حضور مایکل بی. جردن در فیلم جدید سوپرمن | شمایلی جدید برای یک ابرقهرمان

درحالی‌که بحث ساختن فیلم جدید سوپرمن توسط تا-نهیسی کوتس و جی. جی آبرامز داغ است، حرف‌وحدیث‌هایی مبنی بر حضور مایکل بی. جردن در این پروژه مطرح شده.

درحالی‌که بحث ساختن فیلم جدید سوپرمن توسط تا-نهیسی کوتس و جی. جی آبرامز داغ است، حرف‌وحدیث‌هایی مبنی بر حضور مایکل بی. جردن در پروژه جدید سوپرمن در مطبوعات سینمایی پیچیده است، زیرا او پیش‌ازاین نیز در مورد گرفتن این نقش با کمپانی‌های وارنرز و دی سی مذاکراتی داشت. اما بر اساس گزارش Collider، گویا مایکل جردن می‌خواهد پروژه‌ای را در مورد وال زاد (Val-Zod) برای خودش آغاز کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد سریال Superman & Lois (سوپرمن و لوئیز)


در مورد فیلم جدید سوپرمن اطلاعات چندانی در دست نیست و تنها مطلبی که کلایدر منتشر کرده این است که کمپانی Outlier Society در حال همکاری با HBO Max است و نویسنده‌ای را برای نوشتن فیلمنامۀ آن استخدام کرده‌اند. هنوز معلوم نیست که این پروژه قرار است یک فیلم باشد یا یک سریال، و اینکه آیا خود جردن هم در آن بازی می‌کند یا خیر.

شخصیت وال زاد در کتابی نوشتۀ تام تیلور، نیکولا اسکات و رابسون روچا خلق شده؛ زمانی‌که پدر و مادر او توسط دادگاه عالی کریپتون محاکمه و اعدام می‌شوند، تری اسلوان او را در Earth 2 پیدا می‌کند و می‌خواهد که از او در برابر دنیای بیرون محافظت کند.

البته جردن هنوز یک پروژۀ بزرگ دیگر را هم در دست دارد، یعنی کرید ۳ که قرار است سال ۲۰۲۲ اکران شود.


سیلوستر استالونه در فیلم کرید ۳ حضور نخواهد داشت!


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole