اقتباسی از طولانی‌ترین مانگای ژاپنی

فصل اول سریال One Piece: همه اطلاعات مربوط به آن را اینجا بخوانید

انیمه سریالی وان پیس محصول جدیدی از نتفلیکس است که با اقتباس از مانگایی به همین نام تهیه شده و قرار است جلوه‌ای نو به این قصه بدهد.

فهرست بهترین سریال های خارجی

خلاصه داستان انیمه سریالی وان پیس

انیمه سریالی وان پیس The One Piece بر اساس مانگا و انیمیشن طولانی ائیچیرو اودا با همین نام One Piece،است. در این سریال میمون دی. لوفی و دزدان دریایی کلاه حصیری به‌دنبال ماجراجویی‌هایشان می‌روند و خدمه کشتی در جستجوی بزرگترین گنج جهان در حال فرار از دست تفنگداران دریایی‌اند.

 

زمان پخش انیمه سریالی The One Piece

انیمه سریالی وان پیس در حال تولید است و زمان پخش آن هنوز مشخص نیست. به محض انتشار اخبار جدید این مطلب آپدیت می‌شود.

 

درباره انیمه سریالی وان پیس

پس از موفقیت چشمگیر فصل اول سریال لایو اکشن One Piece، نتفلیکس با ائیچیرو اودا، خالق وان پیس، شبکه تلویزیونی فوجی و شرکت توی انیمیشن Toei Animation برای یک تولید اثری جدید همکاری کرده است. این اثر اقتباسی از سری مانگای One Piece است که به‌صورت پروژه‌ای کاملا جدا از مجموعه انیمه های وان پیس، درحال اجرا است.

نسخه بازسازی شده با عنوان The One Piece، همان داستانی را که در مانگای Oda روایت می‌شود، پوشش می‌دهد، از همان نقطه‌ای که انیمه سریالی وان پیس و اقتباس لایو اکشن نتفلیکس شروع می‌شود؛ یعنی پس از «حماسه آبی شرقی».

سریال The One Piece از نتفلیکس در حال حاضر در استودیو WIT، شرکت سازنده انیمه‌های خانواده جاسوس Spy x Family و حمله به تایتان Attack on Titan (فصل ۱-۳)، در حال تولید است.

در بیانیه‌ای تیم مشترک سازنده انیمه جدید وان پیس گفت که پروژه نتفلیکس، متمایز از مجموعه‌های انیمیشن تلویزیونی است که برای بیش از ۲۵ سال مخاطبان را مجذوب خود کرده و این اقتباس جدسد قرار است به بینندگان یک حس تازه ارائه می‌کند».

 

سریال جدید One Piece یک مجموعه تلویزیونی فانتزی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال اکشن، اقتباسی از مجموعه مانگای ژاپنی است. لازم به ذکر است که انیمه وان پیس نیز با اقتباس از همین مانگا تهیه شده و نباید با سریال وان پیس اشتباه گرفته شود. این سریال خارجی در ژانر اکشن-کمدی-ماجراجویانه قرار می‌گیرد و مراحل فیلمبرداری آن در استودیو فیلم کیپ تاون انجام شذه است. به گفته یک منبع موثق تا حالا سه کشتی دزدان دریایی برای این نمایش ساخته شده است.

همه چیز درباره انیمه وان پیس: قرمز

خلاصه داستان سریال One Piece

سریال دوبله وان پیس ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را روایت می‌کند، زیرا آنها اقیانوس‌ها، زمین‌ها و فراتر از آن را در جستجوی One Piece هستند، گنجی افسانه‌ای که کاپیتان آن‌ها «مانکی دی. لوفی» را به پادشاه دزدان دریایی تبدیل می‌کند. اما نیروی دریا سفر آن‌ها را به چالش می‌کشد و مدام سر راه آن‌ها چاله می‌کند. البته که آن‌ها تنها کسانی نیستند که به دنبال گنج وان پیس هستند و در این مسیر رقیب‌های زیادی دارند. به این ترتیب کلاه حصیری‌ها با مهارت‌ها و دوستی ناگسستنی که بین آن‌هاست به سفرشان ادامه می‌دهند و آماده‌اند که برای رویاهای بزرگشان بجنگند.

دانلود دوبله انیمه وان پیس از فیلیمو

زمان پخش سریال One Piece

سریال One Piece در ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ (۹ شهریور ۱۴۰۲) پخش می‌شود. تولید کنندگان سریال می‌گویند اگر همه‌گیری ویروس کرونا پیش نیامده بود امکان داشت در تابستان ۲۰۲۲ شاهد وان پیس می‌بودیم.

 

بازیگران سریال One Piece

  • ایناکی گودوی (میمون دی. لوفی): یک دزد دریایی مشتاق و آینده‌نگر و نفرین شده که از توانایی‌های بالایی برخوردار است. هدف او این است که با خدمه خود به خارج از شرق آبی سفر کند، وان پیس افسانه‌ای را پیدا کند و پادشاه دزدان دریایی شود.
  • کولتون اوسوریو (لوفی جوان)
  • مکنیو (رورونوآ زورو): یک شمشیرباز چیره دست و شکارچی حاذق، که از هنر سانتوریو با نام سبک سه شمشیر استفاده می‌کند. او قصد دارد تبدیل به بزرگترین شمشیرزن جهان شود.
  • امیلی راد (نامی): دزدی مرموز که گذشته خود را پنهان می‌کند و در جستجوی نقشه‌ای برای گراند لاین است، جایی که شایعه شده که One Piece در آن قرار دارد. او این وظیفه را برعهده گرفته که کل جهان را پیمایش و نقشه‌برداری کند.
  • ژاکوب رومرو گیبسون (اوسوپ): خشمگین، در عین حال نجیب به خطای دوستان و متحدانش. Usopp در تیراندازی، حیله‌گری و اختراع متخصص است. او قصد دارد یک جنگجوی شجاع و مشهور در دریا باشد که توسط پدر دزد دریایی بدنامش یاسوپ شناخته شده است.
  • تاز اسکایلار در (سانجی): یک سرآشپز، که به تمرین هنرهای رزمی می‌پردازد و قدرتش در پاهای او است. هدف او یافتن All Blue، دریایی افسانه‌ای است که چهار دریا را به هم متصل می‌کند و وعده‌های غذایی باکیفیت را برای همه فراهم می‌کند.

تیزر رسمی سریال وان پیس

 

دانلود سریال One Piece از فیلیمو

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole