فیلم جدید جوزف کوشینسکی | فیلمی اقتباسی از رمان Chariot

فیلم جدید جوزف کوشینسکی درباره سلاحی غیر مرسوم است که توسط فرمانده آن در اقیانوس غرق شده و حالا پس از سال‌ها دوباره پیدا می‌شود و به‌طرز عجیبی همچنان توسط ذهن همان فرمانده هدایت می‌شود.

فیلم جدید جوزف کوشینسکی با اقتباسی از رمان Chariot، در دست تولید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


گرچه پاندمی ویروس کرونا روی برنامۀ اکران تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) اثرگذار بود و آن را به تعویق انداخت، اما به هرحال جوزف کوشینسکی کارگردان این فیلم، باید ساخت آن را به پایان می‌رساند. کوشینسکی که در حال حاضر این فیلم و همین‌طور Escape From Spiderhead را در دست اکران دارد، از همین حالا به فکر پروژۀ بعدی‌اش است و می‌خواهد فیلمی با اقتباس از رمان گرافیکی Chariot بسازد.

رمان Chariot که توسط برایان ادوارد هیل نوشته شده و پریسیلا پتریتس تصویرگری آن را بر عهده داشته، توسط AWA Studios به چاپ رسیده است. فیلم جدید جوزف کوشینسکی درباره پروژه مخفیانه دولت آلمان در دورۀ جنگ سرد است. دولت آلمان مامور اصلی خود را مجهز به سلاحی غیرمرسوم می‌کند: یعنی یک ماشین مسابقه به نام Chariot. اما مدتی بعد، این اتوموبیل و مأمور دولت آلمان در اقیانوس غرق می‌شوند. سال‌ها بعد، زمانی که یک خلافکار خرده‌پا  Chariot را به‌طور اتفاقی پیدا می‌کند، پی می‌برد که این اتوموبیل هنوز هم توسط ذهن آن مأمور آلمانی هدایت می‌شود.

کمپانی برادران وارنر طی یک قرارداد حق پخش این فیلم را از آن خود کرده است. این فیلم به کاگردانی کوشینسکی و نویسندگی جولیان میوجاس روی پرده سینما خواهد رفت.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil