ساخت لایواکشن سفیدبرفی | شمایل جدید یک نوستالژی محبوب

ساخت لایواکشن سفیدبرفی توسط دیزنی انجام می‌شود. راشل زگلر در این لایو اکشن حضور خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره این اثر با فیلیمو شات همراه باشید.

کمپانی دیزنی تصمیم به ساخت لایواکشن سفیدبرفی گرفته است. راشل زگلر در این لایو اکشن حضور خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره این اثر با فیلیمو شات همراه باشید.


موج بازسازی‌های لایواکشن از انیمیشن های کلاسیک دیزنی!


راشل زگلر پس از همکاری با استیون اسپیلبرگ و بازی در داستان وست ساید موفق شد توانمندی و استعدادش در بازیگری را به‌خوبی به نمایش بگذارد؛ همین تجربه باعث شد تا راشل برای نقش سفیدبرفی در این لایواکشن انتخاب شود.

لایواکشن سفیدبرفی با اقتباس از کارتون اصلی تولید می‌شود که بر اساس داستانی از برادران گریم ساخته شده بود. مارک وب کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. تولید موسیقی این اثر را بنج پاسک و جاستین پاول بر عهده دارند که پیش‌ از این برای نوشتن آهنگ‌های فیلم لالالند (La La Land) موفق به کسب اسکار شده‌اند.
موسیقی لایو اکشن سفیدبرفی با بازآفرینی موسیقی متعلق به نسخه اصلی (۱۹۳۸) و خلق چند قطعه جدید توأمان خواهد بود .

مارک وب در بیانیه‌ای که توسط ددلاین منتشرشده می‌گوید:
«توانایی‌های عالی راشل در هماهنگ شدن با موسیقی آثار موزیکال پیش‌ازاین در فیلم West Side Story مشخص‌شده؛ او خوش‌بین، با روحیه و مستعد است. من فکر می‌کنم راشل در نقش سفیدبرفی درخششی چشمگیر خواهد داشت. »

پروسه ساخت و فیلم‌برداری لایواکشن سفیدبرفی سال آینده آغاز می‌شود.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil