هلن مک کروری در ۵۲ سالگی درگذشت

هلن مک کروری بازیگری که او را درمجموعه فیلم‌های هری پاتر و سریال پیکی بلایندرز دیده بودیم بر اثر سرطان در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

هلن مک کروری بازیگری که او را در فیلم هری پاتر (با عنوان اصلی Harry Potter) و سریال پیکی بلایندرز (با عنوان اصلی Peaky Blinders) دیده بودیم در سن ۵۲ سالگی بر اثر سرطان درگذشت. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


پایان سریال پیکی بلایندرز در فصل ۶
پیشنهاد سریال برای روزهای قرنطینه | از پای تلویزیون تکان نخورید!
تولید سریال هری پاتر توسط اچ‌بی‌او مکس | بازگشت جادوگران‌ هاگوارتز



مک کروری در سال ۱۹۶۸ در لندن متولد شد و پیش از آنکه به ایتالیا برود در مدرسه کوئینزوود در هرتفوردشایر تحصیل کرد. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته بازیگری در مرکز نمایش ادامه داد.

حضور او در صحنه با موفقیت توامان بود؛ مک کروری در طول فعالیت بازیگری خود موفق به کسب جوایز ویژه‌ای شد که عبارت هستند از: جایزه London Evening Standard برای بهترین بازیگر زن در سال ۲۰۰۲ و نامزدی جایزه Olivier در سال ۲۰۰۶ برای فیلم همان‌طور که دوست دارید (با عنوان اصلی As You Like It).

مک کروری فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در یک نقش جزئی در فیلم مصاحبه با خون آشام (با عنوان اصلیInterview with the Vampire) آغاز کرد؛ اما در ادامه، به‌سرعت شروع به ایفای نقش در کاراکترهای متفاوت کرد. از جمله فیلم‌های به‌یاد ماندنی او می‌توان به شارلوت گری (با عنوان اصلی Charlotte Grayعشق ماندگار (با عنوان اصلی Enduring Love‎هوگو (با عنوان اصلی Hugoاسکای فال (با عنوان اصلی Skyfallملکه (با عنوان اصلی The Queen) و رابطه ویژه (با عنوان اصلی The Special Relationship) اشاره کرد.

مک کروری گزینه اصلی بازی در نقش بلاتریکس لسترنج در فیلم‌ هری پاتر و محفل ققنوس بود، اما اولین بارداری او باعث شد که هلنا بونهام کارتر این نقش را به عهده بگیرد؛ در ادامه، مک کروری برای بازی در نقش نارسیسا مالفوی (خواهر بلاتریکس) انتخاب شد و در هر دو فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ حضور داشت.

مک کروری علاوه بر حضور در سریال پیکی بلایندرز در نمایش‌هایی از جمله پنی دردفول (با عنوان اصلی Penny Dreadfulدکتر هو (با عنوان Doctor Whoنترس (با عنوان اصلی Fearlessمسابقه (با عنوان اصلی Quizنیروی اهریمنی‌اش (با عنوان اصلی His Dark MaterialsSpoonface Steinberg و داخل شماره ۹ (با عنوان اصلی Inside No. 9) ظاهر شد.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil