اینجا؛ مهمانی به شرط خنده

در پشت صحنه جوکر چه خبر است؟

تا کجا می‌توانید جلوی خنده‌تان را بگیرید؟ خب البته شما به عنوان تماشاگران برنامه جوکر، اصلا مجبور نیستید که خنده‌تان را کنترل کنید. اصلا این برنامه ساخته شده تا شما بخندید. این مهمانان یک مهمانی عجیب و غریب هستند که حق خندیدن ندارند وگرنه باید دست‌خالی از مهمانی بیرون بروند. اینجا استودیوی محل ضبط برنامه جوکر است و سری به آن زده‌ایم تا ببینیم در پشت‌صحنه این برنامه که این روزها حسابی محبوب شده، چه خبر است؟

همه چیز درباره مسابقه جوکر

شبیه یک مهمانی واقعی

همه‌چیز شبیه یک مهمانی واقعی است، با همان شور و هیجان و بدو بدوهای قبل از رسیدن مهمان، با همان مرتب کردن‌ها و آماده کردن تدارکات پذیرایی. جایی که سریال جوکر برگزار می‌شود، شبیه به خانه‌ای است که همه امکانات لازم را در اختیار شرکت‌کنندگانش می‌گذارد. یک طرف آشپزخانه با تجهیزات است و از آب و غذا گرفته تا لباس و وسایلی که ممکن است مهمانان لازم داشته باشند، همه چیز در اختیارشان قرار گرفته است. دور تا دور خانه، ۴۰ دوربین کوچک و بزرگ کاشته شده تا کوچک‌ترین نشانه‌های لبخند و خنده از چشم‌ها پنهان نماند. دوربین‌ها هنوز روشن نشده و هیاهو در پشت صحنه جوکر جریان دارد. خندیدن هنوز ممنوع نیست و همه بدو بدوها با صدای خنده و شوخی همراه است.

در پشت صحنه جوکر نباید بخندی!

این طرف آماده‌سازی میزبانان ادامه دارد، از آن طرف مهمان‌ها یکی‌یکی از راه می‌رسند و از همان ابتدای ورود، خنده روی صورتشان است. انگار سعی دارند از آخرین دقایقی که برای خندیدن مجاز هستند، حداکثر استفاده را ببرند. ۸ نفر قرار است ۶ ساعت با هم وقت بگذرانند، آن هم ۸ نفری که هر کدام طنازی و بامزگی خاص خودشان را دارند و از هیچ کاری برای خنداندن باقی مهمانان کوتاهی نمی‌کنند. میزبان، سیامک انصاری است که پشت پیانو نشسته تا قبل از جمع شدن همه، با نواختن ساز کمی آرامش بگیرد. بالاخره عوامل صحنه را ترک می‌کنند، انصاری به اتاق مخصوص خودش می‌رود، دوربین‌ها روشن و مهمانی رسما شروع می‌شود.

شکست خنده

۸ نفر قرار است ۶ ساعت با هم وقت بگذرانند، آن هم ۸ نفری که هر کدام طنازی و بامزگی خاص خودشان را دارند و از هیچ کاری برای خنداندن باقی مهمانان کوتاهی نمی‌کنند. . ما تصویری از احسان علیخانی جلوی دوربین نمی‌بینیم، اما صدایش هر چند دقیقه یکبار در فضای مهمانی پخش می‌شود که نکاتی را در مقام کارگردان تذکر می‌دهد. البته مشخص است سازندگان تلاش می‌کنند روند طبیعی و شوخی‌های در لحظه مهمانان را بر هم نزنند. جز چند دقیقه کوتاه، فرصتی برای استراحت داده نشده است و عوامل پرتعداد پشت صحنه جوکر سخت مشغول کار هستند. سیامک انصاری مدام بین اتاق مخصوص خودش پای مانیتورها و محل برگزاری مهمانی در رفت‌وآمد است. آن‌طور که معلوم است گروه آمادگی آن را دارند که تا نیمه‌شب ضبط برنامه ادامه داشته باشد، تا وقتی فقط یک نفر باقی مانده باشد که خنده را شکست دهد و برنده این مسابقه شود.

تماشای آنلاین مسابقه جوکر

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 نظر
  1. امین می‌نویسد

    تو پشت صحنش نباید بخندن یا جلوی صحنه؟!
    راستی به خانم نیلوفر ذوالفقاری بگید با خانم مریم سرمدی خیلی شباهت دارن. البته جوان تر و زیبا تر 🙂

  2. رفیع می‌نویسد

    سلام
    خیلی برنامه خوبیه
    همین که توی این روزا برای یه ساعت خنده از ته دل به روی لب ها میاره عالیه
    دم هرکسی که ذره ای برای جوکر زحمت کشیده گرم
    ما هر هفته ثانیه شماری میکنیم برای پخشش
    ممنون

  3. سجاد می‌نویسد

    کلا مبلغ برای هر قسمت به چشتون نمیاد نه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      متوجه نشدیم!

  4. Asal می‌نویسد

    . چرا مثل برنامه ماه عسل و عصر جدید در تلوزیوون پخش نشد تا همه بتونن نگاه کنن😠😡😤

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      چه اشکالی داره همه توی فیلیمو ببینند؟ فیلیمو هم به رسانه است مثل تلویزیون.

fosil