تیزر فیلم داستان جنایی منتشر شد | ریچارد درایفس به دنبال گرفتن انتقام است!

تیزر فیلم داستان جنایی (Crime Story) منتشر شد. این اثر به کارگردانی آدام لیپسوس در آگوست ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. برای تماشای تیزر فیلم داستان جنایی با فیلیمو شات همراه باشید.

تیزر فیلم داستان جنایی (Crime Story) منتشر شد. این اثر به کارگردانی آدام لیپسوس در آگوست ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


بهترین سریال جاسوسی و امنیتی تاریخ تلویزیون


«من تصمیم گرفتم کاری را که می‌خواهم انجام دهم.»

جملۀ وحشتناکی است؛ کمپانی‌های صبان فیلمز و پارامونت تیزر رسمی فیلم جدید اکشن و هیجان‌انگیزشان با نام داستان جنایی را منتشر کردند.

داستان فیلم دربارۀ پیرمردی مبتلا به سرطان است که تصمیم می‌گیرد از دزدانی که زندگی‌اش را نابود کرده‌اند انتقام بگیرد. ریچارد درایفس، بازیگر برندۀ اسکار، نقش رئیس سابق و بدنام یک گروه خلافکار را ایفا می‌کند که خانواده‌اش در نقشۀ انتقام‌جویانۀ او درگیر می‌شوند. میرا سوروینو، کرس ویلیامز، پروییت تیلور وینس، درک روسو، هاویلند استیلول، و آندریا فرنکل دیگر بازیگران این فیلم هستند. با وجود حضور دو بازیگر برندۀ اسکار، داستان جنایی به جهت محتوایی، آنقدرها به یادماندنی نیست و از آن فیلم‌هایی است که بعد از تماشا کردنش آن را فراموش خواهید کرد.   

زمانی که از خانۀ بن می‌یرز (درایفس) رئیس سابق یک باند خلافکار دزدی می‌شود، او تصمیم می‌گیرد که انتقام سختی از آنها بگیرد؛ اما از آنجایی که خانواده‌اش نیز ناخواسته درگیر ماجرا می‌شوند، می‌یرز باید با گذشتۀ نه چندان خوشایندش روبه‌رو شود. نویسنده و کارگردان این فیلم آدام لیپسوس است که پیش از این فیلم‌های ۱۶-Love، Oceans Rising، Amy and Sophia را از او دیده بودیم. تهیه‌کنندگان فیلم نیز آدام لیپسوس، الکس میس و کریستوفر واین هستند. تا جایی که می‌دانیم این فیلم هنوز در هیچ جشنواره‌ای به نمایش درنیامده است، اما صبان فیلمز در تاریخ ۱۳ آگوست آن را در سینماهای آمریکا اکران و همچنین به صورت VOD منتشر خواهد کرد.


منبع: FirstShowing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil