آغاز فصل ششم وقت خداحافظی با تامی شلبی است

همه چیز درباره پایان سریال پیکی بلایندرز

داستان فصل آخر سریال Peaky Blinders

همه طرفداران این سریال می‌دانند که فصل ششم آخرین فصل سریال محبوب و دوست‌داشتنی پیکی بلایندرز است و قرار است از همین هفته (اسفند ۱۴۰۰) هفتگی پخش شود. اما اگر از شنیدن خبر پایان سریال پیکی بلایندرز ناراحت شدید، باید بگوییم که غصه نخورید؛ در آینده نزدیک -احتمالا- ادامه این مجموعه با فرم‌ دیگری به همت استیون نایت نوشته و پخش می‌شود. اشک‌هایتان را پاک کنید و این مطلب را بخوانید.

خلاصه داستان فصل ششم و پایانی پیکی بلایندرز

زمانی که ما آخرین بار تامی و سایر اعضای گروه شلبی را دیدیم، آن‌ها هرگز تا این حد ضعیف نبوده‌اند؛ در حالی که رهبر گروه در آستانه پایان دادن به زندگی خود پس از انتشار تصاویر همسر فقیدش، گریس، قرار داشت. با یک سوءقصد به جان رهبر اسوالد موزلی که توسط یک نیروی اسرارآمیز به طرز وحشتناکی شکست خورد، چندین شخصیت محبوب جان خود را در یک کمین غیرمنتظره از دست دادند.

اکنون، در حالی که می‌دانیم تامی جان سالم به‌درمی‌برد، هنوز مطمئن نیستیم که چگونه این اتفاق افتاده؟ آیا او منصرف شده است یا فقط نمی‌تواند خود را مجبور به کشیدن ماشه کند. از سویی دیگر، با نزدیک‌تر شدن به جنگ جهانی دوم، اوضاع برای خانواده پیچیده‌تر می‌شود. مهم‌تر از همه، به دلیل مرگ هلن مک‌کروری (هنرپیشه افسانه‌ای انگلیسی که ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ فوت کرد) آن‌ها از قدرت بازی و حضور او در سریال محروم هستیم.

 

تاریخ پخش فصل پایانی پیکی بلایندرز

بی‌بی‌سی اعلام کرد که پیکی بلایندرز یکشنبه، ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ ساعت ۹ شب از بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد. هر ۵ فصل سریال بی‌بی‌سی هر کدام ۶ قسمت داشته‌اند، بنابراین اگر تغییری بزرگ صورت نگیرد، انتظار داریم فصل آخر نیز از این الگو پیروی کند. همچنین می‌دانیم که قسمت اول «روز سیاه» نام خواهد داشت.

سریال پیکی بلایندرز

بازیگران فصل ششم پیکی بلایندرز چه کسانی هستند؟

کیلین مورفی در نقش تامی شلبی، پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، فین کول در نقش مایکل‌گری و سوفی راندل در نقش آدا تورن در این فصل پایانی پیکی بلایندرز بازی می‌کنند. کلافلین در نقش موزلی سیاستمدار فاشیست بازخواهد گشت و در تیزر قسمت‌های بعدی، معلوم شد که تام هاردی در نقش آلفی سولومونز، دشمن دیرینه تامی بازخواهد گشت.

اما بازیگران جدید این سریال، کنراد خان، در نقشی -که هنوز نمی‌دانیم- همراه جیمز فریچویل و امبر اندرسون برای یک نقش جدید مرموز انتخاب شده‌اند.

 

حاشیه‌های پیکی بلایندرز فصل ۶

  • در زندگی واقعی، موزلی در سال ۱۹۳۶ با همسر دوم خود، دایانا گینس، ازدواج کرد. آن‌ها در خانه جوزف گوبلز ازدواج کردند و هیتلر مهمان افتخاری آن‌ها است، زیرا او با او دوست است. با توجه به نقش وینستون چرچیل، شاید آدولف نیز بتواند ظاهر شود.
  • شایعاتی مبنی بر اینکه خود آقای بین، روآن اتکینسون، زمانی که هیتلر در پاییز ۲۰۲۰ شروع به پخش فیلم کرد، انتخاب شده است، اما شایعه شده است که روآن اتکینسون نقش آدولف هیتلر را بازی خواهد کرد.
  • بد نیست بدانید در بیرمنگام در ۱۵ فوریه، یک نقاشی دیواری غول پیکر با تاریخ انتشار جدید نمایش رونمایی شد. این نقاشی دیواری با تصویری از تامی شلبی تأیید می‌کند که فصل جدید در ۲۷ فوریه ساعت ۹ شب از BBC One پخش می‌شود. این تصویر بر فراز تاج قدیمی در دیگبث ظاهر شد و طی ۷ روز توسط هنرمند خیابانی Akse نقاشی شد.
  • پس از درگذشت غم‌انگیز هلن مک کروری (بازیگر نقش پولی گری) پس از یک نبرد سخت با سرطان، قرار شده است تا تغییراتی در فصل آخر Peaky Blinders رخ دهد، اما هنوز چیزی اعلام نشده و باید به تماشای خود سریال بنشینیم.

 

تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز

اولین تریلر کامل برای فصل پایانی پیکی پلایندرز  در اول ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شد. این تریلر با تامی شلبی شروع می‌شود که دور گلوله‌های مسلسل را رها می‌کند و در سرتاسر می‌توان او را در غوغایی که گروهش را تهدید می‌کند، مشاهده می‌کنیم. در این تریلر شاهد بازگشت تام هاردی، پل اندرسون، فین کول، آنیا تیلور جوی و سوفی راندل و سایرین هستیم. استفن گراهام نیز ظاهر می‌شود.

یک تیزر دیگر هم در اول دسامبر منتشر شد که بازگشت آلفی سولومونز (تام هاردی) را تایید کرد. همچنین یک تیزر کلیپ از آدا تورن منتشر شده است که به تامی می‌گوید: به تام خوب نگاه کن، زیرا یکی از ما برای مدت طولانی اینجا نخواهد بود.

 

پیکی بلایندرز و ظهور فاشیسم

ما از تاریخ واقعی می‌دانیم که اسوالد موزلی با همسر دوم خود دایانا گینس در سال ۱۹۳۳ در خانه جوزف گوبلز ازدواج کرد و آدولف هیتلر مهمان افتخاری بود. موزلی تا سال ۱۹۸۰ زنده ماند. با این حال، هنوز درام‌های سیاسی زیادی در جریان است…

فصل پنجم درباره ظهور فاشیسم، ناسیونالیسم و نژادپرستی در دهه ۳۰ است – و شباهت‌های زیادی با آنچه اکنون در جهان اتفاق می‌افتد وجود دارد. استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز می‌گوید: می‌خواستم آن را به موضوع اصلی سری پنجم و سری بعدی تبدیل کنم، زیرا تا دهه ۳۰ می‌رویم. من فقط می‌خواهم جذابیت این ایده‌های ساده ناسیونالیسم را که موسلی نماینده آن بود، بررسی کنم. به همین دلیل است که ما سام کلافلین را گرفتیم زیرا کسی را می‌خواستیم که واقعاً جذاب باشد.

در سری ششم، ما به سال ۱۹۳۴ نگاه خواهیم کرد و اوضاع بدتر است. صدای درام بلندتر می‌شود، تنش‌ها بدتر می‌شوند و تامی درست در میان همه این‌ها قرار دارد. باز هم، کاوشی در مورد آنچه در دهه ۳۰ می‌گذشت و برخی چیزها چگونه رخ داده است، خواهد بود.

بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲

برای پایان سریال پیکی بلایندرز ناراحت نباشید

خبر خوب برای طرفداران سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، فیلم جدید استیون نایت در راه است؛ او پس از پایان این سریال در فصل ۶، با یک فیلم باز خواهد گشت.

پایان سریال تاریخی، اکشن و کمی هم مافیایی پیکی بلایندرز با بازی کیلین مورفی و تام هاردی، قرار است با فصل ۶ رقم بخورد. در حال حاضر گروه دست‌اندرکاران و بازیگران، مشغول فیلمبرداری فصل ششم هستند. اگر از شنیدن این خبر و ندیدن دوباره کیلین مورفی ناراحت شدید، باید بگوییم که غصه نخورید؛ چرا که در آینده نزدیک احتمالا ادامه این مجموعه با فرم‌ دیگری به همت استیون نایت نوشته شود. بعید نیست که او فکر ساختن یک فیلم را در سر داشته باشد، در نتیجه منتظر فیلم جدید استیون نایت باشید!

پایان سریال پیکی بلایندرز تاکنون به روش‌های مختلفی از قبیل کتاب و تولیدات لباس یا حتی بازی‌های ویدئویی رقم خورده و نمایش داده شده است اما در حیطه نمایش هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه اتفاقی رخ خواهد داد. کارگردان و فیلمنامه‌نویس این اثر، استیون نایت، در گفت‌وگو با خبرگزاری ددلاین در خصوص پایان این مجموعه اینطور می‌گوید: شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ما را کمی تغییر داد اما می‌توانم بگویم پیش از این پدیده نیز بنا داشتم مجموعه را در یک فیلم ضمیمه‌شده ادامه دهم.

به گفته‌ او قرار بوده سریال در ۷ فصل تمام شود؛ اما با توجه به شرایط جهانی ویروس کرونا شیوه‌ دیگری برای پایان‌بندی آن در نظر گرفته شده است. باید دید در آینده چه تصمیم اتخاذ می‌شود، اما به هر حال تماشای شخصیت تامی شلبی با بازی کیلین مورفی بر روی پرده سینما نیز جذاب خواهد بود.

منبع: Empire Online

تماشای آنلاین سریال پیکی بلایندرز

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. نازنین می‌نویسد

    من عاشق این سریالم❤❤❤❤

fosil