پایان اکران آنلاین خورشید با فروش بیش از دو میلیارد تومان

میزان فروش فیلم سینمایی خورشید در گیشه سینمای آنلاین بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

اکران آنلاین فیلم سینمایی خورشید ساخته مجید مجیدی پس از یک ماه به پایان رسید. برای اطلاعات بیشتر درباره فروش این فیلم در گیشه سینمای آنلاین، با فیلیمو شات همراه باشید.


به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، اکران جدیدترین فیلم مجید مجیدی در حالی پایان یافت که در مجموع ۹۰ هزار و ۹۲۱ بلیت به فروش رفت و فیلم خورشید در گیشه سینمای آنلاین رقم ۲ میلیارد و ۷۲۷ میلیون و ۶۳۰ تومان را به ثبت رساند.
خورشید به کارگردانی مجید مجیدی و تهیه‌کنندگی امیر بنان محصول سال ۱۳۹۸ است. فیلمنامه این فیلم را مجید مجیدی و نیما جاویدی به‌صورت مشترک نوشته‌اند.

خورشید، در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شد.
همچنین خورشید به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی (رقابتی) شیر طلایی در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب و برنده جایزه فانوس جادویی این جشنواره شد. این فیلم به انتخاب منتقدان هالیوود ریپورتر در شمار بیست فیلم برتر دو جشنواره ونیز و تورنتو در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت. خورشید، به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۱ معرفی شد.

آخرین ساخته مجیدی، به مسئله کودکان کار می‌پردازد. فیلم روایتگر داستان نوجوانی به اسم علی است که از طرف یک مرد به دنبال یک زیرخاکی می‌رود و…
علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح‌الله زمانی، صفر محمدی، علی غابشی، علی تقوا زاده، بابک لطفی خواجه پاشا، ابوالفضل شیرزاد، شمیلا شیرزاد و یوسف صفری بختیاری بازیگران خورشید هستند.


نقد فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil