امیلیا کلارک به تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی پیوست

تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی آخرین تیمی است که در حال تکمیل شدن است. امیلیا کلارک، الیویا کلمن، ساموئل ال جکسون، بن مندلسون و کینگزلی بن آدیر از بازیگران این اثر هستند.

تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی (با عنوان اصلی Secret Invasion) در حال تکمیل شدن است و امیلیا کلارک، ستاره سریال بازی تاج و تخت (با عنوان اصلی Game Of Thrones) در حال مذاکره نهایی برای حضور در آن است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقش امیلیا کلارک در فیلم تهاجم مخفی هنوز رسما اعلام نشده و در هاله‌ای از ابهام است اما به نظر می‌رسد که او با کلمن همبازی خواهد شد. خبرها حاکی از این هستند که این اثر همین امسال (۲۰۲۱) فیلم‌برداری می‌شود.

منبع: EmpireOnline


الیویا کلمن به تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی پیوست

تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی

خبر منتشر شده در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

گروه بازیگران فیلم تهاجم مخفی (با عنوان اصلی Secret Invasion) در حال تکمیل شدن است و الیویا کلمن برای بازی در این فیلم با ساموئل ال جکسون، بن مندلسون و کینگزلی بن آدیر همکاری می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


الیویا کلمن نامزد بهترین بازیگر مکمل زن گلدن گلوب

حضور الیویا کلمن در فیلم جدید سم مندس


کمپانی مارول همچنان درحال جذب برخی استعدادهای برتر بازیگری برای نمایش‌های تلویزیونی خود است و در این میان تیم بازیگران فیلم تهاجم مخفی آخرین گروه در حال تکمیل شدن است. الویا کلمن مجری برنده اسکار که در نقش ملکه‌ها، مدیران، منشی‌ها و موارد دیگر بازی کرده، نقش ناشناخته‌ای را در این سریال بازی می‌کند.

ماجرا از این قرار است که کلمن متوجه می‌شود جکسون و دوستانش به‌دنبال جلوگیری از نفوذ جناحی از نژاد تغییر شکل‌دهندگان هستند.

کایل بردستریت نویسندگان این مقاله را رهبری می‌کند، در حالی که مارول کارگردانان را برای یک فیلم‌برداری احتمالی در اواخر امسال در انگلیس و اروپا مهیا می‌کند. فتح قله‌های حرفه بازیگر توسط کلمن ادامه دارد!


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil