فیلم عاشقانه‌ لی ایزاک چانگ (کارگردان فیلم میناری) در راه است

کارگردان فیلم میناری با کمپانی‌های ام‌جی‌ام و پلن بی اینترتیمنت همکاری می‌کند؛ فیلم عاشقانه‌ لی ایزاک چانگ در هنگ کنگ ساخته خواهد شد.

کارگردان فیلم میناری (با عنوان اصلی Minari) با کمپانی‌های ام‌جی‌ام و پلن بی اینترتیمنت همکاری می‌کند؛ فیلم عاشقانه‌ لی ایزاک چانگ در هنگ کنگ ساخته خواهد شد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


پس از موفقیت فیلم میناری در سال ۲۰۲۰، لی ایزاک چانگ پرکارتر شد و به‌عنوان کارگردان در کمپانی‌هایی مثل بد روبات و پارامونت مشغول به‌کار شد. او همچنین در شرف همکاری با کمپانی ام‌جی‌ام و کمپانی پلن بی انترتینمنت (شرکت تهیه‌کنندگی برد پیت) برای بازسازی انیمه نام تو (با عنوان اصلی Your Name) است. فیلم میناری نیز با همکاری تیم تهیه‌کنندگی کمپانی پلن بی انترتینمنت (برد پیت، دد گاردنر و جرمی کلاینر) ساخته شد. درباره موفقیت فیلم میناری در جشنواره ساندنس ۲۰۲۰ در فیلیمو شات بخوانید.


خبر تکمیلی: لی ایزاک چانگ بازسازی انیمه «نام تو» را برعهده گرفت
تیم بازیگران فیلم جدید جوردن پیل


فیلم عاشقانه‌ لی ایزاک چانگ هنوز عنوانی ندارد اما داستانی جذاب را روایت می‌کند و موضوع اصلی آن درباره‌ مرد جوانی است که در شهر نیویورک غرق کار است و عشق را در زنی جوان و زیبا اهل هنگ کنگ پیدا می‌کند اما به‌خاطر ترس از ازدواج به رابطه‌اش با او پایان می‌دهد. او روزهای زیادی را صرف شناخت خود می‌کند و به‌دنبال این تلاش‌ها متوجه می‌شود که عشق واقعی در وجود آن دختر بوده‌ است. او برای آشتی با دختر مجبور می‌شود به هنگ کنگ سفر کند….

همان‌طور که در فیلم میناری دیدیم، چانگ راوی بسیار مناسبی برای نمایش داستان‌های عاشقانه است. البته هنوز مشخص نیست او روی این پروژه‌ بی‌عنوان کار خواهد کرد یا فقط نام تو را خواهد ساخت. اما می‌توان حدس زد سال آینده، سال پرکاری برای او خواهد بود.


بهترین فیلم های عاشقانه جدید و قدیمی


علاوه بر فیلم جدید چانگ، فیلمی به کارگردانی کوری فینلی با همکاری ام‌جی‌ام و پلن بی انترتینمنت ساخته می‌شود. کارگردان فیلم آموزش بد (با عنوان اصلی Bad Education) این  فیلم را با اقتباسی از رمان ام.تی اندرسون می‌سازد.

مایکل دلوکا و پاملا عبدی، مدیران کمپانی ام‌جی‌ام درباره همکاری با پلن بی گفته‌اند:

«از پیوستن برد [پیتدد [گاردنر] و جرمی [کلاینر] به خانواده‌ ام‌جی‌ام بسیار خوشحالیم. تعهد طولانی‌مدت آن‌ها به فیلم‌سازان بی‌مانند است. همه‌ ما در ام‌جی‌ام از همراهی با آن‌ها خوشحالیم و هدف مشترک ما تحقق بخشیدن به آرزوی فیلم‌سازان است؛ فیلم‌سازانی که امروز و فردا و سال‌های پیش رو فیلم‌ می‌سازند.»

کمپانی پلن بی درباره همکاری با ام‌جی‌ام اظهار کرده است:

«ما بی‌صبرانه منتظر همکاری با پم [عبدی] و مایک [دلوکا] هستیم؛ چرا که این همکاری دهه‌ها ادامه خواهد داشت. به همان اندازه، از همراهی لی ایزاک [چانگ] و همچنین همکاری با کوری [فینلی] خوشحالیم. ما مفتخریم که با ام‌جی‌ام همکاری می‌کنیم و فیلم‌های مشترکمان را با مردم سراسر دنیا به اشتراک می‌گذاریم.»


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil