معرفی اولیه سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری

سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری محصول جدید نتفلیکس است که در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد.

بهترین انیمیشن های سریالی جهان

سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری Spirit Riding Free: Riding Academy به کارگردانی بت اسلون و کوین واتن تهیه شده است. این انیمیشن جدید در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد و براساس فیلمنامه‌ای از جان فاسکو تولید شده است.

سریال Spirit Riding Free: Riding Academy ادامه داستان Lucky Prescott است که در سریال سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد Spirit Riding Free معرفی شد. در این این قسمت از سریال لاکی و دوستانش را می‌بینیم که خانه را به قصد مدرسه شبانه‌روزی ترک می‌کنند و تجربه‌های جدیدی به‌دست می‌آورند. تجربه‌های نو باعث می‌شود که آن‌ها با ماجراهایی هرچه الهام‌بخش‌تر به چالش کشیده شوند.

برخی از تعامل‌های دختران با همکلاسی‌هایشان شور و حال نوجوانانه به خود می‌گیرد و رقابت‌های اجتماعی در میان آن‌ها باعث جریحه‌دار شدن احساساتشان می‌شود. با این حال، لاکی معمولا به عنوان فردی خونسرد در گروه ظاهر می‌شود و به سرعت اعتراف می‌کند که اشتباه کرده و مسئولیت همه‌چیز را برعهده می‌گیرد. این سریال دارای گروهی متنوع از شخصیت‌ها، الگوهای خانم با اعتماد به‌نفس و برخی نمایش‌های دلپذیر از کنار آمدن با چالش‌های بزرگ‌شدن است.

 

خلاصه داستان سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری

در قسمت جدید سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری تجربه‌های جدیدی در کمین لاکی (با صداپیشگی امبر فرانک) و بهترین دوستانش، ابیگیل (بیلی گامبرتوگلیو) و پرو (پارک سیدنی) به همراه دوستان اسبی‌شان، است. آن‌ها در مسیر عبور از خلق‌وخوی کودکی به سمت جوانی می‌روند و در محیط مدرسه شبانه‌روزی با رقابت‌های جدید روبه‌رو می‌شوند. در محیط همین مدرسه است که قصه‌های ماجراجویانه اتفاق می‌افتد و مستقل شدن، شمایلی زیبا از خودش را به نمایش می‌گذارد.

دانلود دوبله سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری از فیلیمو

زمان پخش سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری

سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری در ۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۸ آذر ۱۳۹۹) منتشر شده است. این سریال ۷ قسمت ۲۴ دقیقه‌ای دارد.

 

تیزر سریال Spirit Riding Free: Riding Academy

 

پوستر سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری

پوستر سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری

 

دانلود دوبله سریال اسپریت سوارکار اسب آزاد: آکادمی سوارکاری از فیلیمو

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole