نقدهای داستان اسباب بازی ۴ ؛ منتقدان چه می‌گویند؟

نقدهای داستان اسباب بازی ۴ نشان می‌دهد که یکی از انیمیشن‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز سینما خواهد بود که بار دیگر قدرت پیکسار را نشان می‌دهد.

جدیدترین انیمیشن شرکت پیکسار، «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) است که چند روز پیش در اکران محدود به منتقدان نشان داده شد. نقدهای داستان اسباب بازی ۴ هم نشان می‌دهند که این انیمیشن چقدر فوق‌العاده از کار درآمده است. این انیمیشن امتیاز ۹۸ درصد را از سایت «روتن تومیتوز» کسب کرده است. میانگین امتیاز نقدهای داستان اسباب بازی ۴ هم در سایت «متاکرتیک» به ۸۴ از ۳۱ نقد رسیده است. برای اینکه بیشتر با عملکرد این انیمیشن آشنا شوید، خلاصه‌ای از نقدهای داستان اسباب بازی ۴ که توسط رسانه‌های مختلف انجام شده را جمع‌آوری کرده‌ایم.

نام انیمیشن: داستان اسباب بازی ۴
کارگردان: جاش کولی

بازیگران (صدا پیشه‌ها): تام هنکس، تیم آلن، کیانو ریوز، جون کیوسک، کریستینا هندریکس، پاتریشا آرکت، آنی پاتس، تیموتی دالتون، بتی وایت، والاس شاون، کیگان-مایکل کی، جف گارلین، دان ریکلس، مل بروکس، بانی هانت و کارل ویترز.

The Guardian

شاید داستان به ظاهر تکراری باشد، اما وقتی به این موضوع توجه کنید که در حال حاضر چهارمین نسخه از داستان اسباب بازی را تماشا می‌کنید، متوجه می‌شوید که جدیدترین کار پیکسار چقدر جذاب و هیجان انگیز است.

Chicago Sun-Times

اگر این انیمیشن قلب شما را تحت تاثیر قرار ندهد، پس شما مانند زمانی شده‌اید که اسباب بازی‌ها در لحظه حضور انسان‌ها خودشان را بدون احساس می‌کنند.

لس آنجلس تایمز

داستان اسباب بازی ۴ به شکلی عجیب و تازه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این انیمیشن یک جلوه جدید از یک انیمیشن کامپیوتری است. اگر شما هم در زمان قسمت اول این مجموعه که در سال ۱۹۹۵ اکران شد، مدرسه می‌رفتید، اکنون متوجه پیشرفت این مجموعه می‌شوید.


نقد انیمیشن داستان اسباب بازی ۴


The Wrap

هیچ کسی بعد از آن پایان شگفت‌انگیز داستان اسباب بازی ۳ فکر نمی‌کرد که این مجموعه ادامه پیدا کند. حالا داستان اسباب بازی ۴ اکران شده است؛ آیا این انیمیشن توانسته به اندازه داستان اسباب بازی ۳  جذاب باشد؟ در جواب باید بگوییم که این انیمیشن در برخی قسمت‌ها موفق نبوده به خوبی قسمت سوم عمل کند.

CNN

داستان اسباب بازی ۴ یک تجربه سینمایی عالی به حساب می‌آید. درست ۹ سال پس از قسمت سوم و با انتظارات بالایی که آن داشتیم، قسمت چهارم  بسیار تاثیرگذار و به‌شدت بامزه بود. یک ماجراجویی شگفت‌انگیز را از پیکسار دیدیم.

The Telegraph

داستان اسباب بازی ۴ چیزی است که پیکسار را باید به واسطه آن شناخت. هیچ انیمیشنی بهتر از این ساخته نمی‌شود و هیچ استودیویی هم پیکسار نخواهد شد.

Variety

داستان اسباب بازی با تکنولوژی‌های حال حاضر در زمینه ساخت انیمیشن‌های کامپیوتری بسیار شگفت‌انگیز شده و قسمت چهارم این مجموعه را فوق‌العاده کرده است.

IGN

پیکسار یک انیمیشن به شدت تاثیرگذار را راهی بازار کرده است که حتما باید آن را دید.


منبع:‌ MetacriticGameSpot

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil