چه فیلم‌هایی کمک می‌کنند کودکان زندگی معنادارتری داشته باشند؟

لیست انیمیشن های الهام بخش برای بچه ها

سارا رحمانی | فیلم‌های انیمیشن این سال‌ها به بخشی ضروری از زندگی کودکان و به ویژه دانش‌آموزان تبدیل شده‌اند، زیرا نه‌تنها باعث سرگرمی و به وجود آوردن لحظات خوش برای آنهاست، بلکه موجب می‌شوند کودکان با احساسات جدید آشنا شوند و در طول فیلم آنها را تجربه کنند و حتی برخی از ارزش‌های اخلاقی و مهارت‌های رفتاری را نیز با آنها در طول فیلم به اشتراک گذاشته می‌شود. اکثر فیلم‌های انیمیشن برای کودکان الهام بخش هستند و به آنها انگیزه می‌دهند تا در زندگی سخت کار کنند و رویاهای خود را دنبال کنند. خیلی‌ها برای اینکه تمام تلاش خود را در کاری بگذارند و برای رسیدن به اهدافشان نیاز به یک منبع الهام دارند.

الهام بخشیدن به کودکان به طور خاص می‌تواند بسیار دشوار باشد. والدین دوست دارند فرزندان خود را تشویق کنند تا تکالیف خود را انجام دهند، با دیگران مهربان باشند و در خانه کمک کنند. اما چطور؟ چگونه به یک کودک بی‌انگیزه دلیلی برای تلاش می‌دهید؟ باور کنید یا نه، سرگرمی می‌تواند کمک کند. بازی‌های ویدیویی، برنامه‌های تلویزیونی و کارتون‌ها می‌توانند احساس الهام‌بخشی را در کودک ایجاد کنند. ما نگاهی کرده‌ایم به برخی از برترین فیلم های انیمیشن الهام بخش برای کودکان که شخصیت آن‌ها را شکل می‌دهند و به آنها الهام می‌بخشند تا زندگی معنادارتری داشته باشند.

۷ فیلم برای آموزش مهربانی به بچه‌ها

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ | Hotel Transylvania: Transformania | 2022

شروع انیمیشن با جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس هتل ترانسیلوانیا است. دراکولا، که شاهد بزرگ شدن دختر محبوب ماویس  است و خود را آماده کرده تا مدیریت هتل  را به او بسپارد تا بتواند با عشق جدیدش، اریکا از دوران بازنشستگی لذت ببرد. اما همان‌قدر که دراکولا به توانایی ماویس برای ادامه دادن کارها اعتقاد دارد، او مطلقا به دامادش جانی که یک انسان است، اعتماد ندارد. در طول مهمانی از تصمیم خود منصرف می‌شود و این امر موجب اتفاقی می‌شود که دراکولا تبدیل به انسان می شود و جانی یک هیولا.

معرفی کامل فیلم هتل ترانسیلوانیا ۴

  • سن توصیه شده: مناسب برای همه سنین با نظر والدین
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۶ از ۱۰

تماشای آنلاین انیمیشن ترانسیلوانیا

انیمیشن انکانتو یا افسون | Encanto | 2021

قبیله مادریگال کمی غیرعادی است. لوئیزا تنومند دارای قدرت مافوق بشری است، ایزابلا توانایی شکوفه دادن گل‌ها را دارد، پپا می‌تواند با خلق و خوی خود آب و هوا را کنترل کند. فقط میرابل عینکی است که نوه‌ی دختری خانواده است از سحر و جادو برخوردار نیست. هنگامی که شمع مسحور ارزشمند خانواده مادریگال شعله‌اش رو به خاموشی می‌رود (و همراه با آن، قدرت همه افراد)، شکاف‌هایی در پایه خانواده خانواده ظاهر می‌شود. حالا این میرابل است که باید بفهمد چگونه شعله را روشن نگه دارد. همین روج جست‌وجوگری و ناامید نشدن این انیمیشن می‌تواند الهام بخش کودکان باشد.

معرفی کامل انیمیشن افسون

  • سن توصیه شده: مناسب برای همه سنین با نظر والدین
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۳ از ۱۰ 

تماشای آنلاین انیمیشن افسون

انیمیشن لوکا | luca | 2021

لوکا یک هیولای دریایی است که مشتاق کاوش در جهان فراتر از زیر اقیانوس است. او می‌داند که زمانی که در خشکی باشد، شکل انسانی به خود می‌گیرد، لوکا موجودی آبزی است که با خانواده اش در سواحل مدیترانه ایتالیا زندگی می کند. او کنجکاوی‌های طبیعی مخصوص به سن خودش را دارد که با هشدارهای مادرش در مورد خطراتی که در خشکی در انتظارش را می‌کشد بیشتر برانگیخته می‌شود. و که به طور اتفاقی با آلبرتو، که خود نیز هیولای دریایی است و در خشکی زندگی می‌کند، ملاقات می‌کند. لوکا و آلبرتو راهی یک دهکده ماهیگیری در نزدیکی لیگوریا می‌شوند، جایی که خطر جدی‌تر در انتظار آنها است.

همه چیز درباره انیمیشن لوکا

  • سن توصیه شده: مناسب برای همه سنین با نظر والدین
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۵ از ۱۰

تماشای آنلاین انیمیشن لوکا

انیمیشن رایا و آخرین اژدها | Raya and the Last Dragon | 2021

قبل از اینکه اژدهاها منقرض شوند، به عنوان نگهبانان دوستانه برای بشریت خدمت می‌کردند. جادوی آنها در جواهری به نام اژدها زنده می‌ماند که در غاری در قلب نگهداری می‌شود، اما چهار پادشاهی دیگر به قدرت‌های قدرتمند آن طمع دارند. یک روز، هر پنج جناح دور هم جمع می‌شوند و سعی می‌کنند به یک توافق صلح برسند، اما تنش‌ها شروع می‌شود، دعوا شروع می‌شود و الماس اصلی به پنج تکه می‌شکند که در سراسر کوماندرا پراکنده می‌شوند. حالا باید یک قهرمان باید قیام کند و شهر و مردم را نجات دهد. نام او رایا است، و او یک شاهزاده خانم جنگجوی جوان است. او موفق می شود از شهر فرار کند، و  باید راهی پیدا کند تا الماس اژدها را بازیابی کند. اگر انیمیشن الهام بخش کودکان می‌خواهید این فیلم توصیه مهمی است.

همه چیز درباره انیمیشن رایا و آخرین اژدها

  • سن توصیه شده: مناسب برای همه سنین با نظر والدین
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۳ از ۱۰

تماشای آنلاین انیمیشن رایا و آخرین اژدها

انیمیشن به پیش | Onward | 2020

زمانی که ایان در روزی که ۱۶ ساله می‌شود، هدیه‌ای را دریافت می‌کند که توسط پدر مرحومش (که درست قبل از تولد ایان بر اثر سرطان درگذشت) آغاز یک ماجراجویی به همراه برادر بزرگترش، بارلی رقم می‌خورد. عصای چوبی یک جادوگر و یک سنگ ققنوس، که وقتی به درستی از آن استفاده شود، می‌تواند طلسمی ایجاد کند که پدر را برای یک روز به زندگی بازگرداند. اما کار به همین راحتی نیست دلیل اینکه ایان و بارلی سفرشان طولانی می‌شود. این است که سنگ ققنوس تمام شده است و آنها باید یکی دیگر را پیدا کنند بنابراین فقط نیمی از پدرشان به زندگی بازگشته است نیمه‌ی پایینی، که به یک تنه و یک سر نیاز دارد. در این انیمیشن جذاب شاهد از خود گذشتگی و عشق دو برادر برای دیدار مجدد پدر هستیم.

مطالب مرتبط: انیمیشن های کمپانی نتورک

  • سن توصیه شده: ۸ سال و بزرگتر
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۴ از ۱۰ 

تماشای آنلاین انیمیشن به پیش

انیمیشن روح | soul | 2020

روح داستان زندگی پیانیستی به نام جو گاردنر است که پستبدیل شدن رویایش به واقعیت، دچار سانحه‌ای می‌شود که روح از بدنش جدا شده و وارد دنیای دیگری می‌شود و حالا شاهد مبارزه واقعی او برای حفظ جسم و روح در کنار هم و تلاش او برای بازگشت به دنیا را هستیم. نوع رفتار و خستگی‌ناپذیری و مواجه شدن با واقعیت این انیمیشن می‌تواند الهام بخش کودکان باشد. همچنین در انیمیشن روح شاهد تصویری دقیق از زندگی پس از مرگ و زندگی قبل از تولد نیز هستیم.

همه چیز درباره انیمیشن روح

  • سن توصیه شده: ۸ سال و بزرگتر
  • نمره IMDb آی‌ام‌دی‌بی: ۸.۱ از ۱۰

تماشای آنلاین انیمیشن روحبهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۲

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

7 نظر
  1. یاسمن می‌نویسد

    من و دخترهام تمام این انیمیشن ها را دیدیم و همشون عالی بودند

  2. پویا نقی پور می‌نویسد

    همه رو دیدم بجز رایا و آخرین اژدها و به پیش …
    رایا رو میبینم ولی به پیش رو خوشم نمیاد
    روح عالیییییییی بود

  3. مانی می‌نویسد

    من افسون و لوکا رو ندیدم ولی بقیه رو چرا

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هر دو با دوبله اختصاصی و کیفیت بالا توی فیلیمو هست

  4. آرتین می‌نویسد

    من همه رو دیدم

  5. ناشناس می‌نویسد

    همرو دیدم به جز روح

  6. Ato می‌نویسد

    من رایا و آخرین اژدها و روح و انکانتو رو دیدم ولی بقیه رو نه 😐💔

fosil