این رئالیتی‌شو کاری از تیم احسان علیخانی است

از فصل دوم مسابقه جوکر چه خبر؟

+ پوسترها و لیست شرکت‌کنندگان هر فصل جوکر

با شنیدن اسم جوکر همه یاد جوکرهای فیلم‌های تاریخ سینما می‌افتیم. شخصیت‌هایی با ویژگی‌های منحصربفرد سینمایی، اما جوکر در این مسابقه یک تعریف ساده‌تر دارد: «هرکی بخنده باخته!» این خلاصه این مسابقه است که در ادامه درباره ویژگی‌ها و شرایط آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

برنامه جوکر ۲ ساخته می‌شود؟

مهم‌ترین سوال این روزها این است که آیا فصل دوم رئالیتی شو یا مسابقه جوکر ساخته می‌شود؟ آیا احسان علیخانی و تیمش برای خوشحالی مردم دوباره دست به کار شده‌اند؟ آنطور که از خبرهای گوشه و کنار به گوش می‌رسد، بله ولی باید تا وقتی که زمان دقیق ضبط برنامه مشخص شود و مشکلات و مجوزهای اولیه طی شود، صبر کرد. هر وقت ساخت و پخش فصل دوم برنامه جوکر قطعی شد، همین‌جا خبرهای رسمی آن را منتشر می‌کنیم. مجموعه‌ای که حتما تغییرات زیادی نسبت به فصل اول خواهد داشت و عوامل جدیدی در کنار علیخانی مشغول به ساخت مسابقه خواهند شد.

شنیده‌هایی که از سایت‌های خبری مبنی بر پخش یا عدم پخش جوکر منتشر می‌شود یا برای آن زمان مشخص می‌کنند، مورد تایید فیلیموشات نیست. در ضمن، اطلاعات این صفحه با تایید تیم تولید جوکر به‌روزرسانی می‌شود. متاسفیم ولی نمی‌توانیم خارج از این چارچوب اطلاعاتی در اختیار مخاطبان علاقه‌مند جوکر قرار دهیم.

فهرست جذاب بهترین مسابقه ها و برنامه های نمایش خانگی

همه چیز درباره فصل اول مسابقه جوکر

عوامل و سازندگان مسابقه جوکر +اطلاعات فنی و دکور

حالا که این همه توضیح درباره مسابقه رئالیتی شوی جوکر خواندید، حدس می‌زنید در میان بازیگران و مجریان چه کسی می‌تواند جلوی دوربین یک شخصیت جدی باشد و در عین آنکه در ذات آدم بامزه‌ای است ولی می‌تواند جلوی خنده‌اش را بگیرد؟ به نظر می‌رسد یک گزینه جدی تنها روبه‌روی شما است؛ سیامک انصاری. بازیگری که با آن میمیک بامزه صورتش در سریال‌های ۹۰ شبی تلویزیون وقتی کلافه از رفتارهای برره‌ای‌ها می‌شد با صورتی مات به دوربین خیره می‌شد. چنین شخصیتی حالا قرار است در جوکر مسابقه‌ای را بگرداند که اساسا خندیدن در آن جریمه دارد. علی لک‌پوریان هم به عنوان بازیگر او را همراهی و کمک می‌کند.

استودیو قرن جدید سازنده مسابقه جوکر است که با سرمایه‌گذاری فیلیمو این مجموعه را برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کرده و فرآیندی ۵ ماهه را برای طراحی و پیش تولید پشت سر گذاشته و فضای برنامه را متناسب با فرهنگ ما بازآفرینی کرده است.

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • بازیگر: علی لک‌پوریان
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی و محمدرضا علیمردانی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی

با توجه به قالب متفاوت برنامه و پیچیدگی‌هایش، تولید جوکر فرآیندی بی‌سابقه در ایران خواهد داشت و با ساخت این برنامه بسیاری از اتفاقات برای اولین بار رخ خواهد داد؛ در جوکر برای اولین بار از دکور ۳۶۰ درجه برای یک رئالیتی شو استفاده شده است که طراحی آن را سمیه ربیعی انجام داده است. همچنین قرار است برای نخستین بار ۴۵ دوربین به طور همزمان مراحل مختلف مسابقه را ضبط می‌کنند. دکور این برنامه بیش از ۵۰۰ متر مربع و مساحت درگیر تولید بیش از ۲ هزار متر مربع است.

سیامک انصاری مجری جوکر

زمان پخش جوکر از فیلیمو و پشت صحنه جوکر

طبق برنامه اعلامی فیلیمو، مسابقه جوکر دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش شد. آخرین قسمت این فصل رئالیتی شوی جوکر تیر ماه ۱۴۰۱ است و پس از آن پشت‌صحنه جوکر در همان روز و در چند قسمت پخش خواهد شد.

آنالیز قسمت به قسمت مسابقه جوکر

فهرست کامل همه شرکت کنندگان رئالیتی شوی جوکر و برندگان

شرکت‌کنندگان فصل اول برنامه جوکر

  1. سام درخشانی
  2. بیژن بنفشه‌خواه
  3. امیرمهدی ژوله
  4. امیر کاظمی
  5. هوتن حاجی‌عبداللهی | برنده مشترک جوکر
  6. سهیل مستجابیان | برنده مشترک جوکر
  7. رضا نیکخواه
  8. امین حیایی

شرکت‌کنندگان فصل دوم مسابقه جوکر

  1. هومن برق‌نورد | برنده مشترک جوکر
  2. بهنام تشکر
  3. آرش نوذری
  4. سپند امیرسلیمانی
  5. عباس جمشیدی
  6. شهرام قائدی | برنده مشترک جوکر
  7. ایمان صفا
  8. وحید آقاپور

شرکت‌کنندگان فصل سوم مسابقه جوکر

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی | برنده مسابقه جوکر
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

شرکت‌کنندگان فصل چهارم مسابقه جوکر

  1. پوریا پورسرخ
  2. یوسف تیموری
  3. مهران رجبی
  4. علی صالحی
  5. یوسف صیادی | برنده مسابقه جوکر
  6. شهاب عباسی
  7. بهزاد محمدی
  8. سیاوش مفیدی

شرکت‌کنندگان فصل پنجم مسابقه جوکر

  1. محمدرضا علیمردانی
  2. امیرحسین صدیق
  3. حامد آهنگی
  4. سیروس میمنت | برنده مسابقه جوکر
  5. علی اوجی
  6. مجید واشقانی
  7. علی مشهدی
  8. مهران غفوریان

شرکت‌کنندگان فصل ششم رئالیتی شو جوکر | فینال اول

  1. هومن حاجی‌عبداللهی
  2. محمدرضا علیمردانی | برنده فینال جوکر
  3. بیژن بنفشه‌خواه
  4. یوسف تیموری
  5. شهرام قائدی
  6. عباس جمشیدی
  7. ایمان صفا
  8. سهیل مستجابیان
  9. رضا شفیعی‌جم | جوکر فینال

شرکت‌کنندگان فصل هفتم مسابقه جوکر | فینال دوم

  1. امین حیایی | برنده فینال جوکر
  2. غلامرضا نیکخواه
  3. امیرمهدی ژوله
  4. علیرضا استادی
  5. هومن برق‌نورد
  6. سام درخشانی
  7. سیروس میمنت
  8. یوسف صیادی
  9. حامد آهنگی | جوکر فینال

تماشای آنلاین مسابقه جوکر

روش بازی و قوانین مسابقه جوکر چیست؟

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ به همین سادگی و بامزگی!

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

دانلود تیتراژهای رئالیتی‌شوی جوکر

شرایط و قانون رئالیتی شوی جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند. شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

البته در تمامی مراحل پیش تولید و تولید گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر در کنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند.

جوکر کپی مسابقه خارجی است

آیا جوکر کپی یک مسابقه خارجی است؟

همین ابتدا و قبل از مچ‌گیری‌های معمول فضای مجازی بدانید که کپی کردن برنامه‌های مطرح بین‌المللی اصلا کار بدی نیست. اساسا برنامه‌های مفرح که در مقیاس جهانی ساخته می‌شوند و موفق هستند تبدیل به یک الگوی جدی برای برنامه‌سازی می‌شوند که می‌تواند در تمامی ملیت‌ها و فرهنگ‌ها تاثیرگذاری خودش را داشته باشند. با این تعاریف، جوکر هم یک برنامه است که از روی نمونه‌های موفق خارجی برگردان شده و با معیارها و فرهنگ ایرانی مطابقت داده شده و حالا روی فیلیمو در دسترس شماست.

مسابقه جوکر برنامه‌ای است برگرفته از یک بازی معروف جهانی. در این بازی باید دیگران را خنداند و در عین حال نخندید. اولین بار یکی از مطرح‌ترین چهره‌های کمدی ژاپن این بازی را ابداع کرد و با نام Documental  آن را ساخت. پس از موفقیت برنامه، شرکت آمازون پرایم ویدئو امتیاز آن را خرید و با نام LOL مخفف Last One Laughing اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرده است.

بدنیست بدانید تاکنون علاوه بر ژاپن که طی ۵ سال ۹ فصل از این برنامه را پخش کرده، کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک نیز اقدام به تولید آن کرده‌اند. کشورهای دیگری نیز مانند کانادا خبر از ساخت این برنامه داده‌اند.

پس تا اینجای کار مشخص شد که با یک برنامه در کلاس جهانی روبه‌رو هستیم که قرار است مخاطبان را غافلگیر کند. قالب این برنامه در سطح جهان بیننده‌های پر و پاقرصی دارد و در کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا و فرانسه و ژاپن و مکزیک جزو برنامه‌های پربیننده آمازون پرایم بوده و حتی نسخه تولیدی کشور مکزیک، نامزد جایزه امی هم شده است.

 

پوسترهای فصل اول جوکر

مهمانان فصل اول جوکر

پوستر فصل سوم جوکر

پوستر فصل پنجم مسابقه جوکر

پوستر فصل ششم جوکر

پوستر فصل هفتم جوکر

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,196 نظر
  1. سعید می‌نویسد

    سلام احتمال داره جوکر تا دو هفته دیگه بیاد؟

  2. HR می‌نویسد

    روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار ضعیفه به مجموعه منتقل کنید فقط با حواشی واز این ور واونور خبر میاد به دستمون

  3. محسن می‌نویسد

    فصل جدید فقط بانوانن یا آقایون هم هستن ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      آقایون هستند

  4. محسن می‌نویسد

    سلام فیلیمو جان سه‌تا سوال دارم اگه میشه جواب بدین ممنون میشم
    ۱_احسان‌علیخانی مجری جوکر فصل دوم هستن؟
    ۲_مهمانان‌جوکر۲‌بانوان‌هستند؟
    ۳_جوکر۲ اردیبهشت پخش میشود؟
    ممنون میشم که جواب بدین

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ۱. بله
      ۲. هنوز نگرفتند که بگیم بله یا نه.
      ۳. امیدواریم به اردیبهشت برسه. خوشبینیم که برسه.

  5. سعید می‌نویسد

    سلام بعد از اسکار قرار باشه پخش بشه میشه تابستان چطوری برنامتون؟

  6. Armita می‌نویسد

    نمیشه که اسکار رو هفته دو بار پخش کنید که جوکر زودتر پخش بشه حداقل‌ تو این ماه پخش بشه ؟

  7. Reza می‌نویسد

    جوکر ۲ مثل جوکر ۱

    آیا شرکت‌کنندگان از بازیگر ها و هنرمندان هستند؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله

  8. سعید می‌نویسد

    سلام ببخشید شما چطوری میگید که جوکر ۲ به عید میرسه در حالی که نه قسمتی به دست شما رسیده نه اطلاعات هست که این صفحه را به روز کنید؟

  9. ! می‌نویسد

    یعنی جوکر بعد از اسکار پخش میشه یا نه ….؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ایشالا

  10. ! می‌نویسد

    یعنی بعد از اتمام اسکار یا همزمان با اسکار پخش میشه …؟

  11. پرهام می‌نویسد

    سلام
    امکانش هست که یه ویدئو کوتاه یا بلند از پشت صحنه و حال و هوای جوکر ۲ پخش کنید ؟؟
    لطفا به تیم تولید بگید که تلاششون رو بکنن که هرچه زودتر آماده بشه ، خیلی منتظریم
    راستی ممکنه مراحل پس از تولید طولانی داشته باشد و پخشش عقب بیفته ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ایده شما مطرح شد ولی فعلا تصویری از پشت صحنه منتشر نمیشه.

  12. محسن می‌نویسد

    سلام فیلیمو جان سه‌تا سوال دارم اگه میشه جواب بدین ممنون میشم
    ۱_احسان‌علیخانی مجری جوکر فصل دوم هستن؟
    ۲_مهمانان‌جوکر۲‌بانوان‌هستند؟
    ۳_جوکر۲ اردیبهشت پخش میشود؟
    ممنون میشم که جواب بدین

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ۱. بله
      ۲. هنوز این بخش رو نگرفتند. نمی‌دونیم!
      ۳. انشالله بله.
      ممنون از شما که همراه ما هستید

  13. امیرعلی می‌نویسد

    پخش بشه مثل سابق دوشنبه ها پخش میشه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      تا این لحظه دوشنبه‌ها مدنظر قرار داره ولی مثل صداتو که روز پخشش تغییر کرد، اینم شاید تغییر کنه. بالاخره زمان پخش، تصمیم نهایی گرفته میشه.

  14. نریمان یوسفی می‌نویسد

    جوکر رو کی ایشالا میخواید بسازید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      در حال ساخته

  15. سعید می‌نویسد

    روند تولید جوکر لطفا؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      امیدواریم برسه به همین ماه

  16. ریحانه می‌نویسد

    میشه تاریخ پخشو بگید ؟؟؟؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هنوز نهایی نشده. هرچی بگیم یهو اشتباه میشه.

  17. ۱۳۸۶ می‌نویسد

    سلام
    فیلیمو میشه بگید که تا اردیبهشت میرسه یانه و ما کی یه خبر یا تیزری از این سری میبینیم ؟؟؟؟؟ چون کمتر از چند روز تا اواسط اردیبهشت مونده.
    با تشکر از کادر زحمت کش فیلیمو

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ما همه امیدمون اینه در اردیبهشت پخش بشه. ولی هنوز قسمتی دستمون نرسیده که درباره تاریخ دقیق پخش و از اون مهم‌تر، تیزرش قولی بدیم.

  18. پرهام می‌نویسد

    سلام ، یه سوال دارم
    شما گفتید احتمالا به اردیبهشت برسه ، این یعنی نهایتا یک ماه دیگه شروع میشه پخش ، پس چرا هنوز این صفحه بروز نشده ؟؟
    یعنی میخواید یه هفته قبل پخش خبر بدید ؟؟
    شما اگه به پلتفرم های خارجی نگاه کنید ، چند ماه قبل از شروع پخش ، نه تنها تاریخ انتشار بلکه یه تیزر هم میدن ، لطفا نگید شما هیچ ربطی به اونا ندارید چون دلیلتون برای حذف بخش نظرات این بود که پلتفرم های حارجی اینجورین . بحث من اینه که هر چه زود تر این صفحه رو بروز کنید و نذارید برای یه هفته قبل از پخش ، الان سه ماه و نیمه که گفتید جوکر ۲ میاد ، یک ماهه میگید احتمالا اردیبهشت ولی صفحه رو بروز نمی کنید . تاریخ پخش میخوایم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      خب هر جایی مشکلات و مختصات خودش رو داره؛ نمیشه مقایسه کرد. ما هم هر وقت اطلاعات تایید شده (توسط تیم تولید)، به دستمون برسه صفحه رو به‌روز می‌کنیم.

  19. Araz می‌نویسد

    سلام لطفا صفحه جدید برای فصل جدید جوکر ایجاد کنید این صفحه در دسترس نیست هی باید بیاییم سرچ کنیم چون شما که خبری از جوکر نمیدید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      اطلاعات تکمیلی برسه، این صفحه هم به روز میشه و قرار میگیره بالا.

  20. ریحانه می‌نویسد

    چندم اردیبهشت پخش میشه ؟!

  21. سعید می‌نویسد

    من نمیفهمم امیدواری اگه میخواد مثل زخم کاری باشه امید نداشته باشید شما روند تولید و بگید به ما آنقدر پنهون کاری نکنید ما خودمون متوجه میشیم به اردیبهشت میرسه یا نه آدم اینطوری همش در استرسه میرسه یا نه یزره با قاطعیت جواب بدید این صفحه را بروزرسانی کنید مردیم انقدر سوال پرسیدیم.

  22. همراه می‌نویسد

    حالا زمان دقیق پخش نمیگید
    حداقل یه توضیحاتی برای معرفی بگید
    چند فصله
    چطوریه
    مجری کیه
    تک جنسیتی هست یا نه
    چطوری پخش میشه

  23. سعید می‌نویسد

    سلام احتمالش چند درصده به اوایل اردیبهشت برسه بعد چند فصل ضبط شده ؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هنوز قسمتی دست ما نرسیده ولی امیدواریم به اردیبهشت برسه.

  24. نسیم می‌نویسد

    لطفاً زودتر پخش کنید جوکرو از اوایل اردیبهشت

  25. پرهام می‌نویسد

    فیلیمو درست جواب بده دیگه ، به اوایل اردیبهشت میرسه یا نه ؟؟؟
    امیدوارم برسه جواب درستی نیست ، نگران نباشید ، حتی اگه بگید به اردیبهشت میرسه ولی نرسه هم خیلی براتون بد نمیشه ، از زخم کاری ۳ که بد تر نمیشه
    پس بگید جوکر ۲ به اوایل اردیبهشت ( قبل از ۲۰ اردیبهشت) میرسه یا نه ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      به اردیبهشت قراره برسه. ولی اگه نرسید، همین‌جا نمی‌گید چرا وعده الکی دادید؟ چرا دروغ گفتید؟ درحالی‌که تولید یک محتوا به عوامل خیلی خیلی زیادی وابسته است

  26. سعید می‌نویسد

    ترو خدا به این دوتا سوال جواب بدید آیا جوکر بعد اسکار میاد یا ربطی نداره؟ بعد آیا تا الان از بازیگران محبوب فصل قبل استفاده کردید یا خواهید کرد یا اصلا استفاده نمیکنید؟

  27. پرهام می‌نویسد

    سلام
    باتوجه به اینکه اسکار ۶ فصله ، تا ۷ خرداد پخش اسکار ادامه داره
    برای پخش جوکر در اردیبهشت ، روز پخش رو تغییر میدید یا حتما صبر می کنید اسکار تموم بشه و حدودای ۲۱ خرداد پخشش می کنید ؟؟
    لطفا جواب بدید

  28. حسین می‌نویسد

    اوایل اردیبهشت به پخش میرسه ؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      امیدواریم به اردیبهشت برسه.

  29. سعید می‌نویسد

    سلام ببخشید میشه بگید لطفا جوکر ۲ چند فصل ضبط شده و آیا از بازیگران فصل پیش استفاده کردید و آیا احتمال داره ۳ اردیبهشت بیاد؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هنوز قسمت‌ها دست ما نرسیده. ولی می‌دونیم کار شروع شده و ایشالا پخش میشه به زودی. تاریخ دقیق رو گفتند مشخص نکنیم که باز یکسری نیان بگن بی‌احترامی کردید و بدقولی شد و دروغ گفتید.

  30. پرهام می‌نویسد

    سلام
    آیا جوکر ۲ از تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ شروع به پخش می کنه ؟؟
    باتوجه به اینکه اسکار ۶ فصله میگم ، اسکار ۷ خرداد تموم میشه پخشش ، ۱۴ خرداد هم به دلیل مناسبتی که هست نمیشه جوکر رو پخش کرد ، پس میره برای ۲۱ خرداد ، آیا ممکنه اینجوری بشه یا هر وقتی آماده بشه ، روز پخشش رو تغییر میدید و پخش می کنید ؟؟ ( چون جوکر دوشنبه ها پخش میشد میگم )

  31. نسیم می‌نویسد

    میشه بفرمایید که جوکر فصل جدید از چه تاریخ و چه روزهایی پخش میشود ؟

  32. پرهام می‌نویسد

    سلام
    تا حالا فصلی از این سری جوکر ضبط شده یا خیر ؟؟

  33. Th می‌نویسد

    سلام خوبید سلام درخبر ها آمده که جوکر ۲ مجوز انتشار گرفته این یعنی که جوکر ۲ ضبط شده؟پیشاپیش ممنون که جواب میدید

  34. یاقوت می‌نویسد

    تو رو خدا تیزر بزارید ازشش

  35. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، ساترا اعلام کرده که پدرخوانده ۳ ، جوکر ۲ و زخم کاری ۳ مجوز انتشار گرفتن.از شما بعیده حتی یکی از برنامه خاتون (جوکر و زخم کاری ) رو پخش نکنید در حالی که هفته بعد پدرخوانده ۳ رو میبینیم

  36. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، جوکر ۲ انشاالله جایگزین رئالیتی شو اسکار میشه دیگه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      شاید تغییراتی در روزهای پخش داشته باشیم. الان زوده نظر بدیم.

  37. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، صفحه جوکر رو کی بروز میکنید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هر وقت اطلاعات دقیقی دستمون برسه.

  38. سعید می‌نویسد

    سلام ببخشید الان شما با توجه به این سرعتی که خودتون از تیم تولید می‌بینید پیشبینیتون اینه که به اردیبهشت میرسه یا خیر؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      بله ایشالا

  39. ریحانه می‌نویسد

    فیلیمو جان اردیبهشت میاد ؟

  40. ریحانه می‌نویسد

    میشه از زمان پخش بگید فیلیمو عزیز ؟
    اردیبهشت یا خرداد ؟ و اینکه یه تیزری چیزی بزارید از برنامه
    دمتون گرم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ایشالا برسه به همین اردیبهشتی که در راه داریم.

  41. محسن می‌نویسد

    کلا خبر رسانیتون فوق العاده ضعیفه
    دوتا پوستر بدید بیرون برای فصل دوم
    دوتا تیزر بیاد

  42. Sara می‌نویسد

    از کِی پخش میشه ؟

  43. Mehdi می‌نویسد

    سلام فیلیمو
    ایا تا الان فصلی از جوکر با حضور خانم ها هم ضبط شده یا فعلا دارین فصلای مردا رو ضبط میکنید و قسمتای خانما هنوز مجوز ساخت نگرفتند؟

  44. سعید می‌نویسد

    ببخشید اردبیهشت اشتباه گفتم عید

  45. سعید می‌نویسد

    شما با سرعتی که تیم تولید داره و کارتون داره جلو میره پیش‌بینی میکنید جوکر ۲ به عید برسه یا خیر؟

  46. پرهام می‌نویسد

    سلام ، لطفا به سوالم جواب بدید
    بنظرتون جوکر۲ به اردیبهشت میرسه یا خرداد ؟؟
    لطفا جواب بدید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      باور بفرمایید هنوز معلوم نیست. ما امیدواریم به اردیبهشت برسه ولی فقط امید ما کافی نیست. روند تولید مشخص می‌کنه که می‌رسیم به اردیبهشت یا نه.

  47. نسیم می‌نویسد

    جوکر اردیبهشت پخش میشه ؟

  48. A.e می‌نویسد

    میشه لطفت حداقل با بله وخیر جواب بدید،مجری جوکر تغییر کرده؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله

  49. Negar می‌نویسد

    عبد فطر میاد ؟؟

  50. shaghaygh می‌نویسد

    سلام خسته نباشید ممنون از برنامه های خوبتون .
    بعد از پایان فصل ششم اسکار ، گل یا پوچ میاد یا فینال هم دارن ؟

filimo the north pole