گرشا رضایی: موسیقی تیتراژ را با توجه به سلیقه رامبد ساختیم

گرشا رضایی خواننده محبوب تیتراژ سریال مردم معمولی در مورد همکاری با رامبد جوان می‌گوید. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

گرشا رضایی خواننده محبوب تیتراژ سریال مردم معمولی در مورد همکاری با رامبد جوان در این مجموعه گفت: در همکاری، برای من، رفاقت و دوستی در درجه اول قرار دارد. من هم شخص رامبد جوان و هم تفکر او را دوست داشتم. او یک انسان نوگراست که دست به هر کاری می‌زند، اتفاق جدیدی در آن حوزه شکل می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


بازیگران سریال های جدید شبکه نمایش خانگی | آغاز درخشش


گرشا رضایی ادامه داد: مردم معمولی هم شامل همین نوگرایی می‌شود. من به دلیل مشغله کاری قسمت‌های ابتدایی سریال را به صورت کامل دنبال نکرده بودم اما وقتی به صورت جدی آن را دیدم، فضای متفاوت کار را پسندیدم. البته که باید کمی کار بیشتر در بین مردم جا بیفتد.

گرشا رضایی در مورد سریال مردم معمولی گفت: در یک سال گذشته پیشنهادهای مختلفی برای خواندن تیتراژ در سریال و فیلم‌های سینمایی داشتم که آنها را نپسندیدم. کارهای خوبی بودند اما احساس کردم لباس من نیستند و من هم لباس آن‌ها نیستم. اما نتیجه کار با رامبد مشخص است و شما می‌دانید که اتفاق خوبی خواهد افتاد. وقتی شما بنز و بی‌آم‌و سوار می‌شوید از پیش می‌دانید که سوار چه خودروی با کیفیتی شده‎‌اید.

رامبد جوان و گرشا رضایی

خواننده تیتراژ سریال مردم معمولی در رابطه با استقبال مردم از موسیقی این فیلم گفت: تیتراژ و خود سریال به هم وابسته هستند و به یکدیگر کمک می‌کنند. اگر سریال بگیرد قطعا تیتراژ هم وایرال می‌شود و اگر تیتراژ سر زبان‌ها بیفتد، حتما سریال دیده می‌شود. من فکر می‌کنم به خاطر خاص بودن موسیقی فیلم، شاید مردم با آن دیر سازگار شوند اما در مدت‌زمان طولانی قطعا شنیده خواهد شد.


قسمت هفتم مردم معمولی

مروری بر بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی


گرشا رضایی خواننده پاپ کشورمان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی من این است که حدود ۶ ماه بعد قطعا شما از این فیلم و موزیک، بسیار خواهید شنید. معمولا کارهای من همین‌گونه هستند. کاری داشتم به نام دنیامی که ۵ سال از ساخت آن می‌گذشت اما در زمستان پارسال گرفت و بازار را ترکاند.

صداهای بم هیجانی نیستند و در استخوان مردم کم‌کم رشد می‌کنند. این موزیک هم چون ماژور است و نزدیک به ماهور و شباهت عجیب به موسیقی لری و آذری و بخشی از آن به موسیقی غربی، قطعا در طول زمان دیده و شنیده خواهد شد و مردم از آن حرف خواهند زد.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. سارا می‌نویسد

    موسیقی تیتراژخیلی جالب و شنیدنه ولی زیاد با فضای سریال هماهنگ نیست البته شاید به مرور زمان بیشتر هماهنگ بشه !

fosil