ۱۳۹۲ ۱۳۹۴ ۷ مرداد ۲۸۳,۵۳۹ ۱۲
نهنگ عنبر ۱۳۹۳ ۱۳۹۴ ۳۰ اردیبهشت ۱,۲۳۷,۹۲۲ ۲
شکاف ۱۳۹۳ ۱۳۹۴ ۹ دی ۱۱۲,۷۹۵ ۲۳
هفت ماهگی ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۱۵ دی ۳۷۴,۳۱۳ ۱۶
سیانور ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۲۸ مهر ۳۶۵,۳۹۳ ۱۷
نقطه کور ۱۳۹۴ ۱۳۹۶ ۶ اردیبهشت ۳۵,۸۹۲ ۶۰
مادری ۱۳۹۵ ۱۳۹۶ ۳ اسفند ۱۳۹۵ ۳۴,۴۶۴ ۶۱
گرگ بازی ۱۳۹۶ ۱۳۹۷ ۲ آبان ۱۲۴,۴۱۵ ۴۲
سوءتفاهم ۱۳۹۶ ۱۳۹۷ ۲۴ بهمن ۴۰,۶۷۸ ۵۳
کلمبوس ۱۳۹۷ ۱۳۹۷ ۱۴ آذر ۵۶۷,۲۱۷ ۱۵
ما همه با هم هستیم ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۵ خرداد ۹۷۴,۷۲۱ ۸
ایده اصلی ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۶ مرداد ۳۳۷,۰۴۴ ۲۱
جهان با من برقص ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۱ دی ۵۱۳,۴۴۸ ۱۷
زمان می ایستد ۱۳۸۴ اکران نشد
صدسال به این سال ها ۱۳۸۶ اکران نشد
بی صدا حلزون ۱۳۹۸ در صف اکران
      میانگین تعداد تماشاگر ۲۹۵,۱۹۶  

ده فیلم پرتماشاگر هانیه توسلی

  نام فیلم سال ساخت سال اکران تاریخ اکران تعداد تماشاگران رتبه
۱ نهنگ عنبر ۱۳۹۳ ۱۳۹۴ ۳۰ اردیبهشت ۱,۲۳۷,۹۲۲ ۲
۲ شام آخر ۱۳۸۰ ۱۳۸۱ ۸ فروردین ۱,۰۵۸,۲۰۷ ۵
۳ ما همه با هم هستیم ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۵ خرداد ۹۷۴,۷۲۱ ۸
۴ کافه ستاره ۱۳۸۴ ۱۳۸۵ ۱۸ مرداد ۶۷۲,۹۲۱ ۹
۵ خط ویژه ۱۳۹۲ ۱۳۹۳ ۱۴ اسفند ۹۲ ۶۲۲,۱۷۰ ۶
۶ کلمبوس ۱۳۹۷ ۱۳۹۷ ۱۴ آذر ۵۶۷,۲۱۷ ۱۵
۷ جهان با من برقص ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۱ دی ۵۱۳,۴۴۸ ۱۷
۸ عاشق ۱۳۸۵ ۱۳۸۶ ۲۸ آذر ۳۸۷,۲۰۷ ۱۲
۹ هفت ماهگی ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۱۵ دی ۳۷۴,۳۱۳ ۱۶
۱۰ سیانور ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۲۸ مهر ۳۶۵,۳۹۳ ۱۷

 

تماشای آنلاین فیلم‌های هانیه توسلی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil