یک گفت‌وگوی داغ با ستاره سریال جزیره

شادی مختاری از صحرا صراف می‌گوید

«تا قبل از جزیره امیر مقاره را نمی‌شناختم!»

در میان بازیگران پرتعداد آخرین ساخته سیروس مقدم یعنی سریال جزیره که به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود، نام‌های مشهور و باسابقه متعددی دیده می‌شود. اما هر دو نقش اصلی این سریال به ۲ بازیگر تازه‌کار سپرده است. شادی مختاری که در نقش صحرا صراف خبرنگار جسور و جوان جلوی دوربین سیروس مقدم رفت، پیش از این تجربه‌های کوتاهی در تلویزیون و سینما داشته و سریال جزیره، قدم اول او برای ورود به دنیای حرفه‌ای بازیگری محسوب می‌شود. حالا که به قسمت‌های آخر این سریال رسیدیم، وقت خوبی است تا با او درباره ورودش به دنیای بازیگری و تجربه بازی در سریال جزیره و حاشیه‌هایی که سراغش آمد، حرف بزنیم.

همه چیز درباره سریال جزیره

ویدیوی مصاحبه فیلیموشات با شادی مختاری

حرف‌های شادی مختاری درباره بازی‌اش در سریال جزیره سیروس مقدم خواندنی است. اینجا می‌توانید گزیده نوشتاری آن را هم بخوانید؛

تجربه شیرین روزنامه‌نگاری

دوست داشتم به هنرستان بروم، اما آن زمان این تصور بد وجود داشت که اگر کسی درسش خوب است، نباید به هنرستان برود. من هم از این قاعده مستثنی نبودم. تصمیم گرفتم رشته انسانی را انتخاب کنم و علوم ارتباطات خواندم. روزنامه‌نگاری تجربه خیلی خوبی برایم بود. استادی داشتیم که می‌گفت در روزنامه‌نگاری تجربه زیسته‌ای به دست می‌آوری که یک فرد عادی شاید اگر صد سال هم عمر کند؛ آن را به دست نمی‌آورد. جاهایی می‌روی و آدم‌هایی می‌بینی که در زندگی عادی امکانش خیلی کم است.

رویای کودکی

علاقه به بازیگری از کودکی در من شکل گرفت. پدرم در یکی از سفرهایش، یک دوربین هندی‌کم برایم آورد که هم‌بازی بچگی‌های من شد. این دوربین همیشه در خانه ما روشن بود و تاثیر بزرگی در زندگی من داشت. در بزرگسالی دوستان تئاتری خیلی داشتم. در پلاتوها سر تمرین‌های آنها بودم و سرگرمی ما صحبت کردن درباره تئاتر و سینمای روز دنیا بود. این ارتباط مرا یاد رویای بچگی انداخت. در همین جمع‌ها باخبر شدم که نوید محمودی برای یک فیلم سینمایی تست می‌گیرد. در این تست نوید محمودی به من گفت وقتی این پتانسیل و توانایی را دارم، حیف است که سراغ یادگیری و آموزش نروم و استعدادم را هدف‌مند پیش نبرم. من به موسسه کارنامه رفتم و بعد از چند سال اولین نقشم را در فیلم نوید محمودی، یعنی فیلم هفت‌و نیم، بازی کردم.

شادی مختاری در نقش صحرا صراف
شادی مختاری در نقش صحرا صراف

انتخاب برای جزیره

بعد از مدتی کار نکردن، باخبر شدم که سیروس مقدم سریالی می‌سازد و در حال تست گرفتن است. برای تست رفتم و او خیلی دلسوزانه و پدرانه با من صحبت کرد. مدت‌ها تست می‌دادم و بعد به من گفتند قصه، قصه صحرا و نقش اول یک سریال نمایش خانگی است. احساس عجیبی داشتم، حس می‌کردم بعد از مدت‌ها خسته نشدن و ادامه دادن، بالاخره نتیجه گرفتم. سیروس مقدم خیلی سخت‌گیرانه به من گفت این نقش مهم است، باید خیلی تلاش کنی و فکر نکن اگر قرارداد بستی تمام است. اگر خوب نباشی وسط فیلمبرداری هم بازیگر را عوض می‌کنم. نقش صحرا صراف همان‌قدر که به من نزدیک بود، همان‌قدر هم از من دور بود و برایم چالش داشت.

همبازی با حرفه‌ای‌ها

جزیره مجموعه پربازیگری بود و شانس بزرگی آوردم که توانستم با طیف زیادی از بازیگران، با سبک‌ها و دوره‌های مختلف بازی کنم. این تجربه لذت‌بخشی برایم بود. وقتی متوجه شدم نقش شاهنگ بزرگ را اکبر زنجانپور بازی می‌کند ذوق کردم، برای هر بازیگری باعث افتخار است که در پروژه‌ای با ایشان همراه باشد. در یک گروه بودن و کنار هم پروژه‌ای را انجام دادن، برای من تجربه لذتبخشی بود.

محترم بودن بهترین کار است

وقتی کاری خیلی دیده می‌شود، همان‌قدر نگاه‌ها به سمت تو می‌آید و می‌تواند باعث ایجاد حاشیه شود. من تلاش کردم تا جایی که در توانم هست از این مسائل دوری کنم. قبل از پخش اولین قسمت سریال، وقتی به عنوان بازیگر نقش صحرا معرفی شدم، از طرف عده‌ای هجمه‌هایی وارد شد که برایم عجیب بود. فکر می‌کنم این موضوعات اهمیت ندارد و محترم بودن، بهترین کاری است که آدمها می‌توانند انجام دهند. بعد از پخش سریال، واکنش‌ها مختلف بود، از مردم واقعا ممنونم و یک هزارم این حجم از محبت را هم انتظار نداشتم.

شادی مختاری در فیلیموشات

حاشیه‌ها باورنکردنی بود

حواشی درباره من وجود دارد که باورکردنی نیست. چرا؟ چون بازیگر جوانی بعد از سال‌ها کار کردن با قدم‌های کوچک به اینجا رسیده، باید شروع کنیم به زدن انواع اتهام‌ها؟ باورتان نمی‌شود اما برای من شایعه درست کردند که پدر من سرمایه‌گذار فیلم است. جز یک مغز مریض کسی نمی‌تواند این صحبت‌ها را بکند و جز یک انسان بیمار، کسی نمی‌تواند این حرف‌ها را باور کند.

عجله ندارم

این قدم اول بود و من خودم را در ابتدای راه می‌دانم. برای بازی کردن عجله ندارم.بعد از جزیره خیلی از معیارهایم در انتخاب نقش عوض شده است. متن برایم اهمیت زیادی پیدا کرده است. به دنبال نقشی هستم که در آن چالش داشته باشم و تکرار نقشی شبیه صحرا نباشد. می‌خواهم از فرصتی که دارم حساب‌شده استفاده کنم.

بنر سریال جزیره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

57 نظر
  1. مریم می‌نویسد

    واقعا حیف شادی که تو همچین سریالی بازی کرد اولِ کارش، […]

  2. asra می‌نویسد

    چهارتا مردِ گنده خجالتم نمی کشن به یه خانوم محترم توهین کردن. اونم در جواب یه مصاحبه ی خیلی محترمانه و عادی . خب نمی شناختت اون مسخره بازیا چی بود راانداختی؟ خجالت نکشیدی بهشون گفتی باباتم … اصلا شرمم میاد بگم!! خوب بلدی هوچی گری کنی. اتفاقا ایشون خوب حقتو گذاشت کف دستت . حقت بود مجوزت باطل میشد تا رسوا بشی. متاسفانه همیشه همینه ،آدمای لُمپَن هر غلطی دلشون خواست می کنن بعدشم راست راست راست راه میرن ! #احمقها_را_معروف نکنیم ! #دلقکان_مجازی

  3. 😆✨ می‌نویسد

    الحق که میگن فندوم چاخان بند دروغ نگفتن، مرسی از خانوم مختاری خیلی شیک ضایعشون کرد 😆✨

  4. ناشناس می‌نویسد

    هر چی این ماکان و فندومشو مسخره کنم کم گفتم ، اون اقا تا آخرین لحظه اصرار داشت بگه مقصر نیست و بعد از انصراف فیلیمو زرررررت انصراف داد ، خب ایشون که تا یه ماه قبلش داشت بال بال میزد برا فصل دو ؟ تا فیلیمو گفت خدافظ اینم واسه اینکه ضایع نشه گفت خدافظ آها باشه 😂😂😂😂😂

  5. ناشناس می‌نویسد

    همینقد که میای می نویسی یک عددددد ماکانی کاملاااااا مشخصه بی طرفی 😂 عینِ اون آیدلتون ماله می کشین ، از درون دارین می سوزین ولی در ظاهر ادای بی تفاوتا رو درمیارین ، فعلا که ایشون یه کلمه گفت نمی شناختمش حتی اون رهام هادیان که دهنش بسته بود لایو گذاشت تیکه انداخت به ایشون ، اتفاقا ما خندمون به این همه بچه بازیای گروه ماکان و اون فندوم مهدکودکش، خندتون نگیره […]، فندومشم از خودشون یاد گرفتن 😂😂😂😂 نمی شناختمت بهترین کلمه ای بود که در عینِ محترمانه بودن تونست به بهترین نحو یه مشت دلقکِ مجازی رو به آتیش بکشونه 😂😂😂😂😂😂😂

  6. یک عدد ماکانی بی طرف می‌نویسد

    بابا چتونه ؟اروم باشین
    من کاملا بی طرف میگم
    فنای ماکان :شما اروم باشین و توهین نکین و سعی کنین میزان شان خودتون و اقای مقاره رو حفظ کنین

    فنای حانم مختاری : شما انقد بحث و توهین نکین ،اگر شما هم مثل خانم مختاری نمیشناختیت اقای مقاره رو خب چرا بی احترامی میکنین ،مثل خانم مختاری که ایدلتونه محترمانه بگین

    من وقتی یه جا یه خبر از این دو تا میشه و میام کامنتارو می خونم واقعا خندم میگیره😂بابا مگه بچه دو ساله باهم دعوا میکنین ؟
    هر کس و هر فنی سعی کنه میزان شعور و شان خودش و ایدلش رو نشون بده

    منم قصد توهین یا بی احترامی ندارم ،فقط نظرمو گفتم و سعی کردم کاملا بی طرف باشم😊

  7. Yasna می‌نویسد

    خب خیلی ها نمیشناسن! اصلا دلیل اینکه همه چیز رو به خودتون میگیرین رو نمی فهمم! قبل از بازی اقای مقاره در سریال جزیره ایشون یک میلیون و خورده ای فالوور داشتن و بعد از بازی در سریال جزیره حدود دو میلیون فالوور جذب کردن که نشون میده خیلی ها هستن که ایشون رو نمیشناسن!
    اینکه خانم مختاری گفتن نمیشناسن توهین نکردن حرفشون رو زدن اگر اقای مقاره دلخور شدن میتونن مستقیم بگن به جای اینکه با تیکه و کنایه مثلا زهرشون رو بریزن که با این کار بیشتر نشون میدن دلخور شدن!
    هر دو در سریال جزیره درخشیدن و عالی بازی کردن اما هردو جای پیشرفت هم دارن!
    به نظر من اخلافی بین این دو وجود نداره اگر هم داشت میتونست به مرور زمان کمتر بشه اما دخالت دو فندوم ( هم خانم مختاری و هم اقای مقاره) باعث بدتر شدن وضع شد!

    در هر حال امیدوارم هردو موفق باشن!

  8. Parastesh می‌نویسد

    واقعا که شادی مختاری

  9. Jahani می‌نویسد

    باسلام و درود
    سرکار خانوم مختاری شما بازی خوبی رو داشتید و اینکه امیدوارم همواره موفق باشید و همیشه بدرخشید.

    دوستان گرامی سعی کنید به این دو بازیگر توهین نکنید و شایعه نسازید تر چند بنده فکر می‌کنم این دو عزیز اختلافی با هم دیگر ندارند ولی اگر هم که دارند بچه نیستند که طرفدارانشون بیایند و دعوا راه بندازن و به شعور شخصیت هر دو بازیگر توهین کنن. سرکار خانوم مختاری در مصاحبه، شون گفتند که جناب مقاره رو نمی‌شناسن، بله ممکنه برخی اهل شناسایی افراد مشهور نباشند و این نوعی توهین به حساب نمیاد. و جناب مقاره هم من اطلاعی ندارم ولی شخصیت ایشون هم این نتیجه رو می‌توان گرفت که ایشون اهل توهین نیستند. هر دو بازیگر به اندازه توان خودشون بازی کردند و شاید اگر فیلمِ بهتری بود بهتر از این بازی می‌کردند. بالاخره جناب مقاره اولین بازیشون بود و سرکار خانوم مختاری چندمین بازیشون بود و هر دو در توان خودشون بازی کردند و این نوع صحبت‌ها حاشیه‌ها درست کرده. بالاخره جزیره سریالی پر مخاطب بوده با ایده تقریبا نو و اینکه جناب مقاره که خواننده مشهوری هم هستند در یکی از نقش‌های اصلی این سریال بازی کردند به همین دلیل حاشیه‌ها درست شده. ممکنه برخی از طرفدار های هر دو بازیگر به دلیل‌های احساسی یا هر چیزه دیگه‌ای به شخص مقابل توهین کنند و جامعه کم نیست از این نوع افراد. بهتره به هیچ کدوم از این دو عزیز توهین نکنید و حاشیه درست نکنید تا مخاطبان دیگه‌ای هم درگیر شایعه و حاشیه نشن و اینکه این یک سریال بوده هر چند خوب و هر چند بد سریالی بوده که واقعیت نداشته. جای اینکه اوقات این دو عزیز و طرفدارهاشون رو مختل کنید بهتره از سریال لذت ببرید.

  10. M می‌نویسد

    سلام
    ماشاالله که همه رمان نوشتین و نظراتتون طولانی هستش
    من هم بین این نظرات خواستم نظرمو بگم خب خانم مختاری ادم رکی هستن و گفتن من نمیشناسم ایشونو و جای بحث و دعوا واینا نیس تامام
    و اینکه من از استایل خانم مختاری خیلی خوشم میاد و نقش صحرا رو عالی بازی کردن
    ان شاءالله که همیشه ادم موفقی تو زندگیشون باشن
    یا علی

  11. یکی می‌نویسد

    حالا این فنای ماکان چه اصراری دارن بگن خانوم مختتری بَده، آقای مقاره خوبه ؟ 😂😂😂😂 همین قدر که امیر کلی قربون صدقتون میره کافیه براتون برین پی کارتون بابا ، خانوم مختاری که توهینی نکردن حرفشونو خیلی رک و محترمانه بیان کردن ، از حرف چارتا الف بچه تو کامنت و اون مجازی سراسر توهم قطعا تاثیر نمی گیرن و ثابت کردن که پای حرفشون ثابت قدم هستن حالا شما هی خودتونو شرحه شرحه کنین توهین کنین، بهشون بگین شترمرغ ، ایشون به کتفشونه ! 😂😂😂😂 چیزی از ارزش های ایشون کم نمی کنه، بعدشم من خودم لایک آقای مقاره رو پای پست رفیق صمیمی شون دیدم که فیلم یه شترمرغ بود ! دیگه ماسمالی بسه 😆😆😆😆😆 آقای مقاره با لایک اون پست اوج رفتار غیرحرفه ای و حقارتشونو نشون دادند 😃 اوکی فهمیدیم آقای مقاره بهترینه حتی اگه پاش بیفته به همکارشون توهین هم می کنن ! دوتا از دوستای صمیمی آقای مقاره توی استوریشون اومدن در لفافه گفتن خانوم مختاری […] و یکی از فنای ماکان اومد پست کرد و باز هم توسط آقای مقاره لایک شد ! ایشون حتی شجاعت نداره مستقیم حرفشو بزنه، میره پشت اون رفیقای بی شخصیتش قایم میشه و انواع توهین ها رو به این خانوم می کنه که مثلا بگه آره رفیقام دارن واکنش نشون میدن من که بی تفاوتم لایکا رو هم عمم میزنه پای پستایِ توهین آمیزِ رفیقام !! فقط سر یک کلمه که خانوم مختاری گفتن نمی شناختمشون !! اقلا خانوم مختاری با شهامت حرفشو زد اونم محترمانه و بدونِ قایم موشک بازی !! اوکیییییی آقای مقاره بهترینه مبادا که بهشون توهین بشه !!!!! 😃😃😃😃😃

  12. سارا می‌نویسد

    چقدر آقای مقاره مهربونه من فن نیستم ولی دیدم یه نفر به شادی یه چیزی گفت بهش گفت شیطنت نکن بچه جون دعوا کرد ولی این خانم بخاطر شهرت حاضره هرچی بگه جای تاسف داره و متاسفانه این روز ها فیلیمو از همچین بازیگری حمایت میکنه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      فیلیمو از همه هنرمندانی که باهاش همکاری می‌کنند حمایت می‌کنه. مدت‌ها قبل از این گفت‌وگو ما تلاش بسیاری کردیم با آقای مقاره مصاحبه کنیم. حتی قرار اولیه هم گذاشته شد ولی به نتیجه نرسید متاسفانه. حالا اگه می‌شد، اسمش این بود که ما از آقای مقاره حمایت کردیم و از دیگران نه؟

      پس یادمون بمونه مصاحبه و ابراز نظر، هیچ ایرادی نداره و هرکی حق داره نظر خودش رو بگه. مصاحبه حمایت نیست، یک رفتار حرفه‌ای و ژورنالیستی است.

  13. نگین می‌نویسد

    پس اگر از نظر شما این بحثهای مضخرف این زیر تحقیر و توهین به هنرمند محسوب نمیشه باید بگم متاسفم براتون هیچ وقت بلد نیستین که فرهنگ سازی کنین تا کسی نیاد تحقیر و توهین و تیکه انداختن به اون شخص رو به عنوان نظر بدونه و راحت حرف بزنه در آخر هم بگم که خودتون فک کنم بیشتر از همه تو این قضیه مقصر هستید نیاز نبود تیتر مصاحبه رو بزنید که این خانم گفتن آقای مقاره رو نمیشناسن خودتون بیشتر از همه دنبال حاشیه هستید

  14. نویسنده می‌نویسد

    خانم مختاری کارشون عالی بود در این سریال !بهترین انتخاب بود .اقای مقاله ولی با این رفتار های خودش و گروهش لایق این نقش نبود ! چقدر غیر حرفه ای رفتار می‌کنن.اگه فن پیچ های آقای مقاره رو دیده باشید در اینستا همشون دختر بچه های دبیرستانی و زیر ۱۸سال هستن !!! و شده پله برای دیده شدن یه پسر […] که هلاک شهرت و پول و طرفدار بوده از اول.کسایی که تعداد فالور این مقاره رو به رخ خانم مختاری میکشن بدونین و آگاه باشید که دنیا جهان بخت و ندا یاسی هم فالور زیاد دارن !!!! خانم مختاری هم اگه مثل بعضی ها تمام وقتش با استواری گرفتن از کوچک ترین کارهای شخصیش و بی اختصاص بده میتونه فالور جمع کنه اما مشخصه هدفش تمرکز روی کارشه.
    من خودم مقاره رو تا قبل جزیره نمیشناختم بعد که چند قسمت سریال دیدم گفتن این آقا خواننده است سری مردم دیدم بله همون آقای هر بار این درو …. هستن! به شخصه به نظرم صداش فاجعه است ! صدای همکارشون باز بهتره !ولی صدای آقای مقاره واقعا با استانداردهای زیبا شناسی صدا خیلیبییییی فاصله داره !
    الانم مختاری با شخصیتی که از خودشون نشون دادن بیش از پیش محبوب شدن !

  15. Asa می‌نویسد

    هرجا اسم اقای مقاره یا مختاری میاد بلافاصله فن پیجا میریزن اونجا باهم دعوا میکنن و دعوارو گردن هم میندازن متاسفانه وقتی دست هر بچه ای یه تریبون بدی وضعیت بهتر از اینم نمیشه اینکه میگم بچه منظورم سنی نیستا عقلیه🙄 کامنتارو میخوندم یه نفر انتفاد سازنده ندازه بی ربط و با ربط به مختاری یا مقاره توهین شده […] شاید به لحاظ کاری رقابت دارن یا هرچی چرا فک میکنین اگه دونفر از قضا جنس مخالف از هم خوششون نمیاد حتما یه مسئله خاصی وسطه واقعا متاسفم که هنوز نمیتونین یکم فراتر از این قضایا نگا کنین و اینکه خانم مختاری تو مصاحبه به دید تحقیر گفتن نمیشناختم و… وگرنه هیچکسی عاشق حاشیه سازی و توهین خریدن واسه خودش نیست و اینکه اقای مقاره فنایی که توهین کردنو بلاک کردن )قابل توجه اونایی که درجریان نبودن(درمورد خانم مختاریم به نظرم اوایل سریال با نقششون خیلی قسنگ ارتبای گرفته بودن و اون حسی که باید به بیننده منتقل میکردن ولی از یه جایی به بعد انگار فقط دیالوگ گویی های حفظی بود اگه قسمتای اول درخشش بازیشونو نمیدیدم میگفتم توانایی نداره و با پول و پارتی به اینجا رسیده ولی مسئلا اینه ایشون توانایی و استعدادشون رو نشون دادن اما از اواسط راه دیگه اونجور که باید نقششون رو قشنگ بازی نمیکردن و درمورد اقای مقاره هم همینطور ایشون به نسبت اینکه بازی اولشون بود خوش درخشیدن ولی ایشونم ضعفاو ایرادات خودشونو داشتن که کمم نبود البته این ضعف نه فقط درمورد این دو بازیگر بلکه اوثر بازیگرا صادق بود و میشه اشکال رو از کارگردانی گرفت و در آخر هم باید بگم که هردوبازیگر جوان ب شدت بچگانه و غیرحرفه ای باعث ایجاد حواشی شدن کهبه نفع هیچ کدوم نبود🙂🌼

  16. نگین می‌نویسد

    تمام این نظران حاوی توهین هست یکی به آقای مقاره توهین کرده و مسخره کرده یکی هم به خانم مختاری یه دور بخونید متوجه توهینا میشید توهین فقط فحش و الفاظ رکیک نیست اینکه میان به هنرمند توهین میکنن و میگن داره از پایین میسوزه یا میگن از پشت کوه آمده توهینه به جای رباط به نظرم یه آدم رو بزارید بهتره حداقل رباطتون رو بروز رسانی کنید که این موارد رو هم اجازه انتشار نده

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      دوست عزیز؛
      هر اظهارنظری، توهین نیست. کنایه زدن و حتی مسخره کردن، توهین نیست. توهین، افترا و فحاشی خط قرمز هست و نه ابراز نظر.

  17. ن می‌نویسد

    کلا ۴۰ کا فالور داشتی با حمایت ما ماکانی ها رسیدی به ۱۷۰
    بیا پایین سرمون درد گرفت

  18. فن می‌نویسد

    از نظر من امیر مقاله خوب اون آدمی که نوشته مایکل جکسون از نظر فن ها مایکل جکسون نیست فرشته هست
    منم ماکانی هم
    از نظر من خانم مختاری خوب ایفای نقش کرد عالی بازی کرد و اینکه اصلا از حرف اینکه گفتن نمیشناسن ناراحت نشدم
    فقط از این حرف ناراحت شدم که گفتن برن پیج آقای مقاله و هادیانن بلاک کنم بپره و یک جا هم خندیدم که خودشون بلاک شدن و اینکه خانم مختاری بی ادبی کرد
    امیر مقاله گفت در مصاحبه خانم مختاری نبودن یکی از طرفدار ها گفتن بهتر امیر گفت شیطنت نکنید حرف الکی نزنید
    ایشون طرفداری کرد ولی خانم شادی مختاری چیکار کرد امیر مقاله واقعا دل مهربونیت داره مم

  19. فن می‌نویسد

    از نظر من امیر مقاله خوب اون آدمی که نوشته مایکل جکسون از نظر فن ها مایکل جکسون نیست فرشته هست
    منم ماکانی هم
    از نظر من خانم مختاری خوب ایفای نقش کرد عالی بازی کرد و اینکه اصلا از حرف اینکه گفتن نمیشناسن ناراحت نشدم
    فقط از این حرف ناراحت شدم که گفتن برن پیج آقای مقاله و هادیانن بلاک کنم بپره و یک جا هم خندیدم که خودشون بلاک شدن و اینکه خانم مختاری بی ادبی کرد
    امیر مقاله گفت در مصاحبه خانم مختاری نبودن یکی از طرفدار ها گفتن بهتر امیر گفت شیطنت نکنید حرف الکی نزنید
    ایشون طرفداری کرد ولی خانم شادی مختاری چیکار کرد امیر مقاله واقعا دل مهربونیت داره

  20. طرفدار حق می‌نویسد

    من می‌خوام چند تا حرف حق بزنم .نه حق رو میدم به آقای مقاره و نه شادی .اولا که این یه فیلمه و نباید اون رو جدی بگیریم .چرا ؟چون که اونا فقط نقش بازی کردن و بس .اینکه گفته امیر مقاره رو نمی‌شناختم واسه اینه که اطلاعات کمی داشته و واقعا برای یک خانم جوان باید متاسف بود واسه این حرف چه راست چه دروغ چون امیر مقاله یکی از چهره های محبوب هست .و اینکه شادی رو اصلا به چشم یه آدم بزرگ نگاه نکنید .من برادرم چهار ساله اما بیشتر از اون ادب و تربیت داره .من طرفدار کسی نیستم و فقط خواستم بهتون بفهمونم .🙂

  21. زهرا می‌نویسد

    دارین شوخی میکنید یا جدی هستید که امیر بعد جزیره معروف شد؟ امیر مقاره پنج ساله حرفه ای خوانندگی میکنه جوان ترین خواننده ایرانی بود که رفت رو استیج اونم با ۲۱ سال سن سه چهار بار هم امیر هم رهام رفتن تلویزیون بعد چند تا بچه سال میان میگن ک بعد جزیره اس که امیر مقاره معروف شد ماهایی هم که ۵ ساله طرفدار ماکانیم کشکیم دیگه این وسط! تا ۴ قسمت من اصلا نمیدونستم بازیگر نقش صحرا کی هست و فقط به خاطر امیر میدیدم اونوقت…..

  22. زهرا می‌نویسد

    به قول مسعود فلاح زاده نه اینستا داشتی نه تلویزیون میدیدی نه رادیو گوش میدادی که امیرو نمیشناختی؟ حالا خوب شد امیر تو اکران عمومی جزیره یچی گفت که تو بتونی ازش تقلید کنی ۴۰ کا فالور داشت با حمایت ماکانیا رسیده به ۱۵۰ کا فاز برداشته که کی هست مثلا. از همون روز که به ماکانی ها توهین کردی شخصیت خودتو نشون دادی خانم به اصطلاح محترم حالا خوب شد از بچگی فیلم بازی کرده بودی انقدر مصنوعی بازی کردی بیا پایین سرمون درد گرفت بابا…..

  23. نگین می‌نویسد

    برای سایت فیلیمو متاسفم که اینقدر راحت نظرات توهین رو پست میکنه فرقی هم نمیکنه به کدوم طرف هست این توهینا ولی متاسفم که یه رسانه شناخته شده هستید و اینقدر بدرد نخور تو هر سایتی میری نوشته به نظرات حاوی فحاشی اجازه پست شدن داده نمیشه ولی اینجا متاسفانه برعکسه رسانه خوب بودن فقط ساختن فیلم یا سریال خوب نیست باید اخلاق مدارانه رفتار کرد که شما فاقد اون هستید 👎👎

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ما نظرات رو ویرایش نمی‌کنیم، محتواهای حاوی ناسزا و توهین به‌وسیله ربات حذف میشن؛ نه اظهارنظرها -چه موافق و چه مخالف-. حالا اگه کامنتی هست که حاوی توهینه، بگید حذف کنیم.

  24. solace می‌نویسد

    بدرخشی لوکس آرتیست قلبم 💫🤍
    با یه کارگردان حرفه ای برا یه فیلم حرفه ای و خفن قرارداد ببند بشوره ببره 😎🥰 زمزمه هایی از همکاریت با جناب داریوش فرهنگ شنیده میشه ، فالوشون هم کردی 🤩🤩🤩🤩
    همون کَسا که از تو باغچه چیدَنِت
    توی خیالشون ادامه میدَنِت 🌱💚

    توی مصاحبه ات با تی وی پلاس سال ۹۸ گفتی :《 فک می کنم خدا خیلی دوسَم داره 》
    ولی فکر کنم خدا دوسِت نداره ، خدا عاشقته 🔮🪄🧿🥰 خدا به همراهت دختر اصیل و هنرمند …. لوکس آرتیست ⭐⭐⭐⭐🌠🌠🌠🌠
    🌸🌸🌸🌸❤❤❤❤🧿🧿🧿🧿

  25. یه نفر می‌نویسد

    بالاخره یه نفر پیدا شد که حال این مقاره رو بگیره . پسره ی از خود راضی فک کرده مایکل جکسونه اینستا رو پر کرده با توهین به این خانوم از طرف رفیقای خودش و اون فنای بی ادبش خیلی هم خوششون اومده میگن شترمرغو ما تو دهن مردم انداختیم الان همه دارن بهش میگن شترمرغ، وای ما چقد خفنیم ! توهینای فن پیجاشم لایک میکنه این آقای به اصطلاح هنربند ! مهدکودکو آوردن بشینن سریال ببینن منم جای خانوم مختاری بودم بعد ازین همه تلاش و تجربه چندشم میشد از این همه بچه بازی و رفتارهای چیپ و غیر حرفه ای ! فقط ایشون چون مثل آدمای بی سر و پای دور و ور مقاره نبوده و بهش محل نذاشته . واقعا خانوم مختاری بدشانسی آورده که با این آدم همبازی شده . مطمئنم بقیه بازیگرای این سریال هم پشیمونن که توی همچین سریالی با حضور آدم غیرحرفه ای مثل مقاره ایفای نقش کردن که یه تنه گند زد به سریال از بس حاشیه درست کرد . همش از اول سریال نقدهای سفارشی از پیجای زرد . واقعا جای تاسفه ! بازیش خوبه ولی متاسفانه بیرون از سریال یک ذره شخصیتش شبیه ارشد شاهنگ نیست .😑

  26. طرفدار جزیره می‌نویسد

    هم خانوم مختاری هم آقای مقاره هر دو عالی بودن . اگ گفتن نمیشناسم حرف بدی نزدن که این قدر جبهه گرفته شده ،کلی توهین بی خود و بی جهت به این خانم رو واقعا متوجه نمیشم حتی دیدم توی اینستا آقای مقاره هم توهین ها رو لایک کردند واقعا جای تاسفه کسی که نقش ارشد رو بازی کرده اینقدر خارج از سریال غیر حرفه ای عمل کنه .

  27. علی می‌نویسد

    یه جوری میگن توهین کرده به ماکان، انگار چی گفته ، خب مگه مقاره کیه که همه باید بشناسنش ؟ من از رهام بیشتر خوشم میاد خیلی حرفه ای و باشخصیته ، این مقاره هر جا هست حتما باید ازش تعریف کنن قربون صدقش برن وگرنه بهش برمیخوره پسرک پنج ساله ی بچه صفت😂 اصلا خوب کرد خانوم مختاری برخلافِ قاضیانی و مینا وحید، به کتفشم حسابش نکرد 😂😂😂😂

  28. Melika می‌نویسد

    مغز های کوچک زنگ زده!

  29. آیسان می‌نویسد

    واقعا متاسفم یه سریع از فن پیچ های امیر مقاره اومدن تینجا دارن هیت میدن به شادی
    واقعا متاسفم براتون امیر مقاره هم حق خیلی ها رو خورده چون خواننده بود و احتمال شناختش چند برابر بیشتر بود
    ولی شادی مختاری تجربه هاش خیلی کم بود و تا همینجا هم ترکوند
    خانم مختاری هم نیازی به شما فن پیچ های امیر مقاره نداشت پس انقدر کصشر نگید
    یه سریع فن های توهمی هستید فک کردید امیر میاد شما ها رو میگیره😂
    قصد توهین نداشتم ولی چون بلاخره هی میگید امیر و هی به شادی مختاری توهین میکنید
    یکی هم باید به خودتون توهین کنه
    بسیاری از فن های امیر رفتن تو پیچ شادی چقدر بهش فحش دادن که تو کی هستی مگه با امیر فیلم بازی میکنی
    شادی هم بهتون گفت بت پرست منم از حرف شادی ناراحت شدم ولی الان بهش حق میدم شما ها واقعا یه بت پرست هستید ، به جای این دلقک بازی ها به درس و مشق خودتون برسید😊
    شادی مختیاری به یه ورش هم نیست حرف شما ها
    الان شما دارید از پایین میسوزید😂
    امیر هم چی شده با شادی بحثش شده از بس آدم هولی هست
    رفته به شادی پیشنهاد داده بیا راز و نیاز کنیم
    شادی هم نخواسته
    و امیر هم از […] به شما ها میگه ادیت بزنید
    شما فن ها چه باشید چه نباشید
    این دو نفر به راه خودشون ادامه میدن 😊

  30. Merri می‌نویسد

    شماها یه جور حرف میزنین انگار بابای خانم مختاری کارگردان فیلمه که همتون منت میزارین اگه امیر نبود ال میشد بل میشد چرا انقدر به خودتون فشار میارین؟ آقا نبینین دوست ندارین نبینین مقاره که نمیاد یقتونو بگیره چرا فیلمو ندیدی؟ فوقش میخواین این خواننده محبوبتونو ببینین سکانساش تو اینستا هست هم معتقدین آدم جوگیریه و خوشتون ازش نمیاد هم میشینین تک به تک مصاحبه‌ها و لایوا و سکانساشو می‌بینین بعید نیست دفتر یادداشت کنارتون نذاشته باشین برا یادداشت حرفاش که اینجا اینو گفت من میتونم اینجوری مسخرش کنم😂
    واقعا به کجا داریم میریم ما

  31. نازی می‌نویسد

    شادی جان اصلا نقشی نداشت کل مخاطب فقدر به خاطر امیر مقاره اس قبل جزیره هیچکس تو رو نمیشناخت الانشم هیچکی نمیشناستت با صد تا فالور انقد خودت و نگیر 😂😂

  32. حق گو می‌نویسد

    اولین بازیش نبوده توی هفت و نیم دلدار هم بوده
    با ۴۰ کا فالوور اومدی بخاطر حمایت ماکانیا رسیدی به ۱۵۰
    حالا جو برداشتت میگی نمی شناختم
    مگه میشه ادم با معروفترین و بزرگترین بند ایرانو نشناسه
    بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
    اگه امیر نبود که بجز خودت و خانوادت کسی فیلمو نمیدید
    حالا فاز گرفتت
    با اون بازی افتضاحت /:

  33. Mohi می‌نویسد

    امیر مقاره هم اولین تجربه بازیگریش بود و با سریال جزیره معروف شد و خیلیا نمیشناختنش و امیر مقاره هم تو سریال اصلا خوب بازی نکرد و خیلی مصنوعی بود واقعا

  34. Mohi می‌نویسد

    خیلی طبیعیه امیر مقارن رو نشناسه چون آدم مهمی نیست ک همه بشناسندش هشت میلیون جمعیت ایران ک دومیلیون امیر مقاره فالوور دارع یعنی بیشتر مردم امیرمقاره رو نمیشناسن چرا چون آدم مهمی نیست امیر مقاره هم چون تو سریال جزیره بازی کرد یکم معروف شد

  35. سارا می‌نویسد

    بچه بیا پایین سرمون دردگرفت،تو کی شلیک شدی؟🤣

  36. aynaz می‌نویسد

    من از فیلم هفت و نیم بازی خانم مختاری دوست داشتم و واقعا هم من هم اکثر اطرافیانم فیلم رو بخاطر کارگران و نویسنده قویش دنبال میکنیم ن بخاطر امیر مقاره خودم‌ بشخصه تا قبل از سریال جزیره آقای مقاره رو نمیشناختم و فقط اسم شونو شنیده بودم از قسمت دوم‌ ب بعد فهمیدم بازیگر ارشد یک خوانندس و ایشونم بازی فوقالعاده ای داشتن

  37. Macnai _ghodrat💪💪💪 می‌نویسد

    و اینکه خودتو نگیر با ۱۵۵ کا فالوور

  38. Macnai _ghodrat💪💪💪 می‌نویسد

    به پشمم اگر امیر مقاره نبود جزیره اصن مخاطب نداشت
    چون سریالی پر از سوتی هست و بدون فیلم نامه اصن معلوم نیست چ خبره

  39. Mohi می‌نویسد

    خیلی خوب بازی کردین و بازیگر بسیار توانایی هستین

  40. amin می‌نویسد

    من ایشونو نمیشناسم ازطریق جزیره که بازیشونو دیدم اصن بازی جالبی ندارن واقعا

  41. یک انسان:) می‌نویسد

    خب راستش من از بازی شما خیلی خوشم اومده و قبل دیدن این فیلم نمیدونستم که تقریبا اولین بازیتونه و خیلی حرفه ای بازی کردین من خیلی از بازیتو خوشم اومد واقعا ممنون که مارو به سریالی همچون جزیره وابسته کردین♡ و امیدوارم به بازیتون ادامه بدین:)

  42. Sajadi می‌نویسد

    یه بارز یگر جذابو پر قدرت صحنه تیتراژ.

  43. شبنم می‌نویسد

    از همچین آدمایی بدم میاد که خودشونو میگیرن خوبه ۹۰ درصد کسایی که جزیره میبینن فن پیج های مقارن و اینکه بعد هر باز این درو هر کسی ماکان بند رو میشناسه

  44. Fateme می‌نویسد

    واقعا خیلی عالی بازی کردید و من خیلی شما رو دوست دارم و لطفا و خواهشاً از ارشد انتقام نگیر هم خودت گناه داری هم ارشد

  45. هستی می‌نویسد

    نه که همه خود اینو میشناختن
    ایشون با جزیره و حمایت فن پیجای ماکان بند
    به اینجا رسیدن
    وگرنه اگه آقای مقاره توی جزیره بازی نمیکردن مطمعا
    کسی این فیلم و نگا نمیکرد.

  46. علی حسینی می‌نویسد

    خیلی بازیشون ضعیف بود نه درست گریه کردن نه درست خندیدن نه درست نقش یک دختر خبرنگار رو بازی کردن ! باید خیلی رو خودشون کار کنن همینا کاری کردن که کسی دیگه سریال های ایرانیو نمیبینه !‌‌ خیلیا برای اولین بار هم درخشان بازی میکنن ،ایشون که خودشون میگن چنتا فیلم دیگه هم بازی کردن ولی ما به عنوان مخاطب فقط ضعف دیدیم .

  47. زهرا می‌نویسد

    خیلی عالی بازی کردید هردو نقش اصلی هم شما و هم آقای مقاره امیدوارم در ادامه این راه و در فصل دوم هم همچنان موفق باشید و مارو با قسمت های جذاب تر روبه رو کنید

  48. فن شادی مختاری می‌نویسد

    قشنگ من 💜🧝‍♂️
    با بازی قشنگت🫀🥺

  49. Rn می‌نویسد

    خیلی عالی بودن امیدارم همیشه بدرخشن

  50. سیما می‌نویسد

    بازیگری خاصی نداشت ، من فکر میکردم اولین تجربه‌شون بود چون واقعا بازی‌شون جوری بود که انگار اولین باره جلو دوربین میره و بازی مورد قبولی ارائه ندادند

fosil