کودکان را برای تماشای جنگ ستارگان آماده کنید!

خبرها از سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان

انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان به کارگردانی الیوت ام. بور، جدیدترین محصول دیزنی است.

بهترین انیمیشن های سریالی جهان

زمان آن فرا رسیده که کودکان خود را با جنگ ستارگان از نوع سریال آشنا کنید؛ هفت قسمت اول انیمیشن سریالی جنگ ستارگان Star Wars: Young Jedi Adventures هم اکنون در فیلیمو با تمام شکوه و عظمت خود، مهیای تماشاست.

انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان به کارگردانی الیوت ام. بور تهیه شده است. این انیمیشن محصول جدید دیزنی است و بر اساس جنگ ستارگان اثر جورج لوکاس نوشته شده. انیمیشن سریالی جنگ سریالی در ژانر علمی تخیلی قرار می‌گیرد و برای گروه سنی کودکان مناسب است. الیوت ام. بور، کارگردان این اثر، هنرمندی ۵۴ ساله است که از سال ۱۹۹۱ وارد عرصه انیمیشن‌سازی شده، او مسیرش را در این راه با انیماتوری شروع کرده. الیوت در پروژه‌های بزرگ و موفقی مانند دیو و دلبر، علاءالدین، شیرشاه و مولان به‌عنوان انبماتور حضور داشته است.

مسیر کارگردانی الیوت ام. بور از سال ۲۰۰۰ با انیمیشن Spy Groove آغاز شد. او در این مسیر آثاری از جمله انیمیشن جشن بهاری با رو، زندگی جدید کرانک و جوخه مرغ را کارگردانی کرده و حالا انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان را برای نمایش مهیا کرده است.

 

خلاصه داستان انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان

داستان این سریال در دوران ریپابلیک، حدود ۲۰۰ سال قبل از حماسه اسکای واکر، داستان کای برایستار، لیس سولای، نابس و خلبان آنها نش دورانگو، جریان دارد. در طول این مدت، آنها همچنان به سیاره‌های دیگر می‌روند و کاری را انجام می‌دهند که جدی به بهترین شکل در آن تبحر دارد؛ یعنی کمک به مردم.

 

صداپیشگان انیمیشن

  • جمال اوری جونیور
  • اما برمن
  • ژولیت دوننفلد
  • دی بردلی بیکر
  • جاناتان لیپو
  • پیوتر مایکل
  • تری دیاز مورفی

 

پوستر انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان

پوستر انیمیشن سریال جنگ ستارگان: ماجراجویی های جدای جوان

تماشای آنلاین انیمین جنگ ستارگان در فیلیمو

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole