در مراسم افتتاحیه سریال «زخم کاری» چه گذشت؟ | یک ضیافت کاری

مراسم افتتاحیه سریال زخم کاری روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در پردیس چارسو باحضور عوامل و بازیگران این سریال، برگزار شد؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

بیش از یک دهه است که رویداد و افتتاحیه گرفتن برای تولیدات سینمایی و تلویزیونی به مناسبات سینمای ایران تبدیل‌شده است. البته چنین مراسم‌هایی برگرفته از سنت‌های نمایشی غربی است؛ ولی مراسم افتتاحیه سریال زخم کاری و مراسم‌‌هایی ازاین‌دست، به شیوه و فرم ایرانی برگزار می‌شوند. برگزاری این قبیل مراسم‌ها تا پیش از شیوع کرونا و به هم خوردن بازار اکران عمومی، با برگزاری جلسات نمایش و اکران مردمی متعدد با حضور عوامل فیلم در سالن‌های مختلف به یکی از راه‌های اصلی برای معرفی آثار تبدیل شده بود. بعد از کرونا ظاهراً تغییرات در حوزه سینما و تلویزیون فقط به تولیدات محدود نشده و در موارد جانبی نیز می‌توان این تفاوت‌ها را مشاهده کرد. برای بررسی مراسم افتتاحیه سریال زخم کاری با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد و بررسی سریال زخم کاری

نگاهی به قسمت اول سریال زخم کاری

دلایل استقبال مخاطبان از قسمت اول زخم کاری


آلبوم عکس اختصاصی فیلیمو شات از مراسم افتتاحیه زخم کاری

روز چهارشنبه ۱۹ خرداد، فیلیمو رویدادی را برای افتتاحیه رسمی و رسانه‌ای سریال زخم کاری با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه و منتقدان در پردیس چارسو ترتیب داد. طی این مراسم، دو قسمت اول از سریال نیز برای مهمانان به نمایش درآمد که با استقبال قابل‌توجهی از سوی حاضران همراه شد و واکنش‌های مثبتی را از سوی تماشاگران در فضای مجازی و رسانه‌ها برانگیخت.

برگزاری چنین رویدادی به‌طورمعمول با چالش عرضه و معرفی محصول و اصطلاحاً برندینگ آن همراه است که خیلی اوقات در چنین رویدادهایی با بی‌سلیقگی همراه می‌شود. نکته مثبت در این مراسم توجه به همین جزییات و استفاده قابل‌قبول از مواد تبلیغاتی و المان‌های صوتی و بصری مرتبط با سریال بود؛ تا حدی که با توجه به اقتباس و الهام سریال از مکبث، کتاب همین نمایشنامه نیز به‌عنوان هدیه و یادبود مهمانان در نظر گرفته‌شده بود. اما چالش دیگر، برگزاری مراسم در دوران کرونا بود که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را هم به‌کار اضافه کرد.

بخش ثابت و اصلی چنین مراسم‌هایی حضور عوامل سریال و قرار گرفتن آن‌ها در مقابل دوربین عکاسان و خبرنگاران است. در این مراسم نیز محمدحسین مهدویان، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، مه‌لقا باقری، الهه حصاری، عباس جمشیدی و بازیگران تازه‌کار و جوان سریال، ازجمله چهره‌‌های حاضر بودند که دقایقی را هم درباره تجربه حضور در این سریال صحبت کردند که طبق انتظار، به تشکر و قدردانی و تشویق به تماشا گذشت. شواهد امر حاکی از آن است که تجربه سریال سازی حداقل برای مهدویان و همکارانش رضایت‌بخش بوده و به نظر می‌رسد که تاکنون بینندگان سریال نیز با آن‌ها هم‌نظر هستند.

تاکنون دو قسمت از سریال زخم کاری منتشرشده، سریالی برگرفته از رمان محبوب بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان که روزهای جمعه به‌صورت اختصاصی بر روی فیلیمو عرضه می‌شود.

سریال زخم کاری

زخم کاری به بازار کتاب رونق داد | رمان محمود حسینی‌زاد نایاب شد

معرفی عوامل و بازیگران سریال زخم کاری


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole