«آقازاده» از راه می‌رسد

«آقازاده» یک سریال عاشقانه و خانوادگی است که در دل قصه‌ای پرپیچ وخم، موضوعات روز اقتصادی و اجتماعی را هم مطرح می‌کند.

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی دو هنرمند شناخته‌شده در حوزه فیلم و سریال هستند که آثار قبلی‌شان با استقبال تماشاگران همراه بوده‌اند. همکاری این دو نفر در سریال جدیدی به نام «آقازاده» از زمستان گذشته کلید خورد و با شیوع ویروس کرونا دچار توقف شد؛ اما خبر خوب برای مخاطبان فیلیمو این است که با شروع فصل تابستان، پخش سریال «آقازاده» هم شروع می‌شود؛ سریالی به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با حضور فهرست بلندبالایی از نام‌های آشنای سینما و تلویزیون.

 


پس از کش وقوس‌های فراوان و وقفه در پروسه تولید به‌علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران شیوع ویروس کرونا و همچنین کسالت حامد عنقا، ضبط سریال «آقازاده» به‌ پایان رسید. کسانی که پیش از این با سریال‌هایی مانند «قلب یخی» و «انقلاب زیبا» تحت‌تاثیر قلم توانای حامد عنقا قرار گرفته‌اند، بی‌صبرانه منتظر هستند تا جدیدترین داستان او را به تماشا بنشینند. شروع پخش سریال «آقازاده» از ۶ تیرماه ۹۹، خبر از یک تابستان داغ فیلیمویی می‌دهد؛ به‌خصوص که بازیگرانی چون امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی در «آقازاده» حضور دارند. بینندگان این سریال شاهد هنرنمایی کامبیز دیرباز و نیکی کریمی هم خواهند بود. نکته جالب توجه دیگر، حضور افتخاری محمدحسین لطیفی به‌عنوان بازیگر است.


سفره هفت فیلم؛ نگاهی به مدعیان احتمالی اکران نوروز ۹۹


«آقازاده» یک سریال عاشقانه و خانوادگی است که در دل قصه‌ای پرپیچ وخم، موضوعات روز اقتصادی و اجتماعی را هم مطرح می‌کند.

خبر تکمیلی (۹۹/۰۴/۰۱): به گزارش روابط عمومی سریال، علی زند وکیلی که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری‌اش را با حامد عنقا رقم زده بود، قطعاتی را برای «آقازاده» اجرا خواهد کرد.
زند وکیلی سابقه اجرای تیتراژهای مختلفی را در تلویزیون دارد که نامزدی در بخش بهترین ترانه تیتراژ جشن حافظ را برایش به ارمغان آورده است. این هنرمند خوش‌صدا، یکی از رکوردداران کنسرت‌های آنلاین فروردین‌ماه امسال بود که بازدیدی ۷ میلیونی را رقم زد.


این خبر، در تاریخ اول تیرماه ۹۹ به‌روزرسانی شده است.
این خبر، در تاریخ ششم تیرماه ۹۹ به‌روزرسانی شده است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. ناشناس می‌نویسد

    قشنگ معلومه یه سریال شاهکاره
    مخصوصا با توجه به بازیگرایی که داره میتونه مخاطبای زیادی جذب کنه

  2. هاست می‌نویسد

    تاریخ انتشارش کی هست و چند قسمت هست ؟

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      دوست عزیز
      پخش سریال «آقازاده» از جمعه ششم تیرماه آغاز می‌شود و ۲۴ قسمت خواهد بود.

  3. ناشناس می‌نویسد

    جالب بود ممنون

fosil